Ach meis, dikke knuffel. Kan me voorstellen dat je er soms van baalt dat je alleen bent. Maar je doet het hartstikke goed. Beterschap
uiteindelijk heeft bram gisteravond wel weer warm gegeten en een toetje. toch weer iets.... en sinds 2 weken slaapt hij weer uit, hij slaapt nog steeds, (uiteindelijk 10.00uur wakker gemaakt, anders wordt ontbijt wel erg laat) als meneer wakker is gaan we ontbijten en gaat hij logeren bij opa en oma, ik werk vanavond en morgenvroeg, en moet morgen boodschappen doen voor mn verjaardag, morgenmiddag haal ik hem weer op... nu ook lekker genieten van de zon. oja gister heb ik de wibra leeggekocht... 2 slaapzakken, billendoekjes, snoetendoekjes, luierzakjes, 2 pyamatjes....
Emme en Tamtam, bedankt. Tamtam, fijn om te lezen dat je lekker hebt geslapen en dat Danian wat opknapt! Idd je kan gerust koortsvrij naar buiten met dit weer. Lau, he wat balen dat je je nog steeds niet lekker voelt. Hoop ook dat je kleine aan het opknappen is. Rust ze goed uit straks, dikke knuff! Mac, een slaapkoppie heb je. Lekker uitlogeren bij opa en oma, wou dat ik de mijne ook een keer kon achterlaten daar. Werk/boodschap ze, en alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Hier gisteren ook langs de wibra geweest, wat sokjes, pyama's gehaald. Sam, hoe gaat het nu met Sven? Hoe heeft die de nacht doorgebracht?
ik kom zo even bijlezen, maar ik wou stef even heel veel succes wensen met de echo. Mogen we weten wat voor geslacht het is?
bram wil dus nog wel uit een fles drinken, dat deed hij al 2 weken niet meer.... hij heeft net schade van gister ingehaald, ik was bord pap aan het maken, en keek of hij uit fles wilde drinken, dat wilde hij, dus ipv bord pap een fles pap gemaakt 190 cc water met melk en pap, die dronk hij leeg, dus nog een fles met 100 cc water melk en pap gemaakt, ook op!!!! dus hij heeft ruim 300cc pap op! das al meer zuivel dan afgelopen dagen over de hele dag! haha hij zal het nodig gehad hebben...
Goedenmorgen meiden! Sorry wéér niet bijgelezen ik ga vanmiddag naar huis dus dan heb ik mn laptop weer en zal ik even bijlezen en reageren. Heb wel lekker geslapen, om 4.43 hoorde ik Jason en heb hem toen maar bij me gelegd en hebben we tot 9 uur geslapen. Maar nu komt het,zijn moeder belde me net op. Hoe het was en of ik al wat gehoord had...:x Ze komen morgen pas naar huis en dan wil ze s middags langs komen omdat ze s avonds weer weg moet. Nou toen brak er iets in mn hoofd. Ik werd zo kwaad op haar en heb gezegd dat ik het belachelijk vond dat ze niet even terug kwam voor haar zoon. En dat hij zich voor de zoveelste keer in de steek gelaten voelt. Hij had zo een verdriet erom gisteren. Nu zullen ze wel weer boos op mij zijn en zn zus zal me ook wel weer gaan bellen, maar ik kan er niet tegen. Hij vroeg zelfs aan mijn moeder of ze nog een kind wilden adopteren en hield haar hand vast. Ik vond het zo zielig voor hem...En zn vader had ook 101 redenen dat ie niet nog ff kon komen ookal was het bezoek uur over. Nou ik heb gezegd dat ik alles voor Jason zou doen en hem nooit in de steek zou laten. Het is verdomme je kind! Miss ben ik te hard geweest, maar ik trilde gewoon van verdriet en woede.. Nou ik ga nu douchen en dan gaan we zo naar huis.
geen sorry zeggen voor t niet bijlezen!! heel goed dat je de waarheid gezegd hebt! je bent niet te hard geweest! sterkte kus
Ik had hetzelfde gedaan hoor. Ik zou ook alles voor Danian over hebben. Het is misschien hard maar zo weten ze wel hoe je er over denkt en hopelijk denken ze er over na.
