@Tam: Dat was hier ook maar nu snapt ze het, gewoon blijven proberen! @Deb: Hoe was Sex and the city? Ik heb hier die shoebox liggen met alle seizoenen, nog steeds niet aan begonnen.. @Sam: Wazige film hé, ik heb hem laatst ook gezien. Leuk die stoel van W&P! @Ilse: Wat fijn dat je niks aan haar merkt! Zou gewoon een klein stukje taart geven, zoveel zal ze er toch niet van eten? Hier voor de zekerheid maar een koemelkvrij taartje. Valt het mee met de bulten en blauwe plekken? Een offerte, goed teken! @HvJ: Jammer dat je niet naar de film kon.. Snap de bios ook wel, die willen natuurlijk niet het risico lopen dat er een kind door de film heen huilt. @Bloempje: Die giraf is leeeuk! @Jolan: Ah gelukkig dat je het niet erg vindt. Ja Lieke heeft wraak genomen, ze zijn aan elkaar gewaagd @Marloes: Iets kopen wat Sam leuk vind dus, zit je altijd goed @Lau: Veel plezier! @Mac: Dat heb ik ook geprobeerd, maar ze was niet moe genoeg. Bram na een uur alweer naar bed, klein slaapkoppie Hoe is het eigenlijk met zijn ontlasting, poept hij nu wel makkelijk? @Marloes: Kan ik me voorstellen dat ze overstuur was, wel fijn dat hij nog te repareren is. @Sam: Fijn dat de poes weer terug is!
Voor de dames die willen afvallen, ga stofzuigen en dweilen met een kind op je rug. Daar verbrand je veeeel calorieen mee *puft uit op de bank* Heb Zoë om 11.00u naar bed gebracht, was ook moe van het schoonmaken denk ik . Hoop dat ze straks wat vrolijker wakker wordt.
zou wel een klachtenbrief sturen/mailen.. of naar de consumentenbond met het verhaal.. telefoontje kunnen ze makkelijk af doen, maar een houten kastje dat aan diggelen ligt kunnen ze niet maken! je betaalt er voor dat het netjes vervoerd wordt! dat mag je gewoon van ze verwachten! fijn dat de poes er weer is aal!, en hahahaha nog 1 nachtje slapen! denk dat jij eerder wakker bent dan jason! hihihi, zie je al dweilen met een kind op je rug.. hier was sasha om half negen wakker en heb ik r om 11 uur weer op bed gelegd, ga ik straks lekker op pad met dr! (als het weer goed blijft) onwijs veel plezier lau bij je weekendje weg! ik ga morgen met vriendin naar de gelukkige huisvrouw, ben wel benieuwd hoor zooooveel verschillende verhalen!
bram gaat elke ochtend gemiddeld na 1,5 uur weer na bed... en dan slaapt hij weer 3 uur.... zijn ontlasting gaat erg goed... maar krijgt ook elke dag vers fruit dat meehelpt, en elke ochtend buikjes pap pruimen... enz...
@mandy ja heel wazig hopelijk is Zoe straks gezelliger @bloempje het is idd wat Mandy al zegt wel een wazige film. Heb ook wel erg gelachen hoor maar bij veel dingen had ik wel zo iets van hmmm... Zo nu ben ik hier weg. Heb nog een hoop te doen vandaag, integenstelleling tot vorig jaar toen ik de hele dag op mn bedje lag mn roes uit te slapen van de morfine hahahahhaa
ga strakjes met mn zus en nichtje naar blijdorp, ga abbo kopen dus dan ga ik gelijk even bij de kleine tijgertjes kijken! en ga even langs mn werk, daar verkopen ze kortingskaartjes voor de film dus dat is ook handig! Sasha gaat smorgens ook meestal na 1 a 1,5 uur weer naar bed, in de ochtend. Dan slaapt ze zo weer paar uur.. wel lekker, kan ik nog wat dingen in huis doen.. fijn dat het zo goed gaat met brammetje! heb een combi poppenkasttent/tafeltent besteld voor sasha, lijkt me helemaal leuk, zo eentje die je over je eettafel heen hangt en ze binnen kan spelen als het vies weer is! ben zoo benieuwd hoe die wordt!
@Marloes, wat balen voor haar zeg. Hopelijk kan ze het goed in elkaar fixen, echt rot van tnt stelletje *****. @Mac, hier ook 1 die na een uurtje alweer in bed ligt voor 2 uurtjes. Hmm witlofschotel lekker. @Aal, ja hoor hier alles z'n gangetje. Net thuis, was ff naar Halfords gegaan in de stad voor een mamafiets kijken (dacht dat ze meerdere merken verkochten) maar vond er niks. Nu verder kijken dus... Nog 1 dagje voor Jason, gek he vorig jaar lag je in het zh haha @Dames met een mamafiets, waar hebben jullie die gekocht? @Mandy, whahaha schoonmaken met een kind op je rug jij bent lekker geweest hihi. Leuk samen schoonmaken haha. @Bloempje, veel plezier in BD straks en morgen bij the movie. @Hier, last van schimmelinfectie *au*. Heb capsules gekregen voor 3 dagen, daarna moet het over zijn. Het doet wel pijn...
Dames twijfel ff tussen deze fietsen: Bikegigant - Gazelle - Sparta - Batavus - Puch - Merida - Union - Fietsen - ATB - Kinderfiets - Fiets Bikegigant - Gazelle - Sparta - Batavus - Puch - Merida - Union - Fietsen - ATB - Kinderfiets - Fiets Bikegigant - Gazelle - Sparta - Batavus - Puch - Merida - Union - Fietsen - ATB - Kinderfiets - Fiets Bikegigant - Gazelle - Sparta - Batavus - Puch - Merida - Union - Fietsen - ATB - Kinderfiets - Fiets
Ik heb de sparta HVJ. En ik vind hem heel fijn. Vooral omdat ik niet zo groot is en bij deze fiets is het frame heel klein. Hij is wel heel zwaar, maar daardoor juist wel weer erg stabiel.
ik kan je niet helpen Hvj, ik ben veel te lang voor een moederfiets, dus heb een gewone fiets... maar ik vind de lichtblauwe niet zo mooi... die met de roze fietstas wel
En hoe je dat dat met de kleine voorop op een gewone fiets, moet je dan niet met je benen wijd fietsen om niet tegen het stoeltje aan te komen? Lichtblauw is ook niet mijn kleur maar die fiets hebben ze ook in het zwart, links kan je kiezen welke kleuren je wilt. Hou zelf van zwarte fietsen, lekker neutraal.
@Guusje, waar heb jij die van jou gekocht? Tot nu toe zie ik dat Bikegigant de goedkoopste is??? Hoe gaat het nu met het spuiten?