@Mac: Zielig is dat hé. En als je er een half uurtje voor etenstijd Dentinox op smeert? @Deb: Yep, kaartje droog gemaakt en weer terug gestopt en we hebben weer beeld .
@mama: hoe krijgt ze het voor elkaar hahah!! Ze is flink aan het veranderen in haar gezicht. Baby gaat er af. Ze krijgt een heel eigen gezichtje! Leuk.
thanx voor t meedenken, hij krijgt al 3 maal daags dentinox.... ik ga nu werken en bel vanuit me werk straks wel weer hoe t gaat.... en anders ben ik zo daar....
ach emma is een halfbloedje he! En in India hebben ze heel dik haar. Ik heb zelf heel dun haar, dunner kan denk ik niet... dus ben blij dat ze dat van papa heeft (al heeft ze dan bijna alles van papa, behalve haar huid- en haarkleur)
@Deb: Ja ze wordt echt groot en 6 tandjes alweer.. Hmm.. als je je 4x probeert op te trekken aan je Kiekeboe speeldorp en je valt 4x samen met dat ding om zou je toch denken om iets anders te gaan zoeken. Nee, ze is gewoon bezig met een 5e poging .
@Ilse: Ja dat valt mij ook steeds op! Scheelt ook dat het bolle er vanaf is. @Mac: Hmm dan gaan we maar hopen dat die tandjes héél snel door zijn! @Deb: Nou dan ga ik voor nr. 2 een Indiase papa zoeken
Ik ga proberen Zoë vandaag later eten te geven, misschien dat ze dan meer honger heeft en beter eet. Best erg eigenlijk dat ik tegenwoordig tegen het avondeten op zie .
Speldjes, leuk! Hier gaat het redelijk goed, maar zodra ze ze voelt dan trekt ze alles eruit haha. Mama, mooie foto en wat een snoetje. Mac, hoop dat je kleine weer wat gedronken heeft en anders ha bellen. Hier, is de uitslag zo goed als weg en vandaag dag 2 dat ze koortsvrij is. Ik heb ook geen last meer van mijn stijve nek gelukkig.
@mama, die zoe die maakt er een feest van met de tv kabel, zou ze er iets mee willen zeggen? leuke foto! @mac, apart dat bram niks meer wil drinken.. hoop dat t gauw beter gaat. Collin net opgehaald van de gastouder, hij was moe zei ze.. nou tis 1 groot feest in bed.. hij staat, trekt zijn hemeltje over zich heen.. (moet ik maar is weg halen) niks moe! Ik ga morgen ff de HA bellen, heb 40 graden koorts, en dr komt verdomd vies snot overal vandaan (zal jullie verder details besparen) Kan mijn kiezen niet op elkaar zetten aan de rechter kant zon pijn doet mijn rechter wang/bijholte.. Maar ff een AB kuurtje halen. (jullie denken misschien goh wat snel... maar heb nogal een verleden met ontstekingen in mijn voorhoofdholte, bijholte en keel. Mijn neus amandelen zijn heel erg ontstoken geweest en weg gehaald, maar de resten daarvan gaan elke keer weer ontsteken, en dat heb ik liever niet weer!) ik had toch gevraag over kiezen? nou er komen er maar liefst 4 door! 2 beneden en 2 boven! tandje 8 is ook door sinds vanmorgen. Maar die kiezen wat moet dat vervelend zijn voor dat ventje.. 4 tegelijk die zitten te prikken..
mama emma heeft nu juist dat bolle! Maar zal er wel vanaf gaan als ze echt gaat kruipen en lopen! Mijn moeder belde net ff kletsen. Zegt ze ineens, je mag wel uitkijken dat je dochter niet gestolen wordt in Italie... ze zijn zo weg! Dus ik zeg, nou ik ben toch ook nooit gestolen... dus mijn moeder zegt, ja maar jij was niet zo een mooi kind als jouw dochter... whahaha ik vat het maar op als een compliment. En natuurlijk, in mijn ogen is Emma het mooiste kindje van de wereld!
@mama: precies. Ik heb net een lekker combi van fruit gemaakt trouwens: appel-mango-kaneel. erg lekker, zou het zo zelf op eten.
Gemiddelde leeftijd Tandje 6 maanden Benedenvoortand 6,5 maanden Benedenvoortand 7 maanden Bovenvoortand 8 maanden Alle bovenvoortanden 9 maanden Andere benedenvoortanden 12 maanden Eerste kies 18 maanden Vier kiezen 20 maanden Vier hoektanden 24 maanden Laatste vier kiezen das een schema van het cb wat tandjes betreft.. hij gaat keurig volgens het boekje, alleen wel een beetje snel.. hij zit 12-18 maanden qua tanden.. grapjas mijn kind..