juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Emma kan zelf zitten! Mama is super trots!

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    jeeeej goed zo emma!

Nee debby nog nie gedaan, durf niet als ie gaat stappen van de bank naar de tafel sta ik er met me armen om heen zo bang dat ie met zijn tandjes op tafel knalt!

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Klopt, was het niet de bv dan had ik haar regelmatig bij oma laten slapen (denk dat mams haar zeker vaak zou opkomen halen).
    Nee wil niet afbouwen (is ook geen garantie om zw te raken), dus blijf ff doorgaan en ondertussen kijken wat de mogelijkheden zijn icm bv.

Mooie badpakje, heel schattig. Lijkt op een balletjurkje ook.

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Joeppieeeeeeeeeeee Emma kan zitten, super!

5. Emme

Emme Niet meer actief

Hoera! En wat een mooie grote ogen heeft ze.

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goed zo Emma:D
    Trots dat ze is en uiteraard mama ook

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o lau dat is ook wel eng! Vraag anders of je vader een stukje wil filmen, is wel leuk voor later!

thnx allemaal voor de leuke reacties. Zo grappig hoe ze dingen opeens kunnen. Van het weekend viel ze nog telkens om maar als ik haar nu neerzet blijft ze zo 10 minuten of langer zitten.
    Maar ze wordt er wel moe van, want ze slaapt al weer!

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Ilse: Ja dat bedenk ik me ook steeds op die lastige momenten, dat het weer overgaat. En gelukkig zijn er ook heel veel leuke momenten!!

@Marloes: Leuke kleertjes voor Sam, vooral dat rechtse blouseje is stoer!

@Sam: Beetje kunnen slapen vannacht? Heeft Sven al wat minder pijn?

@Tam: Fijn dat jullie weer een beetje zijn opgeknapt. En zonder koorts kun je gewoon wandelen, heerlijk dit weer!

@Lau: Beterschap! Fijn dat Collin naar de gastouder kan, kun jij ff rustig aan doen.

@Mac: Fijn dat hij weer zo goed eet! En werkse :)

@Sam: Je bent echt niet te hard geweest hoor, het is gewoon belachelijk! Voor je kind hoor je door het vuur te gaan, dus een simpel ziekenhuisbezoekje als je kind dat prettig vindt is niet meer als vanzelfsprekend vind ik.

@Steph: Succes met de echo! Enne, vergeet het telefoonnummer van de echoscopiste niet te vragen ;)

@Deb: Balen dat ze steeds bij jullie in bed wil slapen. Als Zoë ’s nachts wakker wordt geef zing ik zachtjes voor d’r, aai even over d’r rug en dan ga ik weer weg. Meestal gaat ze dan na eventjes jammeren wel weer slapen. Als ze echt overstuur gaat krijsen is er meestal wat aan de hand hier.
    Schattig dat badpakje :D
    Wat knap dat ze zelf kan zitten!!

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ben net even wezen shoppen, laat de zomer maar komen, heb een complete voorjaars/zomer garderobe voor Zoë gekocht :D.

En ze kan weer zelf spelen, joehoe! Naja, ik moet er nog achteraan vangen omdat ze zich overal aan optrekt en steeds valt. Maar ze hangt iig niet meer huilend aan mijn benen ;).

Ik zag vandaag allemaal leuke haarspeldjes in de stad, maar ze heeft pas 1,5 cm dus vrees dat ze 2 is als ik die leuke speldjes kan gaan gebruiken ;).

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Die zijn idd wel leuk! Maar het lijkt me zo'n raar gezicht, een speldje op zo'n kalig hoofd :D

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hahaha geen idee of het een raar gezicht is! Emma heeft wel veel en dik haar (zie foto) alleen niet lang... ik heb zelf die verkoper ook nog even gemaild.
    Het haar ging trouwens ineens dikker worden. Als ik fotos van 3 maanden terug zie zie ik inderdaad haar hoofd er nog doorheen schijnen hihi

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

een ochtenddrinker, w.s. want hij wil nu niks meer en om 11 uur laatste plasluier... zei oma net aan de foon...

wil ook niks meer eten en drinken en slaapt veel, tussendoor wel vrlijk,
    hij gaat nu weer slapen en ik bel vanavond nog wel een keer of ie wel weer drinkt...

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik vindt het juist andersom.... hihi

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    maaike als het zo blijf zou ik toch eens naar de huisarts bellen ofzo, is toch raar dat ie alleen s ochtends wil drinken? Nou ja hij heeft iig 300cc binnen!

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Ja Emma heeft idd al best veel haar, dan is een speldje leuk! Achja, ik weet dat het goed komt, was zelf ook zolang kaal ;).

@Mac: Wat gek dat ie nu weer niet wil drinken. Misschien toch die tandjes..

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Raadseltje...

Wat betekent het als je opeens geen tv (signaal) meer hebt?

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

smorgens het meeste honger he, als je wakker wordt....
    hou gewoon ff zn plasluiers in de gaten (althans dat doet oma)
    en dan zien we vanavond wel,
    hij heeft gewoon veel last van zijn tandjes...

huisarts kan toch niks doen...
    als ie vanavond na mn werk nog niet geplast heeft zien we wel verder door te bellen en hem op te halen...

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dat je baby er vandoor is met de smartcard...

Hahaha TV springt op zwart beeld en zie Zoë voorbij komen met een smartcard in d'r handen :D.

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja hij heeft zeker last van zijn tandjes, van degene die door is en van die ernaast

Deel Deze Pagina