zo, wat de meisjes-mama's kunnen, kunnen wij ook.... shoppen voor stoere mannen kost wat, maar dan heb je ook wat he, zullen we maar denken (voor sam trouwens)
Rox, idd ieder kind ontwikkelt zich op zijn/haar tempo. Guusje, knuff terug. Mama, geen idee of zo een allergie blijvend is. Dat zouden ze moeten onderzoeken. Hier ook 1 die verlatingsangst heeft, ik hoef maar uit beeld te zijn of er moet iemand op bezoek komen en dan is het alleen maar mama. Lau en Rox, hier the same. Zo zijn wij ook opgevoed, geen trek in eten is ook geen trek in toetje. Sam, jeetje dat ze je niet eens op de hoogte hebben gehouden onproffesioneel. En dat zijn moeder niet wil komen is al helemaal gek voor woorden, juist nu moet ze haar kind bijstaan. Pfff maar gelukkig is het goed gegaan allemaal, nou veel sterkte ermee. Ilse, gelukkig idd nu alleen hopen dat die uitslag bij trekt. Kan best zijn dat het door de stress komt. Foto's weg van hyves? Nee hoor ik zie ze gwn staan hoor. Nee nog steeds niet ongi geworden en testen heb ik niet meer gedaan, vind het ook niet nodig. Heb maandag afspraak bij de gyn dus zie dan wel wat er allemaal mis is gegaan. Bedankt voor het vragen. Joyce en Sarah heb ik idd niet meer gelezen hier.
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Ik ga zo lekker naar bed, ben echt moe. Zal wel niet kunnen slapen maar goed...Morgen ga ik weer thuis slapen, anders blijft het daar ook een zooitje. @toetje Jas krijgt gewoon een toetje. Alleen volle yoghurt, als hij zijn groente om wat voor reden dan ook niet wil eten, geef ik toch yoghurt, dan heeft ie iig iets binnen. @marloes schattig die kleertjes waar heb je ze vandaan? @laura de relatie tussen hun is gewoon oke. Maar zijn moeder is een egoist, altijd al geweest. Altijd eerst aan dr zelf denken...Ze zoekt het maar uit. verder weet ik het even niet sorry meiden. Ik ga nu naar bedje toe en proberen niet te piekeren en te gaan slapen. Liefs van mij
@sr: nope echt geen foto's meer heb net nog eens gekeken. Och ja ik was de afspraak bij de gyn vergeten.
@Marloes: super stoere kleertjes! @sam: slaap lekker, misschien nog even een kopje thee voor je gaat slapen om een beetje te ontspannen?
Ff kieken op hyves. Geen probleem, je kan ook niet alles onthouden hier. Lief dat je er naar gevraagd hebt!
Hihi heb ik al gedaan, ff kop thee met mijn ouders. Maarja heb net svu gekeken met jonge jongetjes die misbruikt werden dus dat zit ook in mn hoofd. Werd er gewoon misselijk van en dan is dat nog nep ook...
@sam, ga lekker naar bed meid, denken aan leuke dingen! (weet t is verdomd moeilijk... maar dat hou ik mezelf altijd voor) @marloes, stoere kleertjes! leuk hoor!
@sr kijk je erg uit naar je gyn afspraak? Ik heb zo veel dingen aan mijn hoofd dat ik er eerlijk gezegd minder mee bezig ben. Ben gewoon blij dat er gekeken wordt, maar ga er van uit dat het toch nog langer duurt voor ze echt wat doen. Dan ben je zo weer een maand verder. Hoe laat heb je je afspraak? Ik om half 3. Emma ligt in de bugaboo te slapen. Ik laat haar daar maar. Slaapt ze tenminste. Ik ga nu ook slapen. Welterusten meiden!
Sam, dank je. Deb, de laatste dagen zo druk met de kleine en het ziekzijn. Ben wel benieuwd of ze uberhaupt wat voor me kan betekenen aangezien ik bv geef, veel verwacht ik er iig niet van. Ik heb de afspraak om half elf. Succes alvast maandag!
