Lau, idd afwachten... Guusje, ja als ik voor een 2e wil gaan moet ik stoppen met bv. Een gesprek gehad met wie? Dikke knuff voor je downgevoel! Jolan, bv wil ik blijven geven tot haar 2e (omdat dat ook wetenschappelijk bewezen is dat het goed is tot dan) jaar dus voorlopig nog niet tenzij ze zelf stopt. Ondertussen blijven hopen op een nog een keer spontane beeb! Debby, en hoe was het gegaan?
wauw, tot haar 2e knap hoor!!! Ik zelf heb het 4 maanden volgehouden en vond het toen wel welletjes geweest
Dat hoop ik althans, of ik het ook waar kan maken is een 2e. Merk wel dat mijn melk steeds meer achteruit gaat, dus ff aankijken. Ik ga er niet moeilijk over doen als het niet meer kan, wat niet kan kan niet!
wat zei ik over heerlijk rust savonds en 1 slaapje? Collin alleen vanmorgen 1 uurtje geslapen bij de gastouder, vanmiddag wilde hij ook daar niet meer slapen. dus op vanaf 11 uur vanmorgen.. NIET TE GENIETEN, geen land mee te bezeilen.. Hij wil niks eten, geen groente/fruit/brood/fles NIKS Dus ligt nu zonder iets weer in bed, lag er om 17.30 al in maar alleen maar gillen, nu is t ook weer huilen Kweet echt niet wat ie wil... hij heeft geen koorts, heeft tanden spul en neus spray gehad, want hij heeft wel last van tandjes & kiesjes.. en is snot verkouden.. maar wat een drama kan dat ventje maken zeg.. ik heb t gewoon ff gehad met hem! en hij is pas 2 uur thuis!
kan het me voorstellen dat je er even moe van bent..... Leg je hem wel eens op bed als hij nog niet moe is? (waarschijnlijk al lang een keer geprobeerd..... maar probeer mee te denken) Ik leg lieke nu op 'vaste' tijden op bed. Als ik moest wachten tot ze moe werd, ging ze op 'onmogelijke' tijden...... dit gaat echt super!
he bah dat is balen... misschien toch even een pcm geven ivm pijn van de tanden en kiezen? ook al is het zonder koorts kan natuurlijk wel pijn doen, misschien dat het helpt? fijn dat je goed gesprek hebt gehad met je go. mooie fiets jolan! en leuke foto! en wat super dat lieke tijgert! sasha zit nog lekker waar ze zit.. deb en sr, hoe was het bij de gyn? joyce, he bah vervelend dat je er zo vervelend van wordt, hoop wel dat het nu aanslaat, is er evt nog een andere optie of moet je dan nog een spuit?
@jolan, ja idd al geprobeerd, dan doet ie t zelfde als wanneer hij eigenlijk moe is, staan, lachen, huilen, bed verbouwen en dat gaat rustig een half uur door... Hij gaat nu wel heel hard huilen.. pfff ik weet t echt niet meer.. ben in staat om m gewoon maar een zet pil te geven want zo doet ie normaal alleen als ie pijn heeft
hallo soryr meiden hier heel druk jamy heeft azl 2 dagen tegen de avond boven de 40 graden (40.6 en 40.7) koorts, in de nachten is hij veel wakker. en is snotjes verkouden, dus heeft moeite met ademhalen. Hoest zichzelf wakker, ben ook geestelijk niet echt in de mood om mee te typen sorry meiden. wil iedereen een dikke digitale knuffel geven...
Zet pil gegeven, neus leeg gezogen met dat zuig ding (hij wordt ontzettend boos als ik dat doe) Getroost, nog een keer tandjes spul en tandjes gepoetst, en hij ligt nu te gillen in bed, maar hoor aan zijn zuchtjes tussen door dat ie wel gaat slapen zo.. arm ventje..
