hoi meiden, ff snel een berichtje van mij. Kom vanavond nog wel even langs. Ik werd gelijk geholpen door de co-assistent. Die begon een heel verhaal dat de verzekering moeilijk doet als je minder dan een jaar bezig bent en dat ze ook graag een jaar wachten. Maar toen ging hij met de arts overleggen en die was het niet met hem eens dus nu moet ik 27 april terugkomen voor een echo van mijn eierstokken. En we kregen ook gelijk vragenlijsten mee. Moet van alles en nog wat invullen. Ik moet alleen geen bloed prikken wat ik dan weer raar vind, dus mocht ik ongesteld worden dan bel ik daar nog even over want als ik daarna weer tot aan het begin van mijn cyclus moet wachten dan ben ik zo weer 3 maanden verder. Maar goed, we wachten het af... __________________
Lau, balen dat je kleintje uit z'n doen is. Beterschap! Joanita, dat had mijn kleine ook bleek ze keel en oorontsteking te hebben. Ben je er al mee naar de ha gegaan? Guusje, heb bloed geprikt nu afwachten op de uitslag ervan. Joyce, ik duim voor je vrijdag op een goede uitslag. Sarah, wat een nieuws joh. Hoop dat jullie nog lang van hem mogen genieten en hij van jullie, wens jullie veel sterkte. Ik heb idd voor mijn kleine ook aan de Clomid gezeten een jaar lang. Fijn dat Finn z'n sojatoetje lekker vond! Debby, fijn dat je iig geholpen bent. Hoop dat je ongi gauw komt zodat je verder kan!
Heftig hoor meis, gelukkig wilde de arts wel dat je gewoon terug kwam. Hopelijk is alles goed met je eierstokken. Waar is het bloedprikken dan voor?
@sarah, jeetje meis.. wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte voor jullie gewenst. @debby, hmm gaat nog even duren dus, en ook afwachten dus.. balen! Zo he he, Collin is gaan slapen.. arm ventje hij had gewoon echt pijn en zetpil hielp snel! dr zitten gewoon 4 kiezen aan te komen.. 1 is al een gaatje aan t maken die anderen voel je wel maar zie je niet.. dat moet toch pijn doen
sam als er cysten op mijn eierstokken zitten duidt dat op pco. bloedprikken is op hormonen. Om te kijken of je wel een goede eisprong kan krijgen.
Bedankt meiden! Ik meen het serieus dat ik nu met tranen in mn ogen zit door jullie lieve woorden! Gelukkig staan Steef zn moeder en vader er zelf (voor hoever dat kan) positief tegenover. Omdat het door de asbest komt krijgen ze een schadevergoeding en ze gaan nog zoveel mogelijk leuke dingen doen en genieten! Ik ga van Finn en ons nichtje nog mooie foto's laten maken bij de man van Sophia. mn schoonvader vertelde namelijk vandeweek in tranen dat hij zoveel kracht put uit de kleinkinderen...en dat hij als hij 's ochtends opstaat eerst even naar hun fotootje kijkt. Iets waar ik zelf heel emotioneel van werd is dat hij zo graag iets afmaakt voor Finn. Hij is nameijk bezig met zo'n modelboot via zo'n tijdschrift...dat je elke week een deel krijgt. Daar is ie aan begonnen toen hij wist dat dit een jochie was (opa's hebben toch op de één of andere manier meer met een jongen dan met een meisje) Nu is dat ding nog lang niet af...maar je krijgt het dus per deel. Nou is ie helemaal bezig om alle delen te krijgen zodat hij het zelf nog kan afmaken...en heeft ie al geregeld dat het door zijn broer wordt afgemaakt als hij het zelf niet kan. Zo heftig allemaal... En ik ben zo bang dat ik er niet goed genoeg voor Stefan kan zijn. Dat hij niets aan me heeft of dat ik niet sterk genoeg ben. Hij praat natuurlijk ook noooooooooooit ergens over. Maar ik merk wel dat ie er niet met zn hoofd bij is....ook al probeert ie als stoere macho man over te komen. En wat ik ook zo heftig vond is dat mijn schoonvader zei dat het maar goed is dat het nu gebeurd en niet pas als Finn en Angelina groter zijn. Nu maken ze het niet actief mee en zullen ze het zoch niet kunnen herinneren. Maar dat wil ik helemaal niet! Ik wil niet dat ze niet weten wie hun opa was!
@Sarah: wat een verschrikkelijk nieuws. Gadsie meid. ik ben er even helemaal stil van. Asbest?! heeft hij daar veel mee gewerkt? Waar je dan ineens over na moet gaan denken... vreselijk. sterkte meid
Sarah wat heftig allemaal zeg!! Sven is ook geen prater en opa was als een vader voor hem en ik was ook bang dat ik er niet voor hem kon zijn. Maar ik denk dat alles wat je ook voor hem doet, goed zal zijn. Als je hem alleen al laat weten dat je er voor hem bent Maar goed dat weet je denk ik zelf ook wel. Heel mooi dat hij een modelboot voor Finn aan het maken is, ik hoop dat hij hem afkrijgt!
