wel verstandig in deze tijd om eerst je oude appartement te verkopen. Hopelijk lukt het snel en kunnen jullie op zoek naar iets anders
o wat heerlijk! Had ik ook wel gewild maar ik moet nog even wachten op mijn fietsje... gisteren proefrit gemaakt en hij beviel heel goed. Officieel moet ik wachten tot mei als ik hem van mijn vakantiegeld wil kopen maar ik ga eens informeren of ik hem niet voor kan schieten en nu al kan kopen.
je kan ook vragen of ze de bon op een latere datum willen zetten. GEwoon een extra bon vragen. wat voor fiets ga je kopen?
sparta amazone trendy. Hij lijkt op die van jou, maar is denk ik toch anders. Ik zal het eens vragen. Ze wilden wel de assescoires bij de prijs in doen zodat ik die ook kon opvoeren.
jeah emma dr 2e tandje is door! Daarom was ze dus zo jengelig! En het tandje is ook onder, lau had dus toch gelijk! We zijn trouwens van de week begonnen met tandjes poetsen, emma vind het maar niks hihi.
super lau!!!! zou helemaal geweldig zijn! we komen vast allemaal helpen klussen he? meeting bij jou, maar dan wel mét behangplak.. balen aal, hopen dat ze wel gewoon opendoet. joa, persoonlijk denk ik dat ze gewoon superveel slapen omdat het lichaam zegt dat het ziek is.. sasha sliep met dr longonsteking ook niet normaal veel, na 10 minuten was ze kapot, maar ja als ik ziek ben slaap ik ook veel, zou alleen wel in de gaten houden dat hij niet suffig wordt. (in combinatie met het niet drinken) en zn plasluiers in de gaten houden! tam, weet niet zo goed hoe ik je kan helpen met het schema, balen jolan van dat geld! hier ook een heleboel terug! dacht echt wow even mn oom laten checken of het wel klopt, maar idd die 1765 is toch mooi meegenomen! ik ga sporten! tot snel!
@bloempje mooi dan plak ik collin er gelijk achter nee hoor ahah! net gesprek gehad met me vader, die vond t een stom idee om nu een huis te gaan huren.. je hebt t geld niet zegt ie.. Heeft ie gelijk in, maar er moet toch iets te regelen zijn!! Papa snapt ook wel dat ik liever op mezelf woon, maar hij vind het verstandiger als ik eerst stabiel ben qua financieen en evt nog een studie doe nu ik toch nog thuis woon...
deb, ik heb het destijds ook betaald met mijn vakantiegeld, maar al eerder de fiets gekocht. dan betaal je hem dus eerst zelf, vult de formulieren in, kruist betaling vakantiegeld aan, en ik kreeg toen meteen het geld terug gestort en een paar maanden later werd het verrekend. Laura... lastig, maar je vader klikt wel verstandig. Is werken in de thuiszorg trouwens niets? Weet dat er hier best veel vraag naar is, en volgens mij best ideaal met kleine kindjes.
aaliyah, stephanie en mandy willen jullie de datumprikker invullen? Dan kunnen we snel een datum prikken, want anders raken er weer data vol....
@Marloes, heb toevallig vandaag bij 5 instellingen gesolliciteerd.. in de thuiszorg.. maar ze vragen hier allemaal mensen die ook savonds en weekenden kunnen, en das dus een probleem voor mij.. maar even afwachten
Kind slaapt, keuken is opgeruimd, dus nu bijna 30 bladzijdes bijlezen! @Sarah: Wat fijn dat Finn nu soja en citrusvruchten mag! Wil je dalijk fulltime naar school of 1 dag school en de rest werken? Moet je dan perse 4 dagen werken of mag 2 bijvoorbeeld ook? @SR: De visjes leven nog en mijn ouders hebben niet zon leuke vakantie gehad. Het was echt heel slecht weer, regen, hagel, overstromingen. En dat in Marokko.. Kinderstoel: Ik heb de X-adventure retro en ben er erg blij mee! http://www.babyentiener.nl/info/kinderstoel-x-adventure-retro-brown-1227.html @Lau: Fijn dat het allemaal opgelost is met je gastouder! @Joyce: Fijn om wat van je te horen. Hoop dat je je snel weer beter voelt en niet nog zon spuit of kijkoperatie hoeft. Ik duim voor je! @Sarah: Jeetje wat een vreselijk nieuws.. Hopelijk kunnen jullie nog een tijdje van elkaar genieten. Heeeeeeeel veel sterkte!! *knuffel* @Sam: Gelijk heeft ie, brood is véél lekkerder als pap! Klinkt goed, die nieuwe flat!!! Nu nog die afspraak met de huidige bewoner.. @Deb: Jammer dat je nog niks wijzer bent, maar zie dat je er zelf wel nuchter onder bent @Joa: Wat zielig dat hij zo ziek is. Is hij al wat minder suf en heeft hij ondertussen wat gedronken? @Sam: Ja we willen een eengezinswoning en dan ergens waar we de komende jaren kunnen/willen blijven wonen. Wordt nog lastig, want ik stel nogal veel eisen aan buurten, huizen en basisscholen nu Zoë er is . En de huizen zijn hier zo belachelijk duur pff. @Lau: Lastig. Wat je vader zegt is natuurlijk wel verstandig. Maar jij moet je ook gelukkig voelen bij de situatie en als je dat niet bent zolang je geen huisje voor jezelf hebt .
Datumprikker: Ik weet niet wat ik in moet vullen haha. Het is hier zooo chaotisch en druk... Leg het mss van de week nog wel uit op het besloten forum. Maar plannen jullie maar wat en dan kijk ik wel even hoe en wat tegen die tijd.
Was vandaag bij mijn oma met Zoë. Op een afstandje zit ze volop te kletsen en te lachen, maar als ze dichterbij durfde te komen... Huilen! De laatste tijd huilt Zoë bij de mensen die ik graag mag en lacht ze naar de mensen die ik niet leuk vindt. Zou ze het doen om mij te pesten?