Verkeerd gedacht hij ligt nu een fles te drinken in bed, en onder tussen heel hard te snikken en af en toe als de fles uit zijn mond is een harde huilkreet.. echt ergens pijn dus.. Gok zijn tanden net ff stiekem gevoeld en er zitten 4 kiezen te duwen
thanks iedereen. Ja van dat account snap ik ook niet. Bloempje het alternatief weten ze zelf nog niet hihi. Wat dit is paardenmiddel dus daar willen ze me ook niet teveel van geven. Hopelijk is de uitslag van vrijdag goed, dan hoef ik ook geen spuit meer, dat heb ik tenminste begrepen en als het niet goed is gaan ze alles nog eens opnieuw bekijken. Maar voor zover ik weet wordt het dan nog een spuit of toch een kijkoperatie waar ze letterlijk overal in mijn buik gaan kijken, want op de echo zien ze dus niet waar het zit of kan zitten. Dus voor iedereen nog een raadsel dus hoop echt dat de uitslag vrijdag goed is. En deb hoe was het met jou vandaag bij de gyn? arme laura en collin xxx Joyce
@Lau...oww mutsie! Fijn dat het zo opgelost is! Dat scheelt weer! Mooi dat de fiets je bevalt! Vond hem ook mooi...das ook belangrijk! Hihi! Balen dat Collin zo bezig is zeg...zou daar ook dol van worden! Ow lees dat het keizen zijn...aacchhh daar kan hij natuurlijk oo niets aan doen! @Anouk...hopen dat het nu goedkomt dan! Maar als het al beter gaat zal dat wel! @Jo...ow misschien kom ik dan wel een keer op donderdag...of is een andere dag handiger! Je fiets is wel errrugggg mooi zeg! @Sam...we krijgen het kookboek van de site! Ben benieuwd! 1 april wordt de foto erop gezet! @SR...owww wachten duurt altijd zo lang! Heb je voor Hafsa ook aan de clomid gezeten? @Joa...hoe is het nu met Jamy? Meiden...we hebben vandeweek erg vervelend nieuws gehad...de familie weet het nu allemaal dus nu kan ik het wel plaatsen hier. We hebben te horen gekregen dat Stefan zijn vader longvlieskanker heeft (door asbest is dat) en dat is niet te genezen...hij heeft dus (volgens de prognose die ze nu hebben gesteld) niet zo erg lang meer te leven. Het kan 3 weken zijn..maar ook nog 2 jaar... Hij krijgt in april uitslagen die daarover wat meer zekerheid moeten geven...maar veel hoop is er niet. Het is erg moeilijk om mee om te gaan...ook al zit ik met zijn ouders niet altijd op 1 lijn...ze betekenen heel veel voor ons en Finn en staan altijd voor ons klaar! Verder (iets heeeeeeeeel anders...hahaha) heeft Finn net voor het eerst een sojatoetje op! Hij vond het heeeeeeeeeerlijk! En nu is hij boos dat hij in de box zit...hij wilde namelijk niet luisteren. Stiekem heb ik er van genoten....hij stond namelijk heel de tijd aan de tafel en wilde alles er van af pakken...en Steef vanaf de andere kant maar zn best doen om hem niets te laten pakken...heb wel 467813x "Nee!" gehoord! Hahaha! Hijgaat gelukkig ook al redelijk goed weer zelf zitten...anders blijven er blauwe plekken komen!
jeetje saar, wat een * nieuws! kan me voorstellen dat jullie je rot geschrokken zijn, ook al zit je niet altijd op 1 lijn, bij dat soort dingen weet je meestal waar het echt om gaat.. steef zal ook wel helemaal van de kaart zijn.. het erge vind ik vaak ook nog de onzekerheid, je gaat elk pijntje voelen en je denkt zal dit het dan zijn, terwijl je misschien ook nog 2 jaar kan leven, dat maakt het nog moeilijker.. heel veel sterkte voor jullie, geniet van elke dag meis! en veel films en foto's maken he? en opa misschien een dagboekje laten schrijven voor finn, voor later..
Phoe Sarah wat een nieuws meid... Vreselijk zeg en ook voor Stefan... Hopelijk mogen jullie toch nog veel tijd met hem door brengen en Finn natuurlijk. Veel sterkte toegewenst, knuffel!
Breekt in om te kijken hoe het met Debby is gegaan vandaag, nog geen nieuws lees ik... Sarah, wat vervelend nieuws zeg. Fijn dat je je hart even kan luchten hier, heel veel sterkte voor jou en je gezinnetje! Lees wel vluchtig mee hoor, maar pffff, ben zooooo moe... Zie dat Jolan een super mooie fiets heeft! Cool zeg, ben zelf ook op zoek. Aangezien mijn werkgever geen fietsplan heeft, zit ik toch sterk te denken aan een 2de hands. Ik fiets namelijk amper! Supermarkt is een paar meter verderop en het centrum is 10 minuten lopen...
sterkte sarah. Ik hoop dat jullie nog een tijdje mogen genieten van je schoonvader en dat hij maar de dingen gaat doen die de nog graag wil en kan. Heel veel sterkte. xxx Joyce