sarah wat een mooi verhaal. Fijn dat jullie een mooie band met de familie hebben. Ik ben er gewoon van ontroerd.En vergeten doen ze ze nooit. Het ligt er zelf aan hoe je ermee omgaat en of je er later aandacht aan besteed. Ook al kent Finn hem niet de gedachte dat hij speciaal de boot voor hem heeft gemaakt is tcoh super bijzonder. Dat is iets wat ie onthoudt als ie later zelf volwassen is en kinderen krijgt. Deb ik hoop voor jou dat je sneller weer aan de gang kunt. Ik moet iig minimaal 3 maanden wachten na de laatste spuit dus hopelijk krijg ik er niet nog 1. xxx JOyce
Jeetje Sarah, wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je schoonfamilie. Hopelijk kunnen jullie samen nog iets moois maken van de tijd dat je schoonvader nog bij jullie mag zijn. (mijn schoonmoeder is 2 jaar terug overleden aan longkanker, ik weet dus helaas waar jullie nu doorheen moeten) Lekker van je af kletsen hier he!! Zullen misschien ook nog wel tijden komen dat je niet zo op één lijn zit met manlief of schoonfamilie en dan kun je het hier mooi kwijt.
sarah: wat een vreselijk nieuws meid! En wat mooi dat hij dat modelbouwbootje graag wil afmaken voor Finn. Heel veel sterkte meid!
@Steph..hoe was eigenlijk jullie 20 weken echo? Het bootje is de Bissmark...één of ander oorlogsschip van de Duitsers...hahaha! Zit helemaal een motor in enzo... Maar echt mooi! Ik hou er niet van...maar hij is er vanaf het begin zo enthousiast over dat je het vanzelf ook word!
Ja, was heel goed! Dank je Moet nog steeds de foto inscannen, maar het komt er maar niet van. Wat lief dat ie dat bootje af wil maken zeg! Voor hem een doel extra om zo lang mogelijk bij jullie te blijven!
Goedemorgen, @ Sarah:Jeetje wat erg voor jullie heel veel sterkte en dikke knuffel Ik ga zo weer werken en Danian gaat naar de opvang. Vandaag mijn eerste dag tot 14.30 uur ben benieuwd hoe dat gaat. Hebben jullie ook wel is van die dagen dat je je afvraagt of je het allemaal wel goed doet Vandaag heb ik zo'n dag of ik wel een goede moeder ben vooral. Danian is zo overstuur tijdens het warm eten denk soms echt zie ik wat over het hoofd. Zit echt met mijn handen in het haar wat dat betreft. Het schema van Danian is ook helemaal in de war. Vannacht om 4.30 uur was hij weer helemaal overstuur, dus uiteindelijk maar een flesje gegeven wel met minder schepjes voeding wat hoort. Momenteel zit ik op 4 a 5 flessen op een dag. Niet allemaal grote flessen en ook niet allemaal voeding nr 2 ook nr 1. Let er wel op of hij niet boven de 800 cc opvolg melk krijgt. Hij zal wel wat extra nodig hebben, omdat hij ziek is geweest, maar twijfel wel of ik hem niet teveel geef, maar hij huilt soms echt van de honger 's nachts dus ook en dat heeft hij lang niet gedaan. Dit is zijn schema nu: 7.00 uur:fles 180+6 9.30 uur:fruit 12.30 uur: pap 180+6 en 7 eetlepels bambix + 1 broodje 14.30/15.00 uur: Sap/water/thee+liga/soepstengel 17.30 uur:groente half potje soms minder + toetje + flesje 120 + 4(voeding nr 1) 21.30 uur:fles 180+6+3 eetlepels rijstebloem 's nachts vaak nog een flesje 120+4 Als er iemand tips heeft hoe ik het anders kan doen hoor ik het graag. Vandaag ff wat andere dingen aan mijn hoofd op mijn werk en dat is ook wel ff goed
Lastig hoor. Wel krijgt ie nog veel flessen/pap overdag of ligt dat aan mij? Ik zou een fles geven met een broodje ipv pap. Waarom krijgt ie na het warm eten nog een fles nr 1? Als ie ook toetje krijgt is dat ook dubbelop. Ik zou meer groente geven en dan yoghurt na. Kun je die fles misschien wel laten staan. En die nachtfles.... Geen idee! Hij zal 'm wel nodig hebben en op een ochtend wordt je zomaar wakker dat ie de nacht heeft doorgeslapen zonder die fles! Succes
Brood combineer ik met pap zodat hij voller zit mocht ook van het CB. Groente krijgen we er niet meer in, dus daarom krijgt hij nog een flesje anders blijft hij honger houden. Yoghurt wil hij niet hij krijgt een fruit toetje.
@tamtam... ik kom net uit die periode waar jij nu in zit heb ik t idee.. duurde hier ongeveer een maand.. nacht voedingen, echt wakker worden van de honger. Ik heb t maar gehouden op een sprongetje en het feit dat hij meer leert en gaat doen nu. Heel veel succes.. Ik geef nog tot morgen die pilletjes van VSM en dan stop ik kijken of ie dan nog zo lekker slaapt... Hier alles weer oke... Collin heeft nu wel weer verhogen en begint te hoesten (net als mama hihi) en zit weer overal op te kauwen, dat was een tijdje minder.. Hij heeft wel geslapen tot 7 uur.. Gisteravond t traphekje opgehangen.. wat een succes! hij ging er gelijk aan staan en kijken zo van hey dit is leuk Iedereen een fijne dag, volgens mij is t wel lekker weer! wij gaan zo weer lekker fietsen!
Zat ook maar mee te denken. Ik zou het anders ook niet weten! Gewoon zo laten anders en wachten tot hij z'n eigen schema gaat aanpassen.