euhm gewoon 74-80 en die viel als 80 stond erbij. aangezien ze nu pas naar 74 gaat, heb ik gegokt dat 80 prima zal passen.
ja denk ook wel dat het gaat passen. 68 wordt emma nu echt te klein. Ik had het verjaardagsjurkje even aangedaan en dat zou nu wel al kunnen maar zat iets ruim. Dus denk dat het wel gaat passen met haar verjaardag. Ze groeien nu niet meer zo snel volgens mij.
ilse het zit met een stuk of 6 steekjes vast. Dus met een tornmesje heb je het er zo af. Was ik ook van plan, na haar verjaardag
Pfff mijn handen jeuken door het zien van die leuke jurkjes *kwijl*, misschien toch maar 1tje bestellen voor mijn kleine d'r verjaardag. Welke zou ik dan moeten bestellen, bedoel welke maat (aangezien mijn kleine nu pas 68 draagt???
@Mac: Pepsi vindt ze niet zo lekker.. Neus afvegen: Hier ook altijd drama. Meestal hang ik haar boven de wasbak, handjes wassen en gezichtje wassen met warm water. Dat vindt ze dan wel weer leuk. @Marloes: Leuk kaartje! Helemaal in de Marloes style Bekleding wassen: Hier al een paar keer gedaan, maar laat manlief die bekleding er op en af doen. Heb daar echt geen geduld voor. @SM: 7 tandjes alweer, wat gaat het hard hé! @Lau: Jeetje nu al een kies, ik dacht dat ze eerst alle snijtanden en hoektanden kregen. Kiezen schijnen nog vervelender te zijn als tanden, dus je kunt het maar gehad hebben.. @Tam: Ik zou hem gewoon drinken geven als hij dorst heeft, alles wat hij binnen houdt is mooi meegenomen.. @Rox: Ik kwam erachter dat mijn moeder nog een hele lading potjes heeft staan, die ga ik ook ff ontetiketten en dan stuur ik ze allemaal tegelijk op! Hier dezelfde problemen als bij jou. Slecht eten, vallen en hoesten. Gaat allemaal weer over *praat zichzelf moed in*. @Deb:Fijn dat Emma weer is opgeknapt @SM: Heb ff opgezocht wat er met je ex is. Jeetje wat een gedoe Hopelijk maakt hij gebruik van zijn laatste kans en heeft Rebecca wat aan haar papa. Jurkjes: Zie allemaal leuke jurkjes voorbij komen, maar Zoë is echt geen jurkjeskind. Ja van die stoere jurkjes staan dr leuk, maar van die echte meidendingen niet (helaas). @Ilse: Ja hier ook TV-loos. Waar woon jij ook alweer? @SM: Wat een scheetje!! Oeh, die tweede foto, een echte meid
meiden, als we nu allemaal een jurkje gaan bestellen, is het dan niet voordeliger als we het in 1 bestelling doen? geen idee hoor....
Ik heb te hard geroepen dat ze zo makkelijk en gezellig was met de Pepti. Heb vandaag de hele dag een huilend kind achter me aan gehad. Het avondeten wordt een steeds groter drama, het enige dat ze nog wil eten zijn 6 maanden potjes. Ik denk dat ik maar even die 6+ potjes ga geven en over een weekje of 2 weer probeer of ze met ons mee wil eten. Aangezien ze al was afgevallen en met lengte boven de bovenlijn zit en gewicht nog maar op de middenlijn. Baal er wel van, ze at juist zo goed mee met ons tot ze ziek werd .
@mama: balen zeg, kan je het niet gooien op een sprongetje of is ze al maanden aan het springen dan? Hopelijk had ze haar dag gewoon niet
Jolan, idd een idee. Mama, wat balen joh. Hoop dat ze er over een weekje of 2 weer mee kan eten met jullie.
hier gewoon tv. rox, ga morgen eens goed kijken voor een jurkje. mama, balen zeg dat ze slechter eet nu Dan idd maar 6mnd potjes