Sam, succes! Laura, lekker een eigen huisje. Natja, waarom heb je hem alweer te koop staan? Bevalt hij niet? Wacht nog even met bestellen, er zijn meer meiden, waaronder ik, die een jurkje willen. Misschien kunnen we delen in de verzendkosten... Ik heb mijn twee jurkjes al uitgekozen, helaas alle twee bij een andere aanbieder.
hmmm maaike heb het idee dat je jezelf een beetje wegcijfert. Als je vriendinnen echt goede vriendinnen zijn zullen ze er graag willen zijn voor je. Jouw shit is ook belangrijk. Ook al is het misschien iets kleins, jij voelt je je er rot onder, dus is het belangrijk. Veel plezier met wandelen! Ik ben jaloers, had ook wel naar buiten gewild, maar voel me te ziek. Vervelend is dat he als je het overzicht kwijt raakt? Ik heb dat ook en als ik het eenmaal kwijt ben gaat alles mis. En duurt ellenlang voor ik alles weer op de rit heb. Misschien even lekker een momentje voor jezelf nemen en een kopje thee drinken?
Jaja, keana's eerste stapje is een feit!!! Van de stoel naar de tafel! Klein stapje, maar wel gedaan *trots*
wow knap van keana! Vind het zo grappig om te lezen dat elke ontwikkelen weer anders gaat. Emma is nog een beetje langzaam maar bij het teigeren trekt ze nu wel haar knietjes onder haar benen en af en toe staat ze op handen en voeten als een kruiwagen. Ik ben nu aan het oefenen met zitten, gaat steeds beter! Welke jurkjes heb je uitgekozen?
NWT 12m Bonnie Jean Baby Girl Bubble Gum Dot Dress NEW - eBay Dresses, 12-18 Months, Girls' Clothing, Infants Toddlers, Clothing, Shoes Accessories. (Eindtijd 18-mrt-10 02:13:39 CET) Baby Girls Polka Dot Birthday Party Dress 18M - eBay Dresses, 12-18 Months, Girls' Clothing, Infants Toddlers, Clothing, Shoes Accessories. (Eindtijd 20-mrt-10 04:01:12 CET) Hihi, hebben wij dezelfde smaak
o scheelt niet veel New Girls Bonnie Jean Pink Dots Easter Dress sz 12m NWT - eBay (item 150420195781 end time Apr-02-10 22:24:25 PDT)
Ik vind deze ook nog leuk maar die verkoper heeft voor de rest bijna niks... NWT RARE EDITIONS FUSCHIA LIME DOT CAPRI 12M - eBay (item 260568439098 end time Mar-18-10 18:48:50 PDT)
Deze verkoper heeft ook een zwart wit jurkje die ik mooi vind. Natja, balen dat de kleur je niet bevalt.... Hihi
Hoi meiden, het gaat hier sinds gisteren bijna alleen nog maar over de jurkjes. En dat is niet voor iedereen leuk. Niet iedereen vindt de jurkjes mooi en de jongens mamas hebben er al helemaal niks aan. Lijk me handig en overzichtelijk om hier over de jurkjes verder te kletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/197711-juni-2009-mamas-jurkjes-topic.html#post6884533
Lau, joeppie stapjes zetten met losse handjes! Wat gaat het snel zeg... Deb, beterschap. Mac, joh wil Bran echt niet zo een jurkje haha. Tamtam & Danian, jullie ook beterschap. Lau & Collin, ook beterschap. Sam, sterkte met Sven en beterschap! Hoop dat jullie op num 1 blijven en het huisje krijgen, succes. Emme, gelukkig is het goed afgelopen. kom maar lekker bij meid. Woon je in Dubai of vakantie? Lau, ik duim voor je dat je nog dit jaar 1 van die huisjes krijgt succes! Ik ben ook opzoek naar eengezinswoning, maar gaat zo moeilijk in de Randstad pff. Mac, hier een dikke knuff meid. Hoop dat je je gauw weer goed voelt! Bram al 1e tandjes!! Rox, Ke ook al haar eerste stapje gezet jeeeeeeeeeeeeeh. Hier vanochtend naar de ha gegaan, mijn kleine moet stoppen met antib en ze heeft ook een andere neusspray gekregen want die ze had was vanaf 2jr t/m 5jr. Uitslag op haar lichaampjes zou vanzelf wegtrekken, ze is allergische voor antib. Ze heeft ook geen koorts meer en ik heb ook geen last meer van mijn stijve nek! Lekker gewandeld met haar in het zonnetje, heerlijk. Zometeen ff de huis aan kant zetten en kokkerellen.
nou wel lekker gewandeld en ff boodschappen gedaan maar bram wil echt niks eten, ook geen melk, gelukkig wel sap...pfff
arme jongen, misschien krijgt hij nog wel een tandje, komen vaak in tweeen toch? Emma heeft er volgens mij maar 1, maar moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo vaak bekijk, voel het af en toe als ze me bijt
bleh het is 3 uur en ik lig nog steeds in bed. Manlief heeft het huishouden al gedaan. Ben hier een beetje aan het liggen, lezen en laptoppen. Hopelijk voel ik me morgen beter! Ik heb trouwens een pb gekregen van een meisje van dit forum of ik mijn zelfgemaakte jurkjes die emma niet meer past aan haar wil verkopen. Ik vind het moeilijk. Ze past ze niet meer en wie weet krijg ik helemaal geen meid meer of in het verkeerde seizoen. Maar ze hebben toch wel emotionele waarde. Maar ja, kan niet alles bewaren toch? Wat zouden jullie doen?
heb net advieslijn gebeld smorgens een bord pap en toet is ongeveer 300 cc dat is voldoende melk over het nu niet eten, tandjes doen pijn... en gewoon blijven aanbieden, wil hij iets niet dan niet en niet iets anders proberen gewoon de volgende maalijd weer opnieuw proberen dus wil hij geen brood dan niet dan is fruit 2 uur later weer het volgende wil hij geen fruit dan niet heeft ie pech en dan is warme hap het volgende rond het etenstijdstip drinken wel blijven aanbieden hij moet wel goed blijven drinken ze zegt ook het opvoeden is begonnen.... hij gaat ook uitproberen en als je meerdere dingen tegelijk gaat aanbieden kiest hij het lekkerste klinkt logisch nou ben enigzins gerustgesteld beetje opgelucht...
Ik zou ze bewaren en aanbieden om eventueel andere voor haar te maken. Mac, balen dat hij niet in z'n hum is... Hier ook zo een die niet wil eten en drinken
het gekke is dat hij verder nu wel oke is, wel vrolijk enzo... alleen eten ho maar... maar goed ik leg me bij het advies neer, als hij echt honger heeft eet hij wel....
Owh!!! Dat is fijn om te lezen!!! Haha, ik had toevallig een discussie met mijn SM en toen zei ik ook "ze moet eten wanneer ik dat wil anders niet" Hetzelfde met toetjes, die krijgt ze niet als ik vind dat ze te weinig groente gehad heeft. Pfff, fijn om te weten dat ik het dan wel goed doe... Hier ook een vrolijke hoor, maar ze is duidelijk aan het kiezen! geen fles wel sap geen pap wel brood geen groente wel toetje enz... ondeugend!