dames voor een meeting (die t door gegeven hadden op t private forum) er is door Jolan een datumprikker gestuurd!!!
En ik zat me steeds maar af te vragen waarom er stond dat we 1600 euro terug krijgen. Geloofde er niks van en was al van plan om het m'n zwager te laten nakijken. Maar dat is dus waar jullie het over hebben!
@steph ja wij wilden het ook al na laten kijken... Hebben jullie kindjes ook al die prik voor tuberculose gehad of die brief? Wij waren het helemaal vergeten wij moesten op 5 maart, maar gaan straks even.
Geen brief gehad. Nog een keer nagekeken en nu moeten we toch betalen?? Zie ook niet staan dat we die korting krijgen. Ik snap er geen jota meer van en doe het nooit meer zelf!
@lau, bram drinkt nu wel goed, eten nog steeds niet zo goed... die tandjes ook..... met vlagen heeft ie koorts, gisteravond ook 39.1 en vannacht paar keer opgeweest met hem.. tja honger uiteindelijk, dat krijg je als je overdag slecht eet... hij is ook aardig afgevallen, broeken die goed zaten of iets ruim zakken nu van zn kont af... en zn bolle wangen zijn stuk minder, nog wel bol, maar toch... vrijdag naar cb, dus ben benieuwd of hij gegroeid en aangekomen is sinds vorige keer.... oja hij had 2 weken geleden zijn autostoel ondergekotst, en toen moest ie gedwongen in de maxi cosi weer, nou meneer vindt het prima, dus voorlopig zit ie weer in de maxi cosi in de auto haha.... is ook nog steeds het veiligst dus tja..... verder wil meneer alleen nog melk in de vorm van pap.... maar buiten alles gaat het goed hoor! heb de datum prikker ingevuld! en een leuke verjaardag gehad! xxx
ach arme knul. Wel fijn dat hij wel goed drinkt. ben idd benieuwd of hij aangekomen is. Fijn datje een leuke verjaardag gehad hebt.
@sam je huisje klinkt super, nog steeds niks gehoord... balen! hier ook geen tbc prik, maar wel hep b omdat reno uit india komt @belastingdienst: ja die heffingskorting is lekker, maar wel balen als je kindje net te laat geboren is . @ilse ik heb ook een foutje gemaakt bij mijn belastingdingen, ik ga het straks even corrigeren, ik was vergeten het geld van de voorlopige teruggave eraf te trekken. Ik wist wel dat dat moest maar dacht dat ze het automatisch deden. @marloes en jolan, ja het duurt lang, maar ik had ook niet verwacht dat ze me direct medicijnen zouden geven of een echo maken. En ach wat is nou 5 weekjes. Dus ik zit er niet zo erg mee. Ga straks wel even de fertiliteitspoli bellen want ze hebben voor reno een paar paginas vergeten van de vragenlijst.
jolan ik heb die datumprikker niet gehad, maar ik wil wel mee natuurlijk zou je hem nog even kunnen sturen? debbyrulez82@hotmail.com.
@ Joa, beterschap voor je ventje! @ Sam, mijn man is sinds kort assistent-bedrijfsleider bij een tuincentrum en nu moet hij af en toe naar Boskoop om planten in te kopen. @ Jolan, balen zeg van dat bedrag. Wat een heerlijk weer is het vandaag! Ik ga straks lekker met Lucas een eindje fietsen.