zooooo daar ben ik weer even! deb, fijn dat je zo'n lekkere vakantie heb gehad en wat een onwijs gaaf badpakje had emma aan! hahaha echt zo'n kleine ballerina! tadaaaa jaaaa!! lau is weer terug, we zijn weer compleet!! gezellig!! huppel welkom!! ilse, wat super goed, zomaar ineens? en heeft ze er al op gereageerd? hoe snel zou dat moeten gebeuren, is dat na een uur al of kan dat langer duren? hahaha ja ze moet natuurlijk even wennen aan de smaak van de melk! hier is sasha druk aan het kruipen/bilschuiven/tijgeren, ze maakt een combi van alles met 1 knie onder dr buik, heel hard duwen met dr benen en trekken met dr handen..hihihi, vandaag heeft ze mama zo heerlijk lang laten uitslapen! ze werd om 8 uur half wakker, toen heeft mn vriend dr een flesje gegeven in dr bed en toen is ze weer in slaap gevallen tot 11 uur! hhihihi en mama natuurlijk dus ook! heerlijk! vanmiddag alleen maar half uurtje geslapen dus straks zal ze wel lekker tukken. guus, wat super dat jullie dat nieuwe huis hebben geaccepteerd en nu lekker gaan shoppen naar allemaal nieuwe meubeltjes, scheelt ook weer een hoop met verhuizen! en misschien kun je dan een hoop op marktplaats zetten, kun je ook nog wat terugverdienen! mac, fijn dat het gezellig is met je moeder! geniet ervan meid! en wat goed dat danian nu ook tijgert!! Applaus!!
Hai meiden.. Damn ben er wel ff uit hoor. heb een hoop gemist geloof ik.. Ik spring gewoon weer in vanaf nu! Met Collin tja.. t blijft een raar iets.. Hij is nog altijd super vrolijk Eet wel iets slechter, en is wat sneller moe.. Maar slaapt daarentegen weer minder. Ziekenhuis was een nutteloze actie.. Geen bacterieen meer te vinden, dus AB doet zijn werk. Waar dan zijn wisselende temp vandaan komt is een raadsel.. ze denken misschien tandjes.. ik moet de 22e gewoon naar de KA voor controle van alles.. dus dan zien we wel weer verder...
Balen Laura dat je niks duidelijker bent geworden in het ziekenhuis. Wow dat is lekker zo lang uitslapen Bloempje. Dat is hier sinds Lucas er is nog niet voor gekomen. Ik zit een beetje te dubben wat ik met de flessen van Lucas moet doen. Tot vorige week donk hij zonder moeite 3 flessen leeg. Maar sinds dien wil hij eigenlijk geen enkele fles meer hebben. Hij laat minstens 50cc staan of drinkt zelfs helemaal niks. Maar ik kan toch moeilijk van 3 flessen naar geen flessen gaan? Ik zit er nu aan te denken om hem nu 1 fles minder aan te bieden en dan te kijken of hij die andere 2 wel opdrinkt.
guusje, super dat jullie het huisje nemen. wanneer kunnen jullie erin? Knap dat lucas tijgert! tamtam, ook danian die de kamer doortijgert knap hoor! sarah, haha finn dus ook lekker driftig . Ik probeer lieke ook te laten, maar soms is ze helemaal hysterisch (zoals vanmiddag) sue, oh heerlijk, uitslapen tot 11 uur! Ik stuur je zo trouwens een pb. lau, vervelend dat collin steeds zo blijft tobben, maar dat ze niets kunnen vinden (aan de andere kant natuurlijk ook wel fijn dat het niets is)
hahahaah lieve foto's jolan! en hoe ze naar dat zand kijkt..echt zo van ooooooeeee bahhhhh.. lau wat vervelend dat ziekenhuis niets opleverde, wel fijn dat de bacterie weg is en de ab dus zn werk doet, maar wisselende temp is toch niet standaard, kan idd wel door tandjes (bij sommige kindjes worden ze echt ziek ervan) maar collin heeft nu al zoveel tandjes, moet toch een keertje klaar zijn zou ik zeggen.. hoop dat hij gewoon lekker opknapt! guusje, zou idd niet ineens geen flessen meer aanbieden, zou gewoon een ochtend en avond fles aanbieden, maar bv 1 schep minder en dan de middag fles halveren (en als die die niet opdrinkt ook prima)
Leuke foto's Jolan. We weten nog niet precies wanneer we in het huis kunnen. Het staat al wel leeg, maar de woningbouw gaat nog wat schilderen. Op de slaapkamers zijn de muren en de plafonds geverfd(1 zwart, 1 roze en 1 blauw). Als we dat zelf moeten doen dan moeten er denk ik wel 4 lagen verf overheen, dus dat doet de woningbouw voor ons.
@ Bloempje, ik dacht zelf idd ook aan zoiets. Ik kijk wel hoe het loopt, misschien vervang ik wel 1 fles door gewone melk of karnemelk. Dan krijgt hij iig genoeg zuivel binnen. Ik heb vandaag al wel voor de eerste keer vit D gegeven.
misschien juist goed, gewoon niet bij nadenken. En misschien gaat het wel helemaal goed. Ik hoop het echt!
oooh wat leuk allemaal nieuwe dingen! En super dat je het huisje hebt geaccepteerd. En wie weet kan je wel heel snel beginnen met het inrichten van een 2e kinderkamer! Wel vervelend dat het springen van je ei zo een pijn doet. Ik voel dat echt nooit. Nee ik heb geen follikelmetingen. Pas bij 150mg clomid doet mijn ziekenhuis dat. Ik zit nu op 50 en als dat niet aanslaat moet ik eerst 100 en uiteindelijk 150 mg. Ik vind het wel jammer dat ik niet weet of er eitjes groeien maar aan de andere kant is het ook wel lastig met vrij nemen enzo en zo ben ik er toch iets minder mee bezig. Ik moet zeggen dat ik er wel een redelijk gevoel bij heb. Mijn temp is wel veel stabieler rond deze periode dan vorige maand...
Kan je best proberen. Emma krijgt ook wel eens maar 2 flessen. Als ze niet zo goed drinkt geef ik de middag fles niet. En dan drinkt ze s avonds wel goed.
Ze heeft nog niet gereageerd in de vorm van buikpijn. Ze is wel vervelend, maar of dat nou met de melk te maken heeft... ik denk het niet . Morgen ga ik 2 flesjes geven. Jippie!
wow dat zou wel super zijn he als ze er geen last meer van heeft! Kunnen ze er zo ineens over heen groeien?