juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Meiden hier even een bericht van mij.
    Als jullie het niet erg vinden ga ik niet aaaal die pagina's bij lezen....

Sven is gisteren avond laat opgenomen in het zh. Hij heeft toch een blindedarmontsteking. De ha zei gisteren ochtend dat het een spastischedarm was, maar de arts bij de hap vond dat een rare conclusie...Dus onze ha heeft denk ik gedacht daar heb je hem weer...
    Hij wordt vandaag geopereerd hoe laat weet ik niet.
    Het begon toen we klaar met eten waren, hij is naar de auto gestrompeld en stapvoets naar huis gereden. Daarna hap gebeld en zijn vader en naar de hap gegaan.
    Ik was pas om 1 uur bij mijn ouders, ging om 2 uur slapen en om 7 uur weer wakker. Jason sliep gelukkig door tot 8 uur.
    Ik blijf vanacht ook hier slapen met Jason.
    Nu is het ook nog wachten op ons huisje, want vandaag is het D-Day, we staan nog steeds op nr1...

Sorry dat ik op niemand reageer, ik ga me nu aankleden en dan wachten tot mijn moeder, ik en Jason naar hem toe kunnen.

Liefs

2. Emme

Emme Niet meer actief

Veel plezier bij de kinderboerderij! En beterschap voor alle zieke moeders. Stuur even van zon jullie kant op, dan komt het vast wel goed :).

Mag ik even schelden: die stomme, stomme, stomme automobilisten in Dubai!
    Heb net echt bijna een ongeluk gehad. Ging boodschappen doen met Lars en een tegenligger haalde in een blinde bocht in. Moest een noodstop maken en de berm in en toen was er nog maar een mm of zo tussen onze auto's. Het ging gelukkig net goed. Nu weer thuis, Lars op bed, kan even niet meer stoppen met trillen. Realiseer me nu pas hoe close het was. Bah!

3. Emme

Emme Niet meer actief

Aaliyah, zie nu je berichtje hierboven: hopelijk gaat de operatie goed en voelt Sven zich dan snel weer wat beter!

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

tjeee heftig zeg, doe maar ff lekker bijkomen.....
    gelukkig is het goed afgelopen...

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @Emme, jemig dat is schrikken zeg! Wel goede reactie van je! Gelukkig is t goed afgelopen!

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik heb die van mij te koop staan voor 50 euro een rode. Ik vrees alleen dat ik een beetje te ver uit de buurt woon;)
    Nog nooit mee gereden, boekjes en noppenfolie zitten er nog aan.

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    moet het even kwijt!

Ik ben 21e en 25e geindigd op 2 huizen :D (mijn zusje woont nu in een huis waar ze 11e op was, en mijn beste vriendin in t huis waar ze 22e! op was geindigd!)
    Heb een grote sprong gemaakt op de wachtlijsten geloof ik.. vorige week eindigde ik 33 en 28e op 2 eengezinswoningen :D
    Ziet er rooskleurig uit.. misschien toch nog een eigenhuisje eind dit jaar? Misschien zelfs al voor collins 1e verjaardag??

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @lau dat zou echt geweldig zijn een eigen huisje!
    Heb je op appartementen of eengezinswoningen gereageerd?
    En anders lekker in de zomervakantie reageren als iedereen weg is, ik heb van veel vriendinnen gehoord dat ze juist toen een woning kregen!

@sam, wat erg van sven! Hopelijk komt het allemaal goed!
    Kan je aan het einde van de dag kijken hoe veelste je bent geworden? Laat je het even weten?

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @lau van onze vorige huurwoning stonden we trouwens 8e. De eerste 15 waren uitgenodigd en wij waren de enige die op waren komen dagen.

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @debby, deze huizen waren flatjes, die van vorige week eengezinswoningen.

De woningreacties zijn nu gesloten, dus Sam staat nog steeds 1e denk ik :) dus zal ze begin volgende week een uitnodiging voor bezichtiging krijgen!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ja jullie hadden dezelfde woningbouwvereniging... toch niet op dezelfde huisjes gereageerd he ;).
    Kan je niks doen om je kansen iets te vergroten? Wat ik deed was altijd kijken hoeveel reacties er waren en welke woningen niet zo populair waren enzo. Mijn huurwoning was in een niet populaire grote flat, ligt tegen een wijk aan waar veel buitenlandse mensen wonen. Maar wij moesten wel want had een antikraakwoning en daar moest ik uit, anders was ik dakloos. Uiteindelijk heb ik daar heerlijk gewoond. Op de 14e verdieping, prachtig uitzicht en 4 slaapkamers. Geen last gehad van de buren enzo, juist super aardige mensen! Als ik niet wou kopen had ik daar lekker blijven wonen!
    Hoe lang sta je eigelijk ingeschreven?

12. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    super!!! mag ik de link van de site waar je ze gekocht hebt?

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @debby, dat doe ik ook ik kijk waar ik t beste kans op heb :) en idd de minder populaire woningen/wijken...
    sta bijna 2 jaar in geschreven

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

jaja bram zijn eerste tandje is door!!!!
    geen tandeloos bekkie meer....

en pffff.... wat eet en drinkt ie slecht......zelfs hetgeen wat ie lekker vindt wil ie niet.....nouja hij zal wel gaan eten als hij honger heeft...en hij zal wel in een sprong zitten ofzo geen idee.... niks is lang goed...gelukkig slaapt meneer wel veel.

ik kan t nu ff niet hebben, zit .... in mn vel....
    er moeten dingen gaan veranderen, maar hoe....
    komt vast goed...(ooit hahaha)

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat goed lau, hoop dat je snel ergens eindigd zodat je een uitnodiging krijgt om te bezichtigen

@sam ben benieuwd naar jullie afloop met reageren...
    en succes om 14.45.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    maaike wat goed!!! Super Bram ook een tandje! Misschien moet hij nog even wennen aan het doorgekomen tandje?

Gaat het niet zo goed met je meid, kreeg al een beetje het idee van het weekend... wil je erover praten? Kan heel erg opluchten!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

is idd w.s. van zn tandjes en gecombineerd met sprong?!!!
    gaat wel weer over...

speelt al heel lang maar met ups en dows.
    nu ff een down..

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ok meid, echt niet leuk dat je je niet goed voelt. Als je het zat bent gooi het maar hier op het forum, daar is het forum voor toch?
    Moet zeggen dat ik altijd alles hier neerzet... doet mij altijd goed. En veel van jullie zal het niet veel intresseren over mijn zwanger wordt perikelen enzo maar ik ben het kwijt en daar gaat het om ;).

Heb je wel een goede vriendin waar je af en toe lekker kan uithuilen?

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat jou zwanger worden perikelen betreft gewoon hier neerzetten inderdaad.
    we leven met je mee!

en heb wel aantal goede vriendinnen, maar die hebben op t moment ook genoeg aan hun hoofd, en wil ze dus ermee niet lastig vallen....

maarja komt vast goed....

bram speelt nu lekker op t kleed en daarna gaan we ff lekker wandelen, tis mooi weer...
    en straks werken...

(t weekend vieren we mn verjaardag en morgen gaat bram nachtje logeren...normaal heb ik overzicht met alle voorbereidingen maar ben t nu ff kwijt....)(beetje chaotisch...niks voor mij)

Deel Deze Pagina