pfff Collin heeft koorts, ga hem ophalen van de gastouder nu.. hij heeft t niet naar zijn zin, en aangezien ik toch thuis ben heb ik m liever bij me dan! Wibra heeft leuke aanbiedingen trouwens.. net ff slaapzak etc gekocht. En hele arsenaal aan neusspray, zetpillen, hoestdrank in huis gehaald voor Collin en mij Pff t zonnetje mag van mij vaker gaan schijnen, weg met die bacillen!! Heb t gehad met t gekwakkel en t ziek zijn!!
meiden, wie van jullie heeft de hoes van de maxi cosi al gewassen. wil hem eraf halen, alleen aan de onderkant, waar het gordeltje door de hoes zit, krijg ik hem er niet af omdat het gordeltje vast zit (vastgestikt). Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?
ja idd, ben ook benieuwd naar joyce. laura, arme collin beterschap ik ga zo idd ook even naar de wibra, staan leuke dingen in de folder
hier een korstjes-monster haha ze wil altijd al haar kostjes lekker in haar handen hebben en dan heerlijk sabbelen
Idd, hoe zou het met Joyce zijn?? En zal Sam al bericht hebben? Wibrakrantje had ik ook gezien! Niet zo zin om ervoor naar Dieren te rijden nu. Morgen misschien wel even tijd voor.
@ Jolan, ik heb de hoes van de maxi cosi nog niet gewassen. Dus ik kan je niet helpen @ Laura, bah Collin alweer koorts. Ik zou hem dan ook naar huis halen.
Danian heeft om 11.30 uur een klein beetje sap gehad en net water met ors en het zit er nog in. Hij jammert zo zielig
laura, collin ook ziek? Denk dat ze elkaar aangestoken hebben dit weekend jolan, de hoes nog nooit gewassen, wel dat zonneding. Ik heb de fotos van het weekendje op mijn hyves gezet. Voor de geintresseerden: www.gordeldiertje.hyves.nl
lieke is sinds het ziekenhuis bezoek helemaal panisch als ik in de buurt van haar neus kom, maar ja soms hangen er hele snottebellen uit of is heel haar neusgat dicht door de opgedroogde snot (hm lekker verhaaltje) , dus moet ik er wel even aanzitten. Ach ze is dan helemaal panisch. Is natuurlijk weer bang dat ik er een slangetje in doe ofzo.
de hoes van de baby maxi cosi? of de maxi cosi tobi hoes? de laatste hangt hier nu net weer te drogen voor de 2e keer....
leuk hoor, zou je ook al jou fotos kunnen mailen zoals sue en lau dat zo geweldig hebben gedaan? geen idee hoe dat moet, maar dat ga ik ook nog doen hoor dames... vanavond ff uitzoeken hoe dat werkt...