Dat zeg je goed, zo is het precies. Het verkeer is inderdaad een beetje een chaos hier: veel toeteren, maar ook veel onvoorspelbaar gedrag. Heb je de verkeerde afslag genomen, dan kun je bijvoorbeeld best achteruit weer terugrijden . Met Lars gaat alles prima. Het nog steeds zo'n vrolijk mannetje. Hij kruipt nu echt op handen en knietjes, gaat zelf zitten en trekt zich overal aan op. Speeltjes en spelletjes zijn niet interessant meer, hij wil alleen bewegen. Over eten: heb ooit gelezen dat jij bepaalt wat een kind eet, maar dat hij zelf bepaalt hoeveel. En bij dat idee voel ik me prettig. Soms eet hij maar een paar happen groente, soms een heel bord vol, maar daarvan hangt niet af of hij een toetje krijgt. Debby had het geloof ik over het niet associëren van eten met beloning of straf? Zo proberen wij het ook te doen. Marloes, leuke kleertjes! Ook voor jongens is er genoeg leuks te vinden . Aaliyah, wat vervelend dat ze niet hebben gebeld dat Sven al werd geopereerd. Hopelijk knapt hij snel weer op.
vindt ik eigenlijk ook, maar omdat hij anders te weinig zuivel binnenkrijgt, krijgt hij nu altijd een toetje...
Goedemorgen, @ SR: Succes bij de Gynaecoloog @ Aaliyah:Wat stom dat ze je niet gebeld hebben wanneer Sven geopereerd werd. Kan me voorstellen dat het moeilijk is hem zo te zien en dat zijn ouders dan ook nog niet komen soms snap je het echt niet sterkte in ieder geval @ Verlatingsangst: Hier nog geen last van @ Toetje: Danian krijgt eigenlijk altijd wel een toetje, maar dat komt ook, omdat hij groente niet goed eet en zoals werd gezegd ik wil het ook niet associëren met straf. @ Emme: Fijn dat het zo goed gaat met Lars @ Marloes: Leuke kleertjes hoor @ Mac: Dikke knuffel hopelijk ben je snel uit je dip @ Debby: Heeft Emma een beetje goed geslapen? Hier heerlijk geslapen ondanks dat ik er om 2.30 uur ben uitgeweest voor Danian, maar verder heerlijk tot 6.45 uur kunnen slapen. Toen Danian een klein flesje gegeven en weer in bed gelegd en hij ligt nog te slapen. Hij houdt de melk gelukkig weer binnen, dus we geven hem nu steeds kleine beetjes. Gisteravond kon je merken dat hij wat opknapte hij lachte zelfs een klein beetje. Ik voel me tot nu toe ook beter. Heb net wat gegeten, dus hopelijk blijft het goed gaan. Misschien vanmiddag toch maar ff met Danian naar buiten met dit mooie weer. Zolang we geen koorts hebben kan het geen kwaad toch?
goede morgen.. Ik ben helemaal verrot.. 39 graden koorts, krijg geen lucht meer, bijholtes zitten vol als ik buk ben ik duizelig.. gatver.. Coll knapt volgens mij alweer op.. of het duurt wat langer voor hij echt ziek word (hoop op t 1e!!) Hij is druk, wil niet slapen alleen maar staan, lopen en als dat niet lukt dan maar kruipen... Kan hem pas om 10.30 bij de gastouder brengen, die moest voor een echo.. ze is bijna 37 weken wel fijn dat ik thuis zit kan ik er gewoon zijn voor Collin en hoeft ie niet naar een andere gastouder als ze gaat bevallen.. Op dagen zoals dit baal ik dat ik alleen ben, dat niemand anders Collin weg kan brengen, en mijn bed kan verschonen, en de hond uit kan laten.. Zucht.. Ga nu maar Pim uitlaten, daarna Coll weg brengen en dan eindelijk mijn bed weer in... Reageer verder vanmiddag/vanavond wel weer..