Hahah nee dat meen je niet Die van mij is nog niet zó erg maar vindt dit soort dingen wel heel erg vervelend.
whahahaha grappig marloes Reno was een keer in de Albert Heijn en toen waren het Sneeuwwitje weken en toen stond er zo een groot bord van die heks. Daar heeft ie een foto van gemaakt en naar mijn moeder gestuurd en daarbij "he er stond een foto van je bij de Appie" hihi. Maar hij mag mijn moeder heel erg hoor. Was een grapje maar mijn moeder ligt nog in een deuk
Hahahahhahahha geweldig!! Als Sven dat zou doen bij mijn moeder dan gaat ze gelijk huilie doen hahaha. Wel leuk dat je moeder dat zo goed oppikt
o ja mijn moeder mag reno heel graag. En hij haalt veel kwattekwaad uit dus ik ze is het wel gewend. O Marloes, ik kan trouwens ook meedoen met fietsplan op mijn werk. Dus ik ga een fiets uitzoeken. Heb jij nog tips?
super dat je toch mee mag doen. Nou... ik denk dat jij een hele andere fiets moet hebben, dan dat ik heb.... Ik heb de allerhoogste die er was... wel een tip: ga naar een goede fietsenmaker en zorg dat hij het hele bedrag vol maakt op het bonnetje ik had alleen een fiets gekocht, maar je mag ook voor een bepaald bedrag accesoires kopen, zoals verzekering, slot, fietsstoeltjes... dus dat stond ook allemaal op mijn bon
o ok... dan heb je nog winst ook Ik wil zowieso een kinderzitje erbij en een fietsverzekering. En eigelijk ook zo een buggy ding. Ik heb nu een sparta gezien voor 400 euro. Ik wil ook weer niet te veel uitgeven want ik fiets niet heel veel. Mogen onze kindjes al mee met de fiets? Of moeten ze echt goed zelf kunnen zitten?
Sparta is wel goed, ik heb nu ook een Sparta en al best wel lang ook. Volgens mij wel, want Maaike had Bram toch ook al mee op de fiets? Maar ik denk wel dat Emma goed moet kunnen zitten. Jason zou ik nog niet mee nemen op de fiets want hij valt soms nog om Pff eindelijk ze is weg!!! Dacht dat ze nooit weg zou gaan.
volgens mij mag je zo lang gaan fietsen, als dat ze zelfstandig kunnen zitten... al kon Sam al heel snel goed en lang zitten en eerste keer fietsen zal hij ongeveer of bijna 1 geweest zijn.
ik ga mijn fiets toch pas eind mei halen, emma kan nog helemaal niet zelf zitten. Ja 10 seconde ofzo dus ik doet dat nog maar niet.
zo hier net uit mn werk ben doodop dus ga slapen, morgen nog een vergadering en dan boooodschappen doen...... en dan weekendje weg!!!!!!!!!! (jolan we gaan je missen, maar de gezondheid van lieke gaat absoluut voor! daar is geen twijfel over mogelijk!)
@Mama...nou ik hoop van harte dat het helpt lieverd! En dan moet je idd maar eens eisen dat er goed naar gekeken wordt! Het is niet niks natuurlijk! Ben je nu al gestart? Ow lees het al! Als ze het zonder problemen leeg drinkt kan ook een goed teken zijn. Dan "snapt" ze zelf dat het goed voor haar is en drinkt ze het instinctief op. Dat zei de KA iig! Hahaha! Ben benieuwd hoor! Hoe is het met de visjes? Enne...melbatoast...hahaha goed gevonden! @Lau...heb je geen ander wasmiddel of iets? Dat ie daarop reageert? OF van varkensvlees...daar reageren heel veel kinderen sterk op. @Joyce...wat raar dat je HcG dan nog zo "hoog" is. Dat moet toch al veel lager zijn of ben ik nou gek? Succes meid! @Steph...JEEEEEEEEEEEEJ schopjes! oowwwww en je bent al bijna op de helft! Jeetje...wat gaat dat snel zeg! Ben helemaal blij ervan! Schopjes...hihi! Super! @Jo...Finn zit ook al in 4+...bij4 lekte hij vaak door. Hoe is het met je moppie nu? Ow je bent zelf ook nog eens ziek! Arme mama en arme Lieke! Kus voor jullie! Dalijk heb ik jullie allemaal virtueel besmet vorige week zeg...bij mij kwam ook alles er aan alle kanten uit! Gaat het al wat beter met het infuus? @Marloes....Leuk Disney! Hopen dat het niet te druk is...de laatste keer dat wij zijn geweest was het zo druk dat het gewoon niet leuk meer was! Welke wagen ben je nu uiteindelijk voor gegaan? @Guus...balen meid...weet je niet waar hij last van heeft? Finn deed zo precies toen hij last van z tandjes had... Ook een kus voor jou! @Natja...nou dat had Finn ook! Ik zette hem in de weegschaal...klimt ie gewoon als een aapie tegen me op en klemt zich helemaal vast! Dus ik zet hem weer terug...weeeer brullen! En elke keer als ik hem neerzette of de CA naar hem keer was het brullen! Haha! Wat een poppetje is het toch! Zolang ze goed in verhouding is is het goed toch? Welke maat heeft ze nu? @Debby...hahaha die heksenfoto! Zou echt iets zijn van Steef of mijn zwager om naar mijn moeder te sturen! Die noemen ze ook altijd heks! Hahaha! Ik ga ook en nieuwe fiets halen...waarschijnlijk via het fietsenplan van mn stiefvader...hihi! Weet ook nog niet echt wat! Hier vanavond verjaardag van mn oma gehad...Finn was weer het middelpunt...uitslover! Hij ging heel de avond naar iedereen zitten zwaaien! En mn oma wilde hem wat leren...met zn vinger naar zn voorhoofd (als in...je bent gek) en die maf doet het nog na ook! Met 1 vingertje richting zn hoofdje! Oke hij zat elke keer mis....en in zn oog of oor...maar hij prbeerde het echt elke keer na te doen! En hij probeerde ook heel de tijd om "oma" te zeggen (hij werd niet gepushed ofzo door oma natuurlijk....hahahaha) Het was alleen meer Uhhhmmaa. Maar ze vonden het allemaal geweldig!
