goedemorgen dames, vandaag krijgt Aaliyah uitslag van huisje denk ik he... spannend. Deb, raar dat je account hier nu ook gehackt lijkt te zijn. Hopelijk kunnen de mods iets voor je betekenen en/of uitzoeken. Danian nog steeds ziekjes, beterschap!!! Ilse, kleine Eva aan de wandel... zal het aan de datum liggen
Goeiemorgen! Zoveel kindjes verkouden? Beterschap! Esmee is sinds gisteren ook ineens snotverkouden. Gisteren hele dag niet in d'r hummetje en vanacht weinig geslapen. Nieuwe fiets: Manlief werkt bij de Gazelle dus voor mij wordt het de bloom. Zal es kijken voor een fotootje erbij. Goed dat jullie erover beginnen. M'n 'oude' fiets moet nog op marktplaats! Die Eva, ook al zo lekker bijdehand! Knap dat ze al een paar stapjes aan 1 hand kan!
Arme esmee ook niet fit Leuke fiets. Ik moet ook nog een andere fiets halen, maar welke weet ik nog niet.
Alle tips over New York zijn hier ook welkom, willen mijn hubbie en ik ook al heel lang erg graag naartoe
Danian spuugt alles weer uit Net geprobeerd weer wat sap te geven, want dat bleef gisteren binnen, maar nu dus niet.
Hij had vanmorgen wel diarree, maar het is vooral het spugen. Gisteren had hij helemaal niet gepoept en zondag maar 2 keer, maar ook diarree