juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @bloem, ben nu aan t pakken :)

En zijn temp was vanaaf 37.7 de rest van de dag keurig 36.8!
    Hij krijgt wel zijn 1e kies door nu.. dus kan best dat dat ook dwars zit/zat!
    En hij loopt weer los! dus hij voelt zichzelf iig weer goed genoeg om dat te kunnen

we kunnen om 15.00 in t huisje :)

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

veel plezier lau!!

@mama jammer van je pony.

@ilse hoe is het gegaan?

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik heb net ff alleen geshopt, 4 nieuwe lingeriesetjes gekocht... en een tankini...
    kunnen mn oude bh's weg...

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Ilse hoe is het gegaan?

@laura veel plezier

@guusje leuk van je huisje!!

@mandy leuk toch je haren geknipt:D (pony groeit wel weer bij)

@maaike lekker gewerkt?

@debby veel plezier!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ben gisteren naar De gelukkige huisvrouw geweest.
    Vond het beetje overdreven maar ook wel erg gelachen!! Daarna nog wat gedronken op een terrasje.
    Vandaag gewerkt (was weer retedruk, wanneer niet??) en daarna therapie...

Jason is ons aan het uitproberen, de hele tijd huilen maar hij is toch in slaap gevallen.. En hij probeert zich een beetje op te trekken af en toe!!!
    En nog 2 nachtjes slapen en dan is mn ventje alweer 1 jaar...!!!!!!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

lekker avondje uit geweest dus, en hard gewerkt, (net als ik vanmorgen)
    hoe gaat je therapie?
    die jason, bram is ook een boefje ook uitproberen.

spannend hoor nog maar 2 nachtjes slapen.
    alle voorbereidingen een beetje klaar voor zn verjaardag?
    wat gaat ie van jullie krijgen?

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Therapie gaat goed:). Ik leer echt heeeel erg veel.
    Ja eigenlijk is bijna alles al klaar. Alleen nog 2 dingen inpakken de rest heb ik eerder al gedaan. Morgen nog boodschapjes doen en wat schoonmaken enzo.
    Hij krijgt van ons meerdere kleine kado'tjes (die we een half jaar geleden al gekocht hadden) en een stoel van Woezel&Pip.:D

Wat geven jullie?

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hoi hoi,

Nou volgens mij gaat het super goed met de normale melk. Ik heb vandaag weer een fles gegeven en die liet ze weer voor de helft staan. Ze moet duidelijk nog wennen aan de smaak, maar verder geen reactie. ik ben super blij. Dit zou betekenen dat ze steeds meer melkprodukten mag. Zou slagroom op haar verjaardag teveel van het goede zijn?

Ze had verder haar dag niet. Ze gleed in bad uit. Zo met haar gezicht tegen de binnenzijde van het bad. Ze had een plek bij haar oog.
    En ze gewoon uit bed gevallen!! We zijn ons een ongeluk geschrokken en Eva helemaal. Ze heeft er de laatste tijd de gewoonte van gemaakt dat ze haar knuffels uit bed gooit. Ik denk dat ze die wilde pakken en zo over de rand is gekukeld. Dat was bult 2 op haar gezicht. echt een hele rode wang, alsof ze een klap met de platte hand heeft gehad. Toen werd ze krijsend wakker omdat ze klem zat met haar been door de spijlen. Ze lag er onderste boven in. Arme pop. Nu ligt ze lekker te tukken. Heb wel bijna haar hele gezicht in gesmeerd met vallen en stoten creme, kleine glimworm :D Ben benieuwd hoe haar gezichtje er morgen uit ziet.

en volgens mij kan ik nu wel zeggen dat ze loopt. Wanneer mag je dat eigenlijk zeggen? Bij stapjes van stoel naar bank of van woonkamer naar keuken :) Ze doet het nu beide :D

9. Koekeloerie

@Aal: ik weet echt niet wat we moeten geven voor haar verjaardag. Wat is een Woezel en Pip stoel? Is die hard of zacht, groot of klein?

10. Koekeloerie

Ohja en het huis!!!

We hebben een offerte gekregen en we hebben ons laten vertellen dat dat een heel goed teken is.
    En de 2e bezichtiging is vanmiddag geweest. Ze waren nog steeds heel enthousiast en komen er morgen op terug. Klinkt goed. Als ze maar geen belachelijk laag bod doen.

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Collin krijgt
    van mij:
    3 wieler met duwstang (staat al hier in huis)
    voorlees boekjes
    en ga nog wat ander speelgoed kopen.

van oma
    Fatboy junior (zon grote zitzak voor op zijn kamer)

van tante kitty

loop auto 557104 Loopauto Speeder Rood

van opa.. geen idee :p

van zijn vader:
    een of ander autootje, jeep met licht en geluid
    en een trommel om herrie mee te maken :p

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @ilse, jaaaaj ze loopt! dat noem ik wel lopen hoor.. Collin loopt nu ook buiten gewoon los mee :D
    En wat fijn van de melk.. slagroom.. proberen misschien eerst.. zou t niet op dr verjaardag voor t eerst geven, straks verpest t dr feest!
    Maar super zeg!
    En t huis.. ook super!! ik duim!!

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ff ego hier...

Het was de bedoeling om met een vriendin naar STC 2 te gaan (is vandaag in de bioscoop). Had de oppas op het laatste moment afgezegd, dus nam mijn kleine mee (kon niet anders want we hadden gereserveerd). Kom ik daar aan mocht ik er niet in omdat die film voor 12jr en ouder was en ik mijn kleine bij me had (alsof zij er wat van gaat begrijpen en bovendien sliep ze, en haar kennende zou ze blijven slapen tot na de film), vet balen dus omdat we al gereserveerd hadden. Gelukkig kregen we het geld wel terug, nu gaan we volgende maand en dan laat ik mijn kleine bij mams. Ondanks dat wel een leuke dagje gehad met mijn vriendin.

@Debby, veel kijkplezier! Zag vandaag ook al een jongen met zijn vriendin erheen gaan, wel grappig.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ilse wat goed dat ze zo goed reageert!! Hmm slagroom zou het zelf denk ik niet doen op haar verjaardag:) Arm meisje helemaal onder de bulten en plekken.
    Oh wat goed van Eva heb net het filmpje op je hyve bekeken! Volgens mij kan je dan wel zeggen dat ze kan lopen hoor:)
    W&P stoel is een zachte stoel gewoon om lekker tv op te kijken of boekje op te lezen

Wat goed dat jullie het huis hebben gefeliciteerd!!!

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    de stoel

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh balen meid! Gelukkig wel jullie geld terug. Ik snap het wel hoor, ik zou het zelf ook niet fijn vinden om een baby erbij te hebben zitten, je weet maar nooit...

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    leuke stoel sam!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Het is dat ik een rustig kind heb anders zou ik het nooit doen, en bovendien is die leeftijdsgrens om de inhoud van de film maar goed.

Volgende keer beter, je kan tegenwoordig op niemand bouwen zeg wat *** (maar zelf sta je wel voor iedereen klaar pff).

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

wij geven zo'n rollende bal van v tech. en nog wat van v tech. en hij heeft net een nieuwe kast en speelgoedkist...

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat de melk goed lijkt te gaan, en arme eva, stoten en vallen...

Deel Deze Pagina