juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    haha hoe bedoel je verslaafd ;)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mac, je krijgt dubbele kinderbijslag...
    verder kost een 2e niet zo veel extra hoor. Hier hebben we een buggy voor sam gekocht (maar die heb jij al) en een cot-bed voor sam (groter ledikantje dat later om te bouwen is tot junior/peuterbedje), een 2e kinderstoel ... en voor de rest, doe je zo gek als je zelf wilt.
    Kamertje kun je zo laten, of helemaal veranderen. Kleertjes kun je een 2e keer gebruiken of alles nieuw kopen...

ze zitten alleen even dubbel in de luiers

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed zo!!!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik krijg ttrouwens ook geen bonnen van lekker in het leven. Heb ze ruim 1,5 jaar gehad, maar toen ik zwanger was van Thom stopte het opeens... helaas

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Bedankt voor je complimenten over mijn kids:D Nadal is de laatste tijd lekker aan het puberen en dus wel iets ondeugender, maar van de jongens blijft hij toch de rustigste. Enzo en Mika zijn de twee ondeugden hier in huis;) Mika is inderdaad een lekker ventje en ook een lekkere knuffelkont!

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Is een heel normale gedachte hoor, ik had het nu bij de 4e nog eens extra, want ik dacht van ik heb al 3 prachtige kids en nu wil ik er perse nog 1;) Ik denk dat iedereen wel dit zelfde gevoel heeft hoor

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gelukkig jolan!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    heb je bij Thom wel nog een keer een prenatal pakket aangevraagd?
    Volgens mij zit het daar aan gekoppeld.

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    aaah arm meisje, ze moet de schade natuurlijk weer inhalen

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Cp dames, veeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier en geniet ervan. Hoop dat het weer jullie mee zit!

Jolan, geweldig dat het beter gaat met je kleine!

Sarah, brrrr een 12 jarige meisje ontvoerd. Hoe ziekelijk mensen zijn tegenwoordig, hoop dat ze weer terechtkomt arme meis. En al wat gehoord over je contract?

Mama, kan me wel iets bij voorstellen dat je een angst hebt voor een 2e. Wel geloof ik voor de volle 100% dat je ook van je 2e zal houden en dat het helemaal niet duur hoeft te zijn.

All, dike knuff!

Hier werd mijn kleine vanochtend wakker met weer potdichte ogen, heb ze schoongemaakt en die druppels erin gedruppelt. Ook had ze een loopneus en voelde ze warm aan, getempt en het was 38.6 Verschoond gevoedt, zetpilletje gegeven en nu slaapt ze. Ben benieuwd hoe ze straks wakker wordt, zou vandaag met een vriendin gaan lunchen in de stad dus ff aankijken of mijn kleine wel lekker is straks. Ze kwijlt ook heel erg veel, nu maar een slabbertje om gedaan want anders kan ik steeds haar truitjes verwisselen.

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik vond mezelf eigenlijk helemaal geen type voor jongens, maar kreeg er 3:D Gaat allemaal vanzelf hoor;)

12. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Goedemiddag meiden, hier weer even teken van leven...

Debby, Mac, bloempje en Laura veel plezier in Center Parcs!!!

@Sarah: getsie, het zou je kind maar zijn... verschrikkelijk. Ik hoorde vanmorgen er wel iets over op de radio.
    Ik ga voor je duimen dat je contract weer wordt verlengd en je zelf op je gemakje om je heen kan kijken voor wat anders. Wanneer vertrekken jullie precies?

@Jolan: Super meid.... maareh wat ik me nou al een paar dagen afvraag, hoe is het met jou mop?

Joanita: ik zat gisteravond aan je te denken. Ik heb niets meer gezien over je "leeg loop" verhaal. Ben je nog bij de ha geweest? Wat is het? Al een beetje bijgekomen?

Mama: wat een gedoe met dat aquarium. Fijn dat de Pepti wat rust in het gezichtje van Zoë geeft en dat ze vrolijker is. Ik vind het wel erg toevallig. Zou het dan toch?!
    Ik herken je gevoel heel erg wat betreft een 2e.

Wij hebben besloten voorlopig niet voor een 2e te gaan. Eva is heel heel erg druk. Bij het idee dat een 2e ook zo druk is, of misschien nog drukker... nee dat trek ik echt niet ;)

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ik ga ervandoor meiden!!! tot maandag!!

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Wij zijn er!!! Mac en ik zitten te lunchen in t restaurant kunnen over 1,5 uur t huisje in!!

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Helaas merk je het wel in de kosten als ze wat ouder worden;)

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Beterschap!
    Hier word de laatste tijd ook flink gekwijlt, misschien weer een tandje?

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lief dat je het vraagt.
    Met mij gaat het wel..... Ben ontzettend moe, maar dat is niet gek na zo weinig slapen de afgelopen week en zelf ook nog ziek zijn. Ben ontzettend duizelig, maar de diarree lijkt nu over te zijn. Ik ga zo lekker slapen, lieke ligt ook op bed, dus pak even mn rust.

Nog bedankt voor je lieve pb!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nog even dus :D
    nu niet te veel hier neerzetten hoor! Dan word ik straks nog jaloers ;) hahaha (grapje natuurlijk he)

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sr, ach is ze ook al niet lekker :( beterschap!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja, die hebben we gewoon gehad

Deel Deze Pagina