juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sam, aparte schoonmoeder.. toch weer wel komen vanavond? Succes iig! ik ben t met je eens hoor!

@mama, lekker geshopt gister dus ;) leuke he al die zomer kleertjes..

@guusje, hoe gaat t nu met jou?

@mac, fijn dat bram smorgens iig drinkt, nu savonds nog :)

2. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Sam, ik ben ook wel benieuwd wat je schoonloeder gaat doen, gelijk naar Jason of haar eigen zoon.

@ Laura, met mij gaat het wel redelijk. Ik moet nu aan mezelf gaan werken, maar dat is nog niet zo makkelijk gedaan. Ik moet gaan oefenen om over mijn gevoelens te gaan praten. Vaak als mensen vragen hoe het met me is zeg ik altijd maar goed, omdat ik ze niet wil belasten met mijn gezeur.

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ow mijn kleine man wordt huilend wakker, hij wordt dan ergens wakker van terwijl hij nog niet uitgeslapen is en dan is hij de rest van de dag niet te genieten. Normaal wordt hij namelijk kletsend wakker en dan is er niks aan de hand.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mac oh hahah

@mandy gelukkig dat het weer goed gaat met je oma.Is ze al weer thuis? Haha ja ik ben ook benieuwd wat ze doet. Jason slaapt nu nog dus krijgt zn fruit later, dus de rest schuift ook op, dus hij is nog wakker als zij komt...
    Oh vanaf 1 jaar zeg jij, hmmm nouja ik koop het toch pas in de zomer
    Hehe zie nu dat je het opgezocht hebt;)

@laura jaa raar he nu ineens wel..
    Leuke foto's op je hyves van het fietsen!

@guusje ooh dat heb ik ook wel eens gehad, heeel vervelend is dat he.
    Hoe is het verder met jou?

5. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Sam, met mij gaat het redelijk. Ik zit niet meer continu in een dipje. Ik heb steeds vaker ook wel goede momenten.
    Welke van de huisjes mogen jullie eigenlijk gaan bekijken? Jullie hadden toch op meerdere huisjes gereageerd?

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja klopt, we mogen alleen gaan kijken naar het huisje waar we op 1 stonden. Was de bedoeling dat dit weekend zou gebeuren, maar ja als die vrouw geen goed nummer bij de woningbouw achterlaat...ik baalde echt wel daarvan! En de woningbouw is nu dicht, dus moeten tot maandag wachten:x:(

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Dat is inderdaad balen zeg. Hopenlijk is het huisje een beetje in een goede staat en kunnen jullie er snel in. Dan kunnen jullie lekker opnieuw beginnen en dan MOET de zon voor jullie gaan schijnen!

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

kun je niet zo bij haar aankloppen? zonder afspraak?
    ik zou zo brutaal zij..
    of is het zo ver weg?

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sam dat is een goede van maaike, ik had dat denk ik ook wel gedaan. Gewoon vanavond (als Sven zich goed voelt he) ff aankloppen, met je legitimatie mee en zeggen dat je had gebeld maar dat het nummer niet klopte!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o lees dat je schoonmoeder komt. Kan zij misschien ff op Jason passen (als hij toch slaapt) als jullie naar die vrouw toegaan?

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

Korting op aapies schoentjes!

Vor code kun je me even pben!

Sam, komt je schoonmoeder toch op visite, hmmm, raar mens! Balen dat je moet wachten tot maandag, ik zou ook aankloppen hoor.

Is Lucas een beetje te genieten?

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @deb en maaike nee dat doe ik niet. Dat vind ik té brutaal en onbeleefd. Het kan bij ons ook gebeuren en ik hou daar niet van. Ik zou meteen de deur dicht smijten.:) We wachten wel.
    En ik laat mijn sm niet oppassen..haha

Nou Sven is terug naar het zh. Hij kreeg heeeel veel pijn weer en kon niet meer normaal lopen. Mijn ouders wilden we eigenlijk niet vragen en ik had zo iets van hey, bel je moeder kijken wat ze doet. Nou die deed toch weer een partij moeilijk. Ik moest me echt inhouden, maar ik werd het zat en riep wel dat ik mijn moeder wel zou bellen. Die vond het meteen geen probleem, maar ineens konden ze hem wel brengen maar wisten niet hoe hij dan terug moest:x nou met jullie! Ik ben benieuwd, maar mijn moeder wilde hem ophalen dus hij moest haar maar even bellen. Ik kan het gewoon niet geloven, ze is verdomme thuis.....

