wat een droppie weer lau! en super dat hij nu zn groenten wel eet, sasha krijgt ook eten zo rond 16.00/16.30 uur anders is ze te moe. en eet ze slecht. dus prima toch! als mn vader niet zn verjaardag viert, ben ik er bij hoor jolan! ga zo even filmpje kijken aal, en mag je zelf beslissen wanneer je weer gaat werken? moet bedrijfsarts ook wat over zeggen toch? of niet?
@Sam: leuk filmpje, haha irritant he om jezelf terug te horen. @kuide: hopelijk wordt het wat met het huisje en de soll @jolanda: waar zag je staan dat jamy is opgenomen? meeting: ik zit ook met een verjaardag en trouwdag van mijn ouders. Even kijken of het geviert wordt. @debby: hahaa ik zie nu de foto!! schattig
@laura leuke foto's @sue nou ja zelf weten is een groot woord haha, ik moet even met mijn LG overleggen, die ga ik morgen bellen en dan kijken hoe we dat gaan aanpakken. Ik moest het van de bedrijfsarts met hem samen gaan regelen. Op 14 april moet ik weer naar de bedrijfsarts. @debby wat liiiiief!!! Leuke kleertjes ook
Zo, ik heb patat in de oven. Eindelijk tijd om te eten! Ik zag lieve spam voorbij komen en las iets over Jason die kruipen kan! Knap hoor. Zag net op het journaal over een draagzak die niet goed was en daardoor zijn twee babies gestorven. Hoorde je die moeder aan de alarmlijn, vreselijk!!!! Esmee was vandaag een beetje mopperig. Kon ook wel lachen, maar we lopen de hele dag achter d´r aan te vangen. Erg vermoeiend! Ook wilde ze vanmiddag niet slapen en net pas na een flesje. Zit er zelfs aan te denken om weer naar 4 flessen te gaan. Wat zouden jullie doen?
Jaah vind het ook wel jammer stiekem Maar ja voor mezelf is het ook beter om weer onder de mensen te komen. @steph ja erg he ik had het ook op het nieuws gezien, vreselijk om die moeder dan zo te horen...Weet niet wat ik zou doen, als het beter werkt naar 4 flessen zou ik het doen. Maar ik zit nu op 2 flessen, dus kan je niet echt helpen.
@steph ik zou niet terug gaan naar 4 flessen, iig niet definitief.. collin kreeg de afgelopen weken ook wel is 4/5 flessen maar dat was niet elke dag, heb er dus zijn "schema" niet voor om gegooid. Nu zit hij op 2 flessen... hij had het dus even nodig..
stef ik zou af en toe gewoon 4 flessen geven wanneer ze er behoefte aan heeft. Wil ze niet wat anders drinken? Emma houdt ook wel van water. Volgens het pak gaan ze met 10 maanden al richting de 2 flessen en ik merk het nu al. 's middags laat emma vaak de helft staan dus ik red de 500 ml hier net. Binnenkort gaan we dus aan de vit. D.
Bedankt meiden! Ik hou ze op de drie flessen en als ze er behoefte aan heeft dus 4. Tussen de middag krijgt ze wat thee, verder lust ze weinig helaas.
dat stond gister avond hier . Wanneer weet jij of je wel of neit kan? Anders moeten we misschien toch naar een andere datum kijken?
goh... herkenbaar... lieke heeft vanmorgen bij mn moeder maar een uurtje geslapen en vanmiddag is ze wel een uur in bed geweest, maar volgens mij eheft ze niet geslapen. Ze kwam super moe uit bed en wilde haar eerst groente geven en daarna nog even op bed, maar dat wilde mevrouw niet. Pas na haar laatste fles Ik zou niet terug gaan naar 4 flessen, je moet toch een keer er van af. Waarom zou je dat doen?
sam en laura, jullie geven 2 flessen? Geef je dan ook nog pap? Ik geef namelijk geen pap, en dus 3 flessen, maar dat is dan hetzelfde toch?
Jason wil zijn pap niet meer, dus zit echt op 2 flessen nu. Hij gaat huilen als hij het moet eten en als ik brood geef eet hij er zo 2 op...
Mooi buikje hoor!!! Kun je weer lekker showen... winkeltje loopt goed. Deze week weer veel bestellingen... elke keer als de kinderbijslag binnenkomt, is er een duidelijke piek
Ik zou weer terug gaan naar 4 omdat ze het er beter op lijkt te doen. Maar dan kan ik beter tussen de middag een broodje extra geven.