@mac en tamtam thnx meiden!!! Dan voel ik me al wat minder schuldig Ben blij dat jullie er hetzelfde over denken. @mac voel je je al wat beter? @tamtam is Danian al beter of nog ziek? zo nu ga ik echt douchen haha
vandaag wordt een betere dag dan gister, maar zoals jij zelf ook weet is dat sommige dingen tijd nodig hebben.... maar komt goed hoor!!! en je moet je niet schuldig voelen!
Danian is nog niet fit, maar het gaat de goede kant op. Hij houdt sinds gisteren weer melk binnen, dus we geven nu steeds kleine beetjes. Hij is nog wel erg slapjes, maar dat is ook niet zo gek als hij een paar dagen niks gegeten heeft
@maaike nee weet ik maar omdat ik al zoveel shit veroorzaakt heb daar...en nu niet lekker in mn vel zit. Gelukkig gaat het vandaag weer beter. En idd tijd heelt alle wonden @tamtam gelukkig houdt hij zijn melk weer binnen.Zielig he als ze zo ziek zijn *knuffel*
@mac, fijn dat bram weer goed drinkt! @Sam, groot gelijk meid! knap van je dat je het kon zeggen tegen haar! @steph, veel plezier bij de echo!
marloes: mooie kleertjes! Lijkt me soms lastig om voor een jongen te shoppen. De schappen hangen vol met meiden kleding. Eigelijk ook wel raar... lau: kan je niet aan je vader om hulp vragen? Ik weet dat hij niet veel doet maar hij ziet toch ook wel dat dit niet gaat? Hielp hij vroeger ook niet met jou verzorgen? En anders Collin een weekendje naar Zeeland, kan je even lekker bijtrekken... sweetroosje: logeert hafsa nooit bij opa of oma? wibra: ik heb alleen badeendjes gekocht. 5 voor een euro. Slaapzakjes had ik al een keer eerder gekocht en de dribbel dvds waren al op. O ja en de schoentjes vond ik in het echt een beetje tegenvallen. maaike: bram had zeker honger! Heeft het toch geholpen die methode... als ie echt honger heeft eet ie wel! Misschien is zijn tandpijn nu over... sam: goed zo dat je boos bent geworden! boos zijn is een hele goede emotie, dat zorgt ervoor dat je voor jezelf en je gezinnetje opkomt. Boos zijn is zoveel beter dan verdrietig zijn. En het is toch ook best wel belachelijk... Hier was Emma vannacht van 12 tot 1 wakker... krijzen... geen land mee te bezeilen. Ze werd pas stil toen ze even 10 minuten tv mocht kijken (op baby tv heb je s nachts van die rustgevende muziekjes en kleurtjes) uiteindelijk is ze tussen ons in in slaap gevallen. Ik moet zeggen dat ik het lastig begin te vinden. Ik vind het niet erg dat ze bij ons slaapt maar niet elke nacht. En nu is ze ziek dus dan mag het wel, maar ik ben bang dat ze het erin wil houden als ze straks beter is. Dit is toch ook de leeftijd dat ze je gaan "uitproberen". Wat zouden jullie doen, zouden jullie haar gewoon laten krijzen? (een speentje of aai over de bol helpt niet, eruit halen en weer terug leggen ook niet. Zodra ze weer in bed ligt begint het krijzen weer). Ik voel me al weer iets beter gelukkig. Misschien heb ik geen koorts meer, maar ik ga morgen nog niet werken. Maandag hoef ik maar een halve dag, maar zal ik wel weer een hele hoop in te halen hebben... ach ja.
Sam, sterkte meid! Deb, fijn dat je je ietjes beter voelt. Het is 1x voorgekomen (zat er doorheen) dat ze een nachtje bij oma/mam heeft gelogeerd alleen, toen was ze een 6 weekjes oud denk ik. Ik had toen ook altijd extra afgekolfte melk die ik achterliet, maar nu heb ik geen afgekolfte melk meer en wil ivm kinderwens niet meer kolven. Dus voorlopig logeren we samen bij mams/oma.
o jij zit natuurlijk met de borstvoeding... Wil je niet afbouwen? Ivm zwangerschapswens dan? Of wil je nog even doorgaan?
Jullie zullen wel denken, heb je haar weer Maar ik heb net zo een schattig kate mack badpakje gekocht op ebay. 17,50 en free schipping. Ik heb er ook 1 voor mijn vriendin gekocht als kraamkadootje. Even showen hoor...