ik vind deze ook echt zo leuk New Baby Girls Rare Editions Easter Dress 12 months 12m - eBay (item 360240482675 end time Apr-02-10 17:59:06 PDT) maar beetje duur voor 1 jurkje
ja want dat scheelt in de verzendkosten. heb wel even gekeken welke de meeste leuke jurkjes had maar er zijn zoveel leuke! De aanbieder die ik had rekende alleen de werkelijke verzenkosten. Dat witte jurkje had ik gewoon op geboden want die vond ik het minst leuke maar die had ik uiteindelijk voor 16 dollar geloof ik en 2 dollar verzendkosten. Dus 13,50 in totaal.
als je bij het jurkje bent staat er rechts boven iets van "top-rated seller" met daaronder de naam van de aanbieder. Klik daarop. Dan kan je naar visit my store of items for sale (links) gaan.
nee je kan ook op buy it now drukken. Meestal kan dat alleen maar, sommige artikelen kan je ook bieden. Als je op buy it now klikt dan koop je hem meteen voor die prijs die er bij staat. In dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/195670-wie-besteld-eens-kinderkleding-amerika.html staan ook fotos van meiden die dat merk hebben besteld.
en als je nou meerdere dingen wilt bestellen, hoe zorg je er dan voor dat dat in 1 bestelling komt? (zo ben volgens mij in ebay-leer )