Lieke werd om 0.00 ook weer wakker. Huilen huilen. Heb haar getroost en ben weer weg gegaan. Ze heeft nog een half uur liggen huilen maar is toen weer in slaap gevallen. Tot 7.45 geslapen. Hopelijk is het egwoon weer even wennen aan zelf in slaap vallen: ik wil gewoon niet snachts flessen gaat geven.
de gasleiding wordt hier vervangen... heel de dag geen verwarming Oh ja, mijn fiets is gister opgehaald. 300 euro. Krijg ik later een mail dat ze hem weer gaat verkopen, want er kan geen kinderzitje op de bagagedrager: kan maar 10 kg dragen. Jeetje voel me dan wel een beetje lullig, maar ja, hadden ze zelf maar beter moeten kijken. Ik ga dit weekend kijken voor een fiets.
Sr: Heeft ze nog steeds koorts?! Het is heel sneu voor het kleine meisje, maar ook voor mama. En het is al zo'n poppetje. Hopelijk knapt ze nu echt op. En dan ook nog voor je schoonouders zorgen. Wat een drukte.
@ Bloempje, Ik moet Lucas alleen pufjes geven als het nodig is. Gisteren een keer of 4, maar vandaag nog niet hoeven doen. Onze dokter zei ook wel dat het ook wat anders kon zijn dan astma, maar ze behandelen het iig wel op die manier. @ Mama, leuk dat je er weer bent. Wat zeiden je ouders eigenlijk over het aquarium? En beterschap voor je oma. @ SR, beterschap voor je meisje. @ Laura, ach jij en Collin allebei verkouden. Beterschap. Hier gelukkig een goede nacht gehad, Lucas heeft de hele nacht geslapen en is naar mijn idee alweer een stuk minder benauwd. Ik merk wel dat wanneer hij aan het spelen is, hij benauwder is.
Het lijkt er idd op dat ze ff weer moet wennen dat ze geen fles krijgt. Hopelijk wordt ze vannacht helemaal niet meer wakker
Das minder geen verwarming hopelijk zijn ze snel klaar. Wat je fiets betreft daar kun jij toch niks aan doen hadden ze idd maar beter moeten kijken dat hadden ze ook kunnen zien toen ze hem ophaalden toch
nee precies, het valt me nu nog alles mee. Hopelijk komt het zonnetje een beetje door, dan wordt het hier al snel warm in huis
ja idd. Alleen was alleen de man er, die zal er niet aan gedacht hebben. Maar goed, voor mensen die dus nog een fiets zoeken, ze heeft hem weer op mp gezet met mijn foto's Marktplaats.nl > Zeer mooie batavus damesfiets als nieuw - Fietsen en Brommers - Fietsen | Dames | Damesfietsen
@Guusje: Fijn dat het met de pufjes wel goed gaat. Zwemmen zit er dus voorlopig niet meer in? Hopelijk is het iets waar hij over heen groeit
En dan ook geen warm water? das zonde van de fiets, ach er wordt vast iemand anders erg blij met jouw fiets. Jullie zijn er vanaf. Watvoor fiets ga je kopen?
Ik heb gisteren Eva in de hoek gezet. Ze is zo ondeugend. Luistert wel goed, maar blijft proberen en kijken hoe ver ze kan gaan. Nadat ze weer in de waterbak van de hond zat de spetten heb ik haar opgepakt en in de hoek gezet. Na 3x terugzetten, wist ze volgens mij niet eens meer waarom ze er zat. Toen was het klaar. En de hondebak... die heeft ze niet meer aangeraakt En ze loopt een paar stappen met 1 handje aan de hand. Mijn kleine meisje, wordt groot.
nee ook geen warm water, dus heb gisteravond maar gedouchd..... ik wil een moederfiets kopen, maar welke...... iemand nog tips?
hahahaha, ondeugende eva En wauw zeg dat ze al loopt. Lieke gaat nog niet eens staan of zelf zitten...... Mijn dame is gewoon lui