@steph mooi buikje hoor!! leuk zeg! @emme, lekker gezwommen leuk dat lucas t leuk vind! veel plezier met t bezoek! @guusje, ook al een vroege vogel! jammer dat je niet meer kon slapen, succes met de fysio! Collin kwam net als lucas om 5 uur, gillen!! honger.. tja dat krijg je als je savonds te moe bent om te eten. ik ga vandaag zijn warm eten maar smiddags doen, dan krijgt ie iig groente.. want zo schiet t niet op. dan maar brood savonds. en ik ga hem rond 14.00 in bed leggen, meestal wordt hij rond 15.00 moe maar wil dan niet meer slapen.. toch nog een poging doen.. fijne dag mama's! volgens mij word het weer lekker weer?
Hopelijk gaat het beter als hij 's middags de groente krijgt. Het wordt idd heerlijk weer 18 tot 20 graden maar vanaf morgen wordt het weer regenachtig en kouder, dus we moeten er vandaag maar van genieten.
Goedemorgen, Ben weer bijgelezen. Gisteravond hebben we Danian om 20.30 uur wakker gemaakt voor de fles. We wilden kijken of dat uitmaakte, maar dat maakte niet uit. Hij werdt om 00.45 uur wakker huilend. Ben er heen gegaan speen gegeven en weer weggelopen. Daarna nog een keer er heen begon ik te zingen begon hij te lachen gek kind. Toen was het ff stil, maar hoorde hem wel weer later, maar heb hem gelaten. Vanmorgen om 5.15 uur ging mijn man er uit en huilde hij en heeft mijn man de speen gegeven. Toen hoorde ik hem om 6.15 uur weer en heb om 6.30 uur de fles gegeven, dus gelukkig geen fles vannacht. Heb hem vanmorgen een pap fles gegeven, dus kijken hoe het vandaag weer gaat. Hij wilde niet meer slapen, dus hij heeft nog bij mij in bed gelegen tot 8.00 uur. Vanmiddag lekker naar buiten. Vanavond hebben ze hier bij henk ten hoor op alles 30% korting, dus daar ga ik ook nog ff heen.
Ben op mijn werk en kwam alleen even snel kijken hoe het nu met Jamy is, maar nog niks bekend volgens mij?!
@ Laura, wat een moeilijke keuze zeg over het huisje. Ik zou dan denk ik nog even afwachten en kijken of er een volgende keer een iets goedkoper huisje bijzit. @ Tamtam, balen zeg dat Danian zo vaak wakker wordt 's nachts. Hopenlijk werkt het als je 's morgens pap doet. En misschien wordt hij wel extra moe als je met hem naar buiten gaat. De fysio is net geweest en ze was heel tevreden. Lucas ontwikkeld zich volgens het boekje, alleen een stuk langzamer allemaal. Maar de dingen die hij doet, doet hij wel zoals het moet. Dus deze mama is weer gerustgesteld.