roxanne was op weg naar boven, herinner ik me ineens deze site: Nieuw binnen - Manou fashionkids: - Kate Mack beachwear - Monnalisa - Sarah Louise - Indygo Artwear - Giggle Moon hier is ie nog wel in 12m. Is wel duurder maar als je hem perse wilt en ze hebben hem niet meer op ebay... Weltrusten!
moeilijk in te schatten. Ze is nu 71 cm. Tegen die tijd??? Hmmm, misschien kan 18m dan ook wel. Er staat tot 32 inch, dat is 81 cm... Is wel erg veel 10 cm in 3 maand tijd... 12m is tot 30 inch (76 cm), misschien net te krap
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/260725/Milly-dood-gevonden-vlakbij-ouderlijk-huis-agent-aangehouden.htm Jeetje.. Ben er gewoon naar van.
@mama: ik zit het op ad te volgen tot ik jouw link zag, maar haar dood is nog niet bevestigd als ik verder lees. Die kop suggereert echt dat ze gevonden is. vreselijk, vreselijk nieuws. Gewoon de buurman!! verschrikkelijk. de ouders hebben vast eens met die man gesproken. gadverdarrie
Mama, brrr krijg er de kippenvel van. Rox, hier de mijne 62cm tegen de tijd dat ze 1 is zie ik haar ook niet 14cm groter worden in 3 maanden tijd. Hmmm moeilijk idd.
He gatsie, wat een naar bericht!! Zat net te kwijlen bij alle leuke jurkjes toen ik deze nog tegenkwam. Wat moeten die ouders door een hel gaan! Ik ben moe, ga douchen en lekker naar bed. Truste meiden
goede morgen dames Ff snel een berichtje van mij Collin nog altijd ziekig, maar heb mijn handen vol aan hem.. Hij gaat overal staan.. als ie maar met 1 handje ergens aan kan steunen is t goed.. maar meneer draait nu ook om als ie staat en zet dan stapjes naar iets anders wat dicht bij is, JAJA LOS! echt moet niet gekker worden.. Kan m geen seconde meer alleen laten! @milly, ze is vannacht idd dood gevonden in de tuin van die 26 jarige politie man wat een nachtmerrie!
misschien wel, maar dat doet ie maar als hij t huis uit is haha.... en tja smaken verschillen ook als bram een meisje was geweest had ik deze jurkjes niet gekocht, niet mijn smaak...
@maaike, gelukkig hebben we allemaal een andere smaak! @milly, wat vreselijk, ik lees het net op telegraaf.nl. Die arme ouders... @jurkjes ga vandaag nog ff verder kijken Emma was vorige maand 71 cm. Maar ik betwijfel hoe snel ze groeien. Volgens mij gaat het steeds langzamer. De afgelopen maanden groeide ze 2cm per maand. Dan zou ze net 79 cm zijn als het zo doorgaat, maar denk dat het nog wel gaat passen! Ik heb me vandaag ziek gemeld op mijn werk. Voel me ook echt ziek. Keelpijn, warm/koud te gelijk. Emma is vandaag bij mijn moeder dus dan kan ik hopelijk een beetje uitzieken.
Goedemorgen, ff ego. Ik ben nu ook ziek. Voelde me gisteravond toen ik naar bed ging niet fijn en vanmorgen ging ik naar de wc ja hoor ook diarree Voel me echt beroerd. Danian is ook nog ziek. Hij is vannacht wel 2 keer wakker geweest. Ik geef hem nu steeds kleine beetjes en het gaat aardig goed. Hij huilt alleen erg veel omdat hij nu natuurlijk gammel is. Hij ligt nu op de bank tekenfilms te kijken dan is hij nog enigszins een beetje rustig.
ow ow, de mama;s worden nu ook ziek! Debby & Tamtam beterschap! Hier gaat t wel, ik heb wel verhoging en me hoofd zit verstopt maar goed.. we gaan vrolijk verder Collin heeft ook nog verhoging en snottert lekker. Vanmiddag toch wel even naar de kinderboerderij