ik heb medelijde met mijn hond... Collin zit hem overal achterna.. hij kan nergens rust vinden.. zodra collin in de buurt komt gaat ie weg.. Collin pakt zijn bal en gaat daar mee spelen, vind pim niet leuk die pakt hem af.. Collin huilen.. pff wordt wat met die 2 als collin groter is straks..
@Lau: Oh lekker macaroni, is Zoë ook gek op! Kwam er laatst achter dat ze wel goed eet wanneer we pasta of rijst eten... Wordt Pim niet boos op Collin? Zou bang zijn dat hij het een keer beu is! Maar ik ken Pim natuurlijk niet
Ja hij loopt wel is te grommen, maar daar blijft t bij, en hij komt vaak bij mij liggen en dan weet ik dat t klaar is. en dan zorg ik dat Coll niet bij m kan. Maar hij kan altijd naar boven, in de gang, of in zijn mand gaan liggen, daar kan coll niet komen...
Manlief is vandaag trouwens bij de bank geweest, we kunnen een leuk bedrag lenen met NHG maar dan moet ik wel een verklaring van mijn werk krijgen dat ik na mijn ouderschapsverlof weer 36 uur mag werken als dat nodig zou zijn. Dus hoop dat ze zo lief zijn om dat te doen! Nu nog even wat puntjes hier bijwerken en dan kan het te koop bord naar buiten! Wel gek eigenlijk.. we zijn 22 en 23, hebben een kindje en gaan een eengezinswoning kopen. Terwijl bijna al onze vrienden nog thuis wonen, in een studentenwoning etc. Soms wel jammer, want daardoor groeien we steeds verder uit elkaar.
hoi hoi niet bijgelezen..... Zag op hyves dat jamy weer thuis is, super!!! meeting: wat doen we nou? Is het nu bij mij, of ergens anders? Laten we knopen doorhakken en een datum vaststellen.
heeee saaaar!!! still alive?? hoe is ie?? alles goed? heb je al een leuk nieuw jobbie op het oog? (voordat je juf gaat worden?) joa, wat fijn dat jamy thuis is! hopen dat hij het goed blijft doen! en ach, die 250 gram is er vast zo weer bij hoor! lau, hahahah die pim.. wel fijn dat hij nog even ergens naar toe kan, anders is ie het straks idd "zat" en dat moeten we niet hebben natuurlijk! mama, ja, kan me voorstellen dat als je een heel ander leven hebt dan je vriendinnen/vrienden jullie uit elkaar groeien? misschien naar muziek op schoot of zelf op een teamsport gaan? leer je in ieder geval weer nieuwe mensen zitten die misschien wel in dezelfde fase zitten, is wel leuk als je het kan delen lijkt me (en natuurlijk hier!) zijn niet allemaal even jong als jij meer, maar wel allemaal een superleuke beeb.. en top een eensgezinswoning, heb je al beetje rondgekeken wat jullie willen? jolan, ik zou zeggen gewoon doen, bij jou en die datum die je wilde, we vinden toch geen datum dat echt iedereen kan en anders komt het er nooit van hoor! dus ik zou zeggen, hak maar door die knoop, dan ligt er tenminste wat vast! en wie kan, die kan!
Goedemorgen, @ Joanita: Wat fijn dat Jamy weer thuis is. Nu goed aansterken. @ Mama: Vervelend is dat he als je nog zo jong bent en al een stap verder bent als je vrienden. Je staat dan in eens heel anders in het leven, maar als het echte vrienden zijn dan blijf je elkaar wel zien, maar wordt het wat minder. Mijn man en ik zijn ouder, maar hebben vrienden die wat jonger zijn en die zien we ook minder. Maar 1 stel willen nu ook proberen een kindje te krijgen, dus dat is wel weer leuk. Hier wel een goede nacht gehad. Heb zelf niet zo goed geslapen, maar dat had niet echt met Danian te maken. Mijn zusje heeft hier geslapen en die ging om 3.10 uur naar de wc en ik kon toen niet meer slapen. Om 4.30 uur hoorde ik Danian speen gegeven en toen heeft hij nog tot 6.15 uur geslapen, dus mag niet klagen. Ben erg benieuwd hoe het vannacht gaat als de klok een uur vooruit gaat. Vandaag ben ik ook alleen met Danian, want mijn man is gaan klussen. Het wordt volgens mij wel redelijk weer, dus gaan we lekker naar buiten.
@ Laura, arme hond. Gelukkig kan hij wel vluchten als hij er genoeg van heeft. @ Sarah, zwaait terug! Hoe gaat het nu met jullie? @ Mandy, wat spannend dat jullie de flat te koop gaan zetten. @ Jolan, ik heb net gereageerd op het besloten forum over de meeting. @ Tamtam, wat goed van Danian alweer een goede nacht. Hier wordt Lucas steeds vroeger wakker. Ik hoor hem nu steeds al om half 6, er zitten bij ons musjes in de dakgoot en die beginnen rond die tijd een fluitconcert. Ik hoop maar dat hij met het uur verschil weer iets langer gaat slapen.
@mama wat leuk dat jullie voor een eensgezinwoning gaan kijken! Ze zullen op je werk vast wel zo lief zijn toch? Ik merk het ook wel een beetje want mijn/onze vriendenkring is flink geslonken en dat vind ik toch wel jammer. @joa fijn dat Jamy weer thuis is 250 vind ik ook niet zoveel en Jamy kan dat ook echt wel hebben @sarah hoe gaat ie?? @tamtam was het wel verder gezellig met je zus?? @guusje oh fijn he van die musjes...Jason wordt ook steeds vroeger wakker, maar niet om half 6. Ben ook benieuwd hoe dat gaat straks met die klok...
Ja hoor was verder wel gezellig. Ze slaapt hier nu af en toe omdat ze hier dicht bij aan het werk is. Als ze naar huis moet moet ze dik een uur rijden en hier naar toe is het 20 a 30 minuten. Ze had slofjes voor Danian meegenomen. We dachten dat ze te groot waren, maar het valt mee. Hij heeft er al weer 1 uit Ze zijn wit met i love mama er op
mama, werkte je voordat je ouderschapsverlof opnam 36 uur? Zo ja... dan heb je nog steeds een contract van 36 uur als je ouderschapsverlof op is... er verandert niks aan je contract als je het opneemt. wel leuk hoor... flat te koop, ander huisje aan het zoeken. Komt vast goed. Sam, jullie van de week nog gereageerd op een ander huis? Guusje, ik hoop dat de musjes het verzetten van de klok ook snappen Wel irritant trouwens dat ze precies daar een nestje gemaakt hebben. TamTam, hoe is het op je werk en met je pols?
hier waren we al vroeg wakker (8 uur), de mannen zijn boodschappen doen, Thom gaat zo terug naar z'n bedje en ik ben hier Straks lekker sushi maken, mmmmm heb er nu al zin in.
Wat lief dat je er naar vraagt Gaat goed op mijn werk. Ik doe de dingen weer die ik altijd deed en dat gaat goed. Voel mijn pols wel iets, maar dat is niet noemenswaardig. Ga de werktijden nu steeds iets langer maken zodat ik straks hele dagen werk en dan kan ik ook goed zien of ik het aan kan met mijn pols. Dan moeten we gaan kijken voor betaald werk