toetje krijgt bram bij mij wel altijd anders krijgt ie echt te weinig melkproducten, hij mag zoveel toetje als hij wil. ook al heeft ie geen groente op.... hier vanmorgen alleen pap, en verder niks, hij wil geen fruit brood liga ook nu geen pap meer... zo naar gastouder wie weet daar wel fruit of liga en thuis weer warm, zo niet dan zonder naar bed.... zien we vannacht wel weer...of niet...
Ik ben helemaal niet streng met eten. Emma mag eten hoe veel ze wil. Als ze niet meer hoeft ook goed. En meestal krijgt ze daarna een toetje, meestal gewoon volle yoghurt. Ook als ze niet veel heeft gegeten. Ik ben wel moeilijk met dingen waar suiker in zit. Ik probeer dat zoveel mogelijk te vermijden. Maar dat is omdat ik als de dood ben voor overgewicht. Zou het niet leuk vinden voor haar als ze later overgewicht krijgt en het zit hier in de familie dus ja... Af en toe mag ze heus wel wat lekkers maar ik wil wel dat ze leert dat het af en toe is!
@debby, moeilijk t zijn wel emma dr 1e jurkjes... kweenie wat ik zou doen eigenlijk.. @mac, fijn dat je beetje gerustgesteld bent.. tis ook moeilijk. collin heeft ook een periode gehad van t niet willen eten, ging vanzelf over! toetjes, krijgt Coll alleen als ie goed groente gegeten heeft en ik t in huis heb, anders krijgt ie fruit toe.. @ Keana, jeeeej dr 1e stapje knappe kids @SR, balen dat ze allergisch is voor AB, wel fijn dat ze koorts vrij is! Zo wij zijn weer thuis, zijn naar 2 kinderboerderijen geweest hihi we konden er geen genoeg van krijgen haha! Tante Kitty was ook mee gegaan, erg gezellig. Daarna nog even gesnacked bij de Mc donalds. En weet je wat? Collin kan uit een rietje drinken! (milkshake is ook wel erg jummiej!! stoute mama!) En collin heeft een jas gekregen van tante Kitty, een beetje een tussendoor/lente/zomer/ jas http://www.hema.nl/images/products/_generated/3/jas,_Grijs,_8692-30739820-Big.jpg Je ziet t niet zo duidelijk op de foto, maar er zitten licht blauwe strepen nog door.. heel schattig
Hallo meiden. @jurkjes ik vind ze schattig heb stiekem even gekeken Als ik een meisje had zou ik ze zeker ook kopen ik hou dr van!!! @ziek mama's en kids beterschap sorry verder kom ik even niet.. Nou mn lieverd is nog steeds niet geopereerd. Ik had na bijna 2 uur wachten (hij werd ineens om 2 uur geopereerd) wel zo iets van nu wil ik het weten. Maar het is allemaal uitgelopen, dus nu word ik gebeld zodra hij wél geopereerd word.... Ik mis hem echt erg en ben zo bang dat er iets fout gaat.... Ik hoop zo dat het hierna afgelopen is met de regen in ons leven!! Mn hoofd zit er helemaal vol van... Ben nu bij mn ouders, gelukkig slaapt Jason hier wel goed. Maar ik ben zo gestresd... Ik kom echt gauw weer gezellig met jullie kletsen hoor dames, maar ik kan mn hoofd er nu niet bij houden. @deb volgende week kan denk ik nog wel doorgaan. Ohja en huisje weet ik nog niks van,denk dat we vanzelf wel bericht krijgen...
Lau, ja ben ook allang blij dat ze geen hoge koorts meer heeft. Mooie jas heeft je ventje gekregen van zijn tante! Sam, sterkte meid!
lau mooie jas! sam wat naar allemaal, waarschijnlijk gaat het allemaal goed komen hoor! en donderdag laten we gewoon in principe staan, mocht het niet gaan, dan gewoon een weekje later!