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sam, oww wat erg van sven :( misschien toch te snel naar huis?
    Die moeder van hem!! ik zou dr wat aan doen :(

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    hoeveel slapen jullie kids?

Collin slaapt overdag echt nog maar 1x.. meestal van 11-13/14
    Maar vanmorgen lag hij er om 10.00 al in na t zwemmen, en was om 12.00 weer paraat..
    Maar vanmiddag wilde hij echt neit meer slapen, met als gevolg dat hij nu tijdens t avond eten (net als gister) in slaap dondert..
    Ik maak hem straks nog wel wakker voor een pap fles.. vanmorgen was hij er om 7.00 prima, voor t feit dat ie om 17.30 lag te slapen :)

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja miss wel...:( Hij had vanochtend in het zh een goede temp, nu was het al 37.5 geen verhoging of koorts, maarja als dat op gaat lopen.
    Ja ik moet me gewoon echt in houden om haar niet te bellen de *piep* in te schelden, achterlijk wijf.
    Ik ben zoo bang dat er iets mis is en ik zit hier helemaal alleen met Jason...

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jason slaapt nog wel veel eigenlijk. Tijden verschillen. Maar miss als je Collin wat later zn avondeten geeft? Dat hij eerst nog kan slapen weet niet of dat werkt?
    Jason eet meestal pas rond 18.00/18.30 en dan om 20.00 nog een fles, maar Collin krijgt die laatste niet meer toch?

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    *******bericht van joyce********

Ze leeft nog. afgelopen week die spuit gekregen.
    nou vandaag weer controle hcg was maar een een ietsiepietsie beetje gezakt dus ze moet morgen weer terug krijgt ze weer een spuit en dan moet ze volgende week vrijdag weer op controle en als het dan nog maar een klein beetje gezakt is dan gaan ze weer opnieuw bekijken hoe verder te gaan

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sam jeetje je sm maakt het wel erg bont... had ze nog niet door hoe link jullie waren? Arme sven, hopelijk gaat het na nog een nachtje beter!

Misschien een idee om gewoon langs te gaan en dan niet gelijk naar binnen te willen maar gewoon om een afspraak te maken? Zo van, sorry maar u telefoonnummer deed het niet en ik woon hier in de buurt en ik wou graag een afspraak maken? Ik zou daar niet lullig om doen hoor... maar ik begrijp wel dat die mensen misschien eerst willen opruimen ofzo... als er onverwachts iemand komt is het nooit zoals je zou willen zeg maar...

@joyce... o dat klinkt eigelijk nog niet erg goed... Ik weet niet zo goed wat er uit op moet maken is het vruchtje nu gestopt met groeien in de eileiders maar zit het er nog steeds? Of is ie al weg maar alleen de symptomen niet...?

Hier gaat het wel, ik voel me weer veel beter maar emma is erg "zeurderig" ondanks dat ik veel met haar aan het spelen ben enzo moet ze veel huilen. Ze eet opeens ook minder. De helft van normaal zeg maar, maar goed ze zal zich wel niet lekker voelen.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij zal zien als het 7 uur is en ik emma naar bed kan brengen pffff...

Ik had hier vandaag opeens een mega positieve ovulatietest (sja ik had er toch nog heel veel, van snieke en van mijn zwangere vriendin gekregen) dus ik ga vanavond maar aan de klus, kan nooit kwaad ;)

19. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Nou Lucas is inderdaad niet te genieten vanmiddag! We zijn nu samen aan het schuilen voor papa, want die is met veel vloeken een groot aquarium 2 verdiepingen naar beneden aan het tillen. In z'n eentje! :$

@ Sam, balen zeg van Sven. Sterkte.

@ Laura, Lucas slaapt zeker nog 2 keer, maar de laatste dagen gaat hij wel met meer tegenzin dan normaal. En ook de tijden zijn heel erg anders geworden.

@ Joyce, balen dat de HCG niet is gedaald.

@ Debby, veel plezier vanavond ;)

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @deb miss dat ze in een sprongetje zit??
    Nou het is bijna 7 uur hihi.
    Nee ik ga niet zomaar langs hoor, ik zou zelf ook willen dat ik weet wanneer er iemand komt, zodat ik mijn huis in orde kan maken.

@Guusje balen hoor dat ie niet te genieten was. Waarom moet het aquarium naar beneden?

Jason lag voor het eten lekker op de grond te spelen en opeens *boem* en daarna huilen. Hij had zn hoofd gestoten, zit een bult op zn wenkbrauw. Hij ligt in de box en hij pakt zo met zn voetjes zn kikkertol en zo met zn voetjes naar zn handen...Slimmerd hahaha.

Deel Deze Pagina