@Tamtam fijn dat iedereen weer beter is bij jullie!! @Guusje, fijn dat ie van de pufjes af is, hopelijk niet meer nodig bij een volgende verkoudheid! @Sarah, leuk een kookboek en de hele maand op de homepage Ik heb idd die witte, alleen dan t model van vorig jaar, die is roze/paars.. Maar tis ip dezelfde fiets.. vind t een heerlijk ding! Heb collin net op de fiets naar de gastouder gebracht.. *hijg hijg* geen conditie *puf* (tis maar 4 km) Ik heb net gesprekje gehad met de gastouder.. ze gaat die dingen regelen, gaf mij groot gelijk. En vond me een muts hihi En ze gaat 0,50 ct omlaag met dr uurprijs zodat ik alleen nog mijn eigen bijdrage voor t gastouderbureau heb. En over die uren doe ik dan niet moeilijk, want wil wel mijn plekje houden voor die uren voor als ik straks weer moet gaan werken En anders is zij toch genoodzaakt de uren dat ik niet meer afneem op te vullen met een ander kindje ivm haar salaris, snap ik ook wel.. Maar zolang ik alleen t bureau hoef te betalen vind ik t goed. Ook gaat coll mee eten bij haar ipv dat ik zelf alles mee geef, alleen de luiers moet ik nog wel mee geven.. daar kan ik ook mee leven al met al viel t heel erg mee, en ben ik idd een muts en maak ik dingen erger in mijn hoofd...
@ Sarah, ik moest de pufjes alleen geven als Lucas het nodig had. En tot afgelopen donderdag was hij erg benauwd, maar daarna werd het al een stuk minder dus had hij het al niet meer nodig. Waarschijnlijk komt het door de verkoudheid, want op deze leeftijd zijn de longetjes nog niet helemaal volgroeid ofzoiets, dus vanaf een jaar zou hij er een stuk minder last van moeten krijgen. En anders moeten we weet terugkomen en gaan ze verder kijken of het misschien ergens anders van komt.
@ Laura, gelukkig viel het mee en heb je het op kunnen lossen. Dat is toch altijd prettig dat het in goed overleg kan. Ik herken wel wat je zegt over het erger maken dan het is. Ik denk ook altijd van te voren wat er allemaal kan gebeuren en wat er fout kan gaan. Maar ik heb wel een goede tip gekregen. Wanneer ik merk dat ik teveel doordraaf in mijn hoofd, moet ik tegen mezelf stop zeggen en proberen mijn gedachten te verzetten.
Ik werk woensdag, donderdag vrijdag. Woensdag is een halve dag, donderdag een hele en vrijdag sta ik de ochtend voor de klas en smiddags heb ik tijd voor mn onderbouwcoordinatie. Ik heb een sparta amazone limited edition
super meid dat je het hebt besproken zie je nou, niets aan de hand Ik geef ook altijd de luiers mee hoor, ook melk. Brood krijgt ze daar.
Sweetroosje en Debby heel veel succes vandaag bij de gyn meiden!!! *knuffel* @sarah wat leuk dat Finn gewonnen heeft! Was ook echt een leuke foto. Wat hebben jullie gewonnen? @laura zo die Collin, die heeft lekker geslapen @jolan ik heb even gereageerd op de meeting op het andere forum @tamtam wat fijn dat het beter gaat @guusje gelukkig gaat het al beter! Jason heeft ook zo een babyinhaler gehad toen hij 4 mnd was. H.a dacht ook dat hij astma had, maar is gelukkig niet zo.
Vanochtend even bij de h.a geweest even uitgesproken over dat hij zei dat het een spastische darm was en Sven uiteindelijk s avonds toch moest blijven in het zh. Maar goed het is ons allemaal duidelijk nu. Daarna bananendozen aan het verzamelen geweest voor het verhuizen. We hebben er nog lang niet genoen hihi. Gisteren flink opgeruimd en 2 vuilniszakken vol al weggedaan, dus dat wordt nog leuk hihi. En ook nog even een afspraak gemaakt met de fysio, ze kende ons nog gelukkig en vrijdag kunnen we terecht. Ben erg benieuwd, die vrouw is ook zo onwijs lief!
