balen, met zo een hoge koorts zou ik ook naar de huisarts gaan hoor! En vooral met onstekingen erbij! Jeetje ik vind het wel zielig hoor voor Collin, al die tandjes en kiezen tegelijk, arme kind heeft amper tijd om bij te komen! Volgens mij was jij gewoon echt 48 weken zwanger zo snel als Collin heb ik nog nooit gehoord! Hij wordt vast professor ofzo later
whahaha collin en professor.. zie je t voor je? ik niet.. haha! Nou ik las dat Emme dr ventje ook al aardig snel is! die is maar 3 dagen ouder dan Collin! dus hij is gelukkig niet de enige.. toch? Ja met tanden wel.. geloof ik..
hmmm emma zit op het nivo van 6 maanden maar begrijp ik nou goed dat er eerst nog een beneden voortand bij komt voor ze een boven voortand krijgt, ik dacht al iets te voelen boven, maar zal wel niet dan... vraagje, doen jullie allemaal al tandjes poetsen s avonds? Ik heb dat nog nooit gedaan, ga er binnenkort maar mee beginnen dan... nou krijgt Emma ook niet zo veel dingen met suiker en ze heeft maar 1 tand, maar ja als het moet?
@debby, tis een voorbeeld schema, bij sommige kindjes gaat t andersom, eerst boven dan onder.. of eerst de snijtandjes en dan de voortandjes.. dokter of rechter mag hij wel worden.. liever niet de nieuwe balkenende, maar minister president ala... als hij dat nou perse wil ik dacht meer aan prof voetballer ofzo
*slaat zichzelf voor dr kop* loop je naar beneden vanaf zolder.. zit je kind midden voor de deuropening van jou slaapkamer.. je denkt daar kan ik wel even met me been langs.. op dat moment pakt je kindje jou been met 2 armpjes en je schopt je kind dus omver.. uit schrik stoot je je teen tegen de deur post.. en zit je samen met je kind te janken op de grond van de gang! echt.. er moet gewoon nog meer fout gaan vandaag.. dat kan niet anders.. ik ben TE lomp bezig..
haha ja dan moet je ook goed kunnen lopen natuurlijk! Maar daar hoef je niet slim voor te zijn! Ilse kaneel! wat een goed idee, wist helemaal niet dat dat al mocht (ook niet dat het niet mocht hoor, emma heeft wel eens een hapje appeltaart gehad en daar zat het ook in). Ik moet ook maar eens hapjes gaan maken voor haar weer. Laatste tijd ben ik in mijn luie modes. Potjes voor het fruit haha. Maar morgen boodschappen doen, dus ga ik wel weer wat maken.
Voor de mensen die ook die telefoon van Fisher Price hebben, knip dat touwtje er maar af! Zoë heeft net dat touwtje in d'r mond en trekt er hard aan, brandwond in d'r mondhoek http://www.zomerspeelgoed.com/images/fisher%20price%20telefoon%202118.jpg
Ben ik weer even @mama wat een super leuke foto van Zoe!! @debby jaaah Emma zelf zitten. En wat is ze toch knap @laura auw heb je een baaldagje vandaag?
Vanmiddag nog even geweest bij mn pop ben net terug. Hij mag morgen al naar huis als het goed is!!! Ben zo blij. Zn moeder heeft gelukkig de boodschap begrepen. Hij had haar zelf ook nog gebeld vanmiddag, maar hij zei nog van ja als je straks nog wil komen...maar ze kwam niet meer vandaag. Mn schoonzus was het niet met me eens, maar ben blij dat mijn ouders en jullie iig achter me staan!!! Ik heb soms zo het gevoel dat ik raar ben, omdat zij dat vinden, maar hier merk ik dan weer dat ik niet de enige ben die over zulke dingen zo denkt. Ik kan nog veel meer in detail gaan, maar het heeft geen zin. We gaan ons nu op het huis richten, ik ga morgen meteen bellen om een afspraak te maken. Bij die andere zijn we op 3 geindigd dus mogen we ook nog kijken... Bedankt voor jullie steun en lieve woorden en berichtje op hyves meiden!!!! Dat deed/doet me echt goed!
GEFELICITEERD SAM! en wat kan jou de mening van je schoonzus schelen, dat is maar is maar 1 persoon hoor! Ik heb ook zo een maffe schoonfamilie en heb allang afgeleerd om naar ze te luisteren. Fijn dat je mannetje morgen weer naar huis mag, hij zal nog wel even pijn hebben maar dan kan je hem tenminste lekker vertroetelen! Ik hoop dat jullie het huisje mooi vinden!
mama ik zou onmiddelijk fisher price bellen/mailen en de winkel waar je het gekocht hebt! Dit is toch te belachelijk voor woorden. Dat mag niet met kinderspeelgoed.
hey meiden, heb niet bijgelezen want ben moe Wil wel even zeggen: sam super!!!!! gefeliciteerd met jullie huisje. Hoe is het met sven? steph, hoe was de echo? Verder niet veel te melden, behalve dan dat lieke tegenwoordig op haar buik wil slapen hihi. Al 2 dagen vind ik haar smiddags op haar buik en vanmorgen weer. Bij de gastouder ging ze huilen in bed, die heeft haar toen (na het horen van mijn verhaal) op haar buik gelegd en ze viel binnen een minuut in slaap haha.