@sr dank je wel! @deb ja tis klote allemaal... maar ja het zal wel gewoon kunnen hoor Jason slaapt nog, ik weet nog niks. Ga nu met mn moeder mn neefjes halen..
jurkjes, ik twijfel heel erg over de maat. Debby, hoe lang en zwaar is emma nu? debby, beterschap. Jij ook al keelpijn? Ik ook Heb gewoon amper een stem. tamtam, voel jij je alweer wat beter? laura, ook ziek. Ook jij beterschap. Hopelijk voor jullie ook een huisje binnenkort aal, jeetje heftig hoor, een blinde darmontsteking. Hoe is het gegaan? En met jullie huisje? Oh lees nu dat de operatie nog niet is begonnen kan me voorstellen dat je hem mist. Maar meid, komt allemaal goed!!! knuf emme, he getsie; Sommige mensen denken niet na voordat ze gaan inhalen....Gelukkig is het goed afgelopen. natja, waarom doe je je gloednieuwe buggy weg dan? Oh lees het al, maar idd te ver weg maaike, jippie tandjes bij bram Balen dat hij niet zo goed eet. Hoe komt het dat je niet zo goed in je vel zit? Nog steeds, of alweer? rox, wauw knap van keana . En leuke jurkjes, die met die grote ballen vind ik ook zoooooo leuk!!! Jij bestelt hem in maat 18m he? Ik vind het lastig om de maat te bepalen.... Oh lees nu dat we ergens anders kletsen over de jurkjes. Zie het probleem niet zo, maar wil best ergens anders daarover kletsen.Het gaat toch ook wel vaker over iets waar ik niets mee heb of ligt dat aan mij? goed, ik ga even bij die andere link kijken Nou hier is de verlatingsangst ook begonnen Zodra ik uit het zicht ben begint ze te piepen. Gister hebben we lieke trouwens voor het eerst slapend op haar buik aangetroffen hihi
Jolan, die heeft zitten rollen in slaap dus haha. Mijn kleine probeerde toen net van tijgeren naar echt kruipen, nog niet helemaal gelukt en gisteren niet alleen maar opstijgen en ergens vasthouden maar ook zijwaartse stappen maken IK BEN TROTS op d'r. Ze kan nog niet van lig naar zitstand, wanneer doen ze dat meestal?
Ik las wel een tijdje terug dat 1 van de baby's hier het al doet, dacht Eva van Ilse zo uit mijn blote hoofd. Kan hier ook niks over terug vinden Ouders Online - Wanneer doet een kind wat?, we zien het wel. Kids blijven je verassen...
Alles over Kinderen: ontwikkeling van je baby in het eerste jaar collin zit al...en dan bedoel ik, dat ie dat zelf doet.. Meestal zo rond 9 maanden geloof ik dat ze dat gaan doen
meiden ff een vraagje, zijn jullie jongens en meiden ook zo aant liggen?? ff de stembanden uitproberen??? jamy gilt hier de hele boel bij elkaar, echt niet normaal, denk dat het normaal is maar volgens mij kunnen ze aant einde van de straat hem horen zo klinkt het binnens huis??
@joa, Collin deed dat tijdje terug wel... nu is t alleen nog als ie iets te enthousiast is.. niet meer de hele tijd gillen gelukkig!
Keana gaat ook van ligstand in zit. Het ligt een beetje aan je kindje zelf. Kijk naar Collin, das de jongste van allemaal, maar gaat als een speer. De kindjes van 6-6 zijn ook snel. Eva en Thom kan het volgens mij ook. Esmee van stephany toch ook? Ach, ik hou het ook allemaal niet bij.
Lau, bedankt voor de link. Mijn kleine loopt precies met 9-10 maanden Joanita, nee hier geen last van gegil. Wel brabbelt ze steeds harder en aan 1 stuk door met verschillende tonen.
Hey meiden, Ik wilde gaan bijlezen en reageren, maar internet is hier zoooo traag dat het niet gaat lukken. Knuffel voor iedereen die het nodig heeft! Liefs Anouk
gillen deed emma ook, nu af en toe. Ontwikkeling: ik vergelijk emma niet echt hoor, ze zal het uiteindelijk allemaal wel leren. Ze kan nog niet eens zitten als ik haar neerzet, laat staan zelf gaan zitten. Ze probeert het wel eens hoor, maar voor ze in zitstand is kukelt ze al om.
iemand nog wat van Joyce gehoord? iemand haar nummer toevallig? maybe even smsen hoe t gaat en knuffel van ons?