haha geweldig sarah! Kijk maar uit dat ze geen slechte dingen aan leren. Gisteren bij de dokter in de wachtkamer ging een vrouw de hele tijd naar Emma zwaaien, doet ze het ineens na! Dus ik dacht pffff naar een vreemde doe je het wel sjansert
meiden, lig in mn bedje en kan maar niet slapen. kreeg sms van niek dat hij helemaal gek wordt, ze huilt aan 1 stuk door.... dat is toch niet normaal?!? tuurlijk is ze ziek, maar zoveel huilen vind ik niet normaal meer. pffff voel me zo machteloos. mn arme meisje. kus
sterkte jolan, arme lieke, ze zal zich wel helemaal niet lekker voelen. Hoe voel jij je nu? Hoe laat ga je naar haar toe?
Ow Jolan wat erg. Ik heb met jullie te doen. Ik kan me nog van vroeger herinneren dat mijn zusje ook in het zh lag toen was ze net 10 dagen oud en kreeg infuus in haar hoofd en mijn vader ging echt helemaal over de rooie. Je voelt je dan zo machteloos en dan zie je er alleen maar een klein zielig hoopje mens liggen. Ik wil jou en Niek en Lieke natuurlijk heel veel beterschap wensen en dat jullie 2 maar snel opknappen en dat je mannetje maar niet ziek wordt. En wat erg om je kind de hele dag te zien/horen huilen dat zal door merg en been gaan. Ik hoop dat jullie weer snel van z'n drieen kunnen genieten. Heel veel beterschap. Dikke knuffel en kus van Bas voor lieke en van ons ook dikke knuf en kus.
bedankt meiden, doet me goed, al ben ik heel verdrietig. ook de meiden die me gesmst hebben super lief!! niek is ook ziek geworden, met mij gaat het weer beter (hm... internetten met mn telefoon gaat niet echt snel)
arme niek ook al ziek.... zo bram was vroeg wakker, lees 6 uur, hoesten en honger... alles gesmeerd en buikje weer vol om 6.45 lag meneer weer op bed. en slaapt weer... zo wakker maken want hijj gaat naar gastouder, dan heb ik 2 uurtjes vergadering en dan weekend!!!!
@ Jolan: Kan me voorstellen dat je niet lekker in bed ligt als je kleine meisje in het zh ligt. Je bent zo machteloos. Hopelijk mag ze snel naar huis. Fijn dat jij je in ieder geval weer wat beter voelt. @ Mama: Ja hoor heb lekker gewandeld alleen Danian was een beetje jengelig. Na een half uurtje vind hij het echt genoeg. Hier slecht geslapen. Danian weer 2 keer wakker en ik vaak wakker. Straks met Danian maar ff gaan liggen. Moet zeggen dat ik er nu wat beter tegen kan, omdat ik weet dat ik het weekend bij kan slapen Vanmiddag ff naar het CB om Danian te laten wegen. Vorige keer was hij afgevallen, dus ben wel benieuwd hoeveel hij nu weegt. Wil ook ff vragen hoe we het met warm eten moeten aanpakken. Gisteravond was hij weer helemaal overstuur. Huilen, huilen, huilen hij heeft wel een half 8 maanden potje op met moeite en een beetje fruit hap wat hij nog over had van 's ochtends. Daarna nog een klein flesje voeding nr 1, want anders gaat hij met honger naar bed en wordt hij snel weer wakker. Wij maken hem om 21.30 uur wakker voor de fles. Het is echt een strijd aan het worden en dat is voor ons allemaal niet leuk.
Goedemorgen meiden, @ Mandy, haha wat een vondst van je man die melbatoast. En ja de Pfaffs, ik erger me ook altijd aan dat praten met een speen in de mond en dan die kinderen die nergens naar luisteren. Maar aan de andere kant wel weer grappig om te zien, ik weet in ieder geval hoe je een kind NIET moet opvoeden. @ Sarah, wat grappig om te lezen dat Finn al zoveel nadoet van anderen. Ik doe altijd allerlei pogingen om Lucas mij na te laten doen, maar zonder succes. Hij heeft wel van mijn moeder geleerd om een poesje, dat in een boekje staat, steeds aan te wijzen. Dan vraagt ze: Waar is de poes? en dan gaat hij met zijn oogjes helemaal de bladzijde rond om te zoeken en wijst hem dan met zijn vingertje aan. @ Jolan, och arme Lieke, ik hoop zo dat ze snel een beetje opknapt! En nou Niek ook nog ziek. Beterschap voor jullie alledrie. @ Tamtam, balen zeg dat het zon strijd is met warm eten bij jullie. Misschien dat het CB een paar handige tips voor je heeft. Vannacht werd Lucas ook weer wakker, maar gelukkig was hij na een uur alweer in slaap gevallen. Maar nu was hij ons ook echt aan het uitproberen. Want als ik zijn deur open deed werd hij even stil en als ik dan naar hem toe liep begon hij opeens weer veel harder te schreeuwen. Ik ben gewoon elk kwartier een aai over zijn bol gaan geven en na de 4e keer viel hij in slaap.