Zieke kindjes en mama's, beterschap allemaal! SM, nee geen verstand van rechtzaken. Misschien rbh bellen? Jolan, zo een vriendin zou ik niet eens meer een vriendin noemen. Je bent er voor elkaar in makkelijke en moeilijke tijden vind ik! Lau, beterschap voor je opa. Debby, wat voor buggy is het geworden? Hoop dat het nu niet meer gebeurt het hacken. Mama, ik hoop dat je oma gauw opknapt! Natuurlijk kennen we onze boschebolletje Zoë nog wel hihi. En wat fijn dat Pepti helpt! Guusje, ik hoop voor je kleine dat het geen astma is. Sterkte! Ilse, ja was een druk vermoeiend weekend. Eva al een grote meid, ik kan niet wachten totdat de mijne ook loopt. Verder dan tijgeren, zichzelf omhoog trekken doet ze niet. Jolan, succes met zoeken naar een fiets. Stephanie, mooie fiets! Sam, en al een huisje gevonden? Tamtam, ga anders met je kleine terug naar de ha? Als hij niks binnenhoudt moet er toch een oplossing zijn? Mama, hahaha idd IEMAND die luistert. Hier ook 1 die heel goed weet wat nee is. Wwm, ik zal zo eens neuzen op hyves voor de foto's. Ben benieuwd All, dikke knuff.
ja niet goed voor de lijn die ijsboer met italiaans schepijs.... Oh spannend en leuk, lekker weer kijken naar de kleine gaat esmee mee?
Esmee gaat even naar m'n moeder. Ze vroegen ook of we ze niet mee wilden nemen. Die echo kan wel drie kwartier duren dus is niet zo handig met een klein druktemakertje erbij.. En nee, we willen ook deze keer niet weten wat het wordt. Die Italiaanse ijsboer zou hier ook niet langs moeten komen hoor...
@Steph: Mogen wij het wel weten? Geef het nr van de echoscopiste maar Oh er is er weer een wakker, ik ga weer voederen Jolan .
Steph, hmmm ijs jummie. Als ik bij mams ben en de ijscoboer komt langs moet ik altijd wat nemen, ben gek op de bananasplit (2 bollen vanilleijs, aardbeisaus, banaan, wafel) hmmm. Maar idd niet goed voor de lijn! Leuk een 20 weken echo, knap dat je het niet wilt weten! Mama, voeder ze! Afvallen, ik ben sinds vorige week 1kg afgevallen yeahhhhhhhh.
ik heb een hekel aan alleen zijn. Ben echt iemand die onder de mensen moet zijn, verveel me heel snel.
vandaar... ik vindt het af en toe heerlijk om savonds alleen te zijn, ben nooit svavonds alleen, alles lekker op mn gemakkie, lekker relaxen enz....