Jolan, balen voor nu, maar in het jaar dat ze 18 worden krijgen de kindjes van na 1 juli het nog wel en de andere niet meer.... maar dat maakt voor nu niet veel goed he
Wij gaan vandaag echt beginnen met inpakken. Ik ga de berging leeg halen, omdat daar de meeste dingen staan die we niet gebruiken (bijv Jasons's verjaarskado's). En we moeten nog even de stad in. Met Sven gaat het wel, hij heeft nog pijn, maar dat moet toch vanzelf weg gaan, daar is niet zo veel tegen te doen. Jason wil zijn pap niet meer dan gaat ie huilen, dus ik denk dat hij liever brood heeft. Heb gisteren Vit-D druppels gehaald dus dan kan hij straks lekker 2 boterhammetjes eten.
@jolan, ik ken t gevoel meis.. hier 8 daagjes te laat balen maar goed.. wij krijgen weer een half jaar langer geld terug dan anderen moet je maar denken!
Per 2 april was het geloof ik. Die verdomde woningbouw heeft nog steeds niks laten horen en ik wil er gaan kijken.. Had ik al verteld dat we een parkeergarage hebben (hoe luxe in een flat!) 2 bergingen een kleine boven en 1 beneden en dat we op die parkeergarage een soort tuin hebben voor bewoners met 2 speeltuintjes
ja dat wel.... maar scheelt nu gewoon 1800 euro en dat vind ik toch echt balen!!! Kijk als het nu 200 zou zijn... nou ja, ok. Maar dit is wel een fors bedrag
Dit meen je niet... ik heb verkeerd zitten rekenen... zou ik het nog aan kunnen passen. Ik dacht dat ze 6 dagen tekort kwam (van 6 juni)
@jolan ja met zo een bedrag is het superzuur als je er naast grijpt!!! Ik zou er ook flink van balen want het is gewoon veel geld. Maar idd wat je zegt, het zal dan wel weer afgeschaft zijn...
Ik heb net gebeld met de belastingdienst. Ik kan gewoon een herziene sturen. Is dat echt waar die 1765 euro?!
ik denk dat het per huishouden verschilt, wij krijgen een stuk minder, maar toch genoeg om lekker van te sparen!
Ja precies, gunstig. DANK JE JOLAN!! @ jolan: ja ik baalde, maar had me er vrij snel bij neergelegd. Ze is nl eerder geboren dan gepland. Jij bent overtijd gegaan, dus dan zou ik ook wel even denken... potverdikkie!
het is idd afhankelijk van het inkomen van diegene die het minst verdiend Werkende ouders onbekend met inkomensafhankelijke combinatiekorting (iack) | Belastingtips | Hele gezin hier kan je het uitrekenen. Het max bedrag is 1765 euro
ja ik zei al gister tegen niek: we halen het gewoon van haar spaarrekening af. ZIJ wilde niet eerder komen, dus dan moet ZIJ ook voor de kosten opdraaien
whahaha bedankt voor de link. We hebben ook recht op 1765 euro. Dat is echt beter, thanks. een extratje komt altijd uit.