Ja Jolan dat vond ik ook wel fijn, deze week gewoon nog!! Ben ook erg benieuwd naar wat ze gaat zeggen en doen.
Hoi dames, Ben ik! Gisteren in bed gelegen maar kreeg geen slaap, tot 6u zitten woelen. Heb toen mijn kleine bv gegeven en om 7u in slaap gevallen, maar ja moest er om 9u uit want had afspraak in het zh. Eerst mijn urine afgezet bij de ha en toen naar het zh gegaan, het liep een half uurtje uit. Ze heeft bloed bij me laten prikken op prolactine gehalte en hcg, nu afwachten op de uitslagen. Ondertussen moet man zijn kwakie inleveren en die uitslag wordt met de mijne besproken met de gyn om te kijken of we IUI of ICSI moeten doen, maar eerst afwachten op de uitslagen. Wel moet ik weer aan de Clomid zodra ik stop met bv, zo dat was het. Nu ga ik lunchen, tot zo.
All, bedankt voor het succes wensen! Sarah, joeppie Finn gewonnen. Handig zo een kookboek, ff kieken op keukenkikker voor zijn foto. Lau, fijn dat je go isseu opgelost is. Jolan, nou fijn dat je fiets lekker rijdt. Ja bij halfords vertelde die man me dat een slaaprol niet op de Bobike fietsstoeltje kan, alleen op de 'ouderwetse fietsstoeltjes'. Lau, welke heb jij. Zag bij Halfords ook maar 2 mamafietsen staan. Blijkbaar hebben ze niet zo een brede assortiment of allene in de filliaal waar ik ben geweest kan ook. Moedersturen hadden ze ook niet, die zouden ze binnen krijgen. Tamtam, fijn dat jullie zijn opgeknapt! Guusje, fijn dat je kleine het weer beter doet. Aal, succes verder met opruimen. En fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen, verders beterschap voor Sven! Debby, succes straks in het zh!
hallo meiden ik ben er weer onder mijn oude naam want mijn andere naam bestaat niet meer ofzoiets ik heb geen idee, maar hij werkt iig echt niet meer. Ik zit op dit moment thuis. Afgelopen weekend toch tweede spuit gehad zoals Laura jullie heeft gezegd. Alleen die is me niet helemaal goed gevallen. Voel me vanaf gisteren misselijk en wat buikpijn.Nu nog eigenlijk en gaat maar niet weg, maar ja misselijk is bijwerking van de spuit en ik denk nu dat het eindelijk wat uitvoerd in mijn buik. Hoe is het verder hier met iedereen. Sam nog gefeliciteerd met huisje en beterschap voor hubby, laura had me het even in het kort gezegd. xxx Joyce
@SR, weer afwachten dus.. @Joyce, raar van je andere account! Wat ontzettend naar dat je je zo rot voelt nu, maar hoop idd dat het is omdat er nu toch wat gebeurd.. ik duim voor je meis dat je je ook snel weer beter voelt!!
@ Sam, fijn dat je al zo snel bij de fysio terecht kan. @ Joyce, balen zeg dat je je zo slecht voelt. Nu maar hopen dat de spuit wel z'n werk doet! @ SR, je moet dus zowiezo stoppen met borstvoeding als jullie gaan beginnen voor een tweede? @ Jolan, hoe was het fietsritje met Lieke? Vond ze het leuk? Ik heb net weer een gesprek gehad met, dus weer een hele hoop om over na te denken en te verwerken.
he wat vervelend zeg dat je zo last hebt van die spuit Hoe lang kan dat duren? En moet je nog en keer op controle komen?
ja was super Ze zat te gillen en te klesten, echt heel grappig. Heb je na zo'n gesprek altijd een down-gevoel, of valt dat wel mee?
@ Jolan, geweldig zeg dat Lieke het fietsen zo leuk vond! Meestal voel ik me na de gesprekken inderdaad niet helemaal happy, dan zit mijn hoofd vol van alle emoties en gedachtes en dat moet ik dan allemaal even op een rijtje krijgen.