Eindelijk geen tandloos bekkie mee! En mama zeggen *jaloers* Ke zegt alleen papa, maar ook niet gericht. En barbapapapa, hahaha, hoezo verslaafd kind, hihi
Ik denk dat ik nog een uurtje wacht op een antwoord op mijn mails.. Krijg ik die eerder dan kijk ik nog hoe dit weekend zal verlopen en hoe ze achteraf reageert nu hij wel beweerd zich aan haar schema's te houden. Krijg ik geen antwoord ofzo dan ga ik hem zeggen dat hij welkom is om haar op te zoeken maar haar niet mee kan nemen naar eindhoven. Dit wilt hij echter niet omdat het 1,5 uur rijden is. Maar als hij dan niet komt is het zijn eigen keus.
Hahahah verslaafd aan Barbapapa lache joh! Jason zegt het ook niet heel erg gericht hoor, maar ik merk dat hij steeds meer de link ziet tussen het mmmmamama mama zeggen en mij want ik reageer wel steeds als hij dat zegt.
@sm grappig Jason zwaait ook een beetje alleen dan met 2 armen hahah @deb ja ik 'geloof' dan niet zo in sprongetjes maar het lijkt er wel op. Hij heeft in het begin van de week zoveel gehuilt en veel onrustig geweest dus zou best kunnen dat ie toch veel dingen door heb gemaakt van ontwikkeling
hihi dat is toch een hardstikke moeilijk woord barbapapa! Ik denk dat Emma straks beebie ofzo zegt (dat komt steeds langs op baby tv!)
ik geloof ook niet in de "oei ik groei" sprongetjes hoor... maar ik geloof wel hersenen van kinderen bepaalde ontwikkelingen doormaken waardoor ze ineens iets kunnen. Jij gaat lekker morgen met je mannetje knuffelen... heerlijk hoor!
hihi ze bedoelt vast dag dag! Emma zegt alleen maar bah! als we haar luiers verschonen. Maar dat komt omdat wij dat zo vaak zeggen en dan ligt ze helemaal in een deuk hihi. Hoezo sarcastisch kind.
@deb ja ik denk idd ook wel Ja ben zo blij!! Haha vanmiddag toen ik weg ging wilde ik hem omhelzen en ja hoor leg mn arm op zn litteken...heel slim.
Hier zwaaien met 1 handje... en zooo lief! En klappen in de handjes doet ze de hele dag. En op de boze bolletje (beide handjes op haar hoofd) weet ze ook al. echt lachwekkend om te zien hahhaa. Maar ik wacht nog op mama.
Hier ook een bah kindje, haha, alles is bah. En barbapapa, mischien dat wij dat er van maken hoor. Dan zit ze hele verhalen te vertellen en dan is het "babapapapa" Dan zeg ik altijd, neeee barbaMAMA, haha. Dan gaat ze weer babapapapa hihi
ach ja kan gebeuren! Je wil niet weten hoe vaak Reno mij omhelste na de keizersnee en dat hij op mijn buik zat hihi. Reno heeft ook een blindedarmoperatie gehad en hij zei dat het ook heel heavy was...
ja ze bedoeld inderdaad dag dag. Verschonen is hier een drama! Ze wordt helemaal hysterisch als ze moet liggen... dat wil ze echt niet. Verschonen is dan ook een groot drama met schoppen, gillen en vooral heeeel veel draaien enzo.
zo rebecca is pittig! Emma vind het ook niet leuk om te liggen maar ik kan haar vaak afleiden en ze vindt een vieze broek vreselijk dus is blij als die uit mag!
@rox hahah barbaMAMA en bah is ook leuk toch Jason zegt verder niks hoor haha @deb oh joh is dat lang geleden dat hij die operatie heeft gehad? @sm zo lijkt me een pittig meisje dan. Jason is tot nu toe lekker rustig. Hij gaat wel draaien als we hem verschonen, maar verder niet zo.
Ik merk wel bij Jason dat hij gaat huilen als hij een poepluier heeft. Eerst deed ie dat niet, maar nu wel, als die uit is dan is het gelijk weer goed
rox misschien kan je beter barbabientje aan leren whahaha sam: ik denk dat het 10 jaar geleden is dat reno is geopereerd. Was in ieder geval voor mijn tijd.
Haha jaaaa... Rebecca is een HEEEELE pittige tante.. Ik ben me alvast aan het voorbereiden op wat komen gaat. Ze is heeel makkelijk, maar ALS ze iets echt wel of echt niet wil... kan ze heel pittig en agressief bijna uit de hoek komen.