Pfff ik heb zin om ff naar de stad te gaan (andere dan de onze), maar ff zonder mn vent. Had mn moeder gebeld, maar die heeft alwéér de kinderen van mn zus (zo ongeveer 7 dagen in de week...):x En vriendinnen heb ik niet echt die mee kunnen ik baal echt....wil ff een nieuwe zomerjas scoren en wat nieuwe schoenen..
super Tamtam, zou je ook terug mogen komen bij de winkel, waar je nu werkt? Lastig Sam... blijven de kindjes van je zus de hele dag bij opa en oma? Anders zou je nog wat later kunnen gaan... of misschien is er morgen ergens in de buurt koopzondag. vast wel want het is weer prijzencircus bij v&d
Ja die kids zijn daar dan de hele dag...en door de weeks moeten mn ouders altijd rond 15.00/15.30 ze weer ophalen. Dus als ik wat met ze afspreek is het altijd alleen tot die tijd. En dat dus de hele week en dan op dinsdag is de jongste daar de hele dag en dan in het weekend slapen ze er vaak ook of zijn ze gewoon daar of doen ze iets met die kids...Meestal vind ik het niet erg, maar nu kon ik het gewoon even niet hebben
goede morgen dames, @jolan, ik zeg jij hebt dit nu allemaal geregeld, dus hak de knoop door, en doen we t lekker bij jou! Vind het prima.. Net als bloempje zegt, anders gebeurd er nooit wat. volgende meeting kunnen andere misschien weer. @sam, 5e plek is ook goed toch! wordt je meestal wel uitgenodigd om te kijken! (ze doen meestal de 1e 5 uitnodigen...) @marloes, lekker sushi! @tamtam, balen dat je niet kon slapen, wel goed van Danian weer. Ik ben ook benieuwd naar vannacht, ik denk dat collin gewoon tot 7 uur oude tijd, dus 8 uur nieuwe tijd slaapt. en dan ipv 18.00 oude tijd, 19.00 nieuwe tijd gaat slapen.. dus dat ie gewoon mee schuift.. vind ik eigenlijk heerlijke tijden! hihi, met de wintertijd ging hij helaas ook mee achteruit haha! @sam, vind je alleen shoppen niet zo leuk? ik ga t liefst alleen, lekker struinen, niemand die zeurt of me aan kijkt van dat is echt stom wat je aan hebt terwijl ik t stiekem zelf heel leuk vind, maar dan dus toch niet koop Veel plezier vandaag, hoop dat je er toch van geniet! trouwens super van je dat je nog steeds gestopt bent met roken!! Collin ligt net weer in bed.. benieuwd hoelang hij slaapt.. Hij heeft van 18.00 tot 7 geslapen. en daarna van 8 tot 9 in bed gespeeld zodat ik lekker kon douchen enzo lief kind heb ik toch! Vanmiddag heb ik een reunie van mijn middelbare school.. benieuwd wie er komen, heb in 3 verschillende klassen gezeten dus denk niet dat iemand mij nog kent whaha! Ik neem Collin lekker gezellig mee, want daarna moeten we door naar de verjaardag van mijn oom en tante (daar ging ik gister platen voor kopen).. Druk dagje dus. Tot vanavond! fijne dag allemaal!
Mijn baas kon me niks beloven, maar het zou wel mooi zijn. Er gaat er in mij 1tje uit, dus wie weet, maar ga nergens van uit.
Wat leuk een reünie is altijd wel leuk lijkt mij om oude klasgenoten weer te zien en wat ze nu allemaal doen.
laura, veel plezier vanmiddag. mandy, heb iets gemist over vrienden. Wat is er aan de hand? (klinkt wel enigzins bekend) aal, balen zeg van jullie huisje!!! Hopelijk vinden jullie snel iets anders. meeting, ok ik hak de knoop door. 2 mei hier. Mannen zijn ook welkom. De man van guusje komt ook, ik vind het prima! ben bezig met een luiertaart. vanmiddag op kraamvisite. Leuk leuk Pfff lieke wordt al 3 dagen om 6 uur wakker...... gaap. Hoe zou dat komen? Zou het komen omdat het eerder licht is ofzo?
@laura met een urgentie werkt het niet zo dat de eerste 5 worden uitgenodigd...is allemaal weer anders Ik ga niet alleen omdat ik dat ongezellig vind als ik iets mooi vind en een ander niet heb ik daar skit aan Veel plezier vandaag @tamtam ja ik baal ook maarja niks aan te doen @jolan goed dat je de knoop door hebt gehakt, waar moet er door gegeven worden als meiden wel/niet komen? Balen dat Lieke zo vroeg wakker wordt, heb je geen donkere gordijnen dan op haar kamer? Of verduisteringsrolgordijn? Leuk kraamvisite!!
Wat lief meid! Ik ga even kijken of het nodig is, want Sven wilde me misschien ook wel brengen, maar ik laat het je dan wel op tijd weten oke?
Op het prive forum is het misschien wel handig om door te geven als je niet komt. ik heb wel donkere gordijnen, maar het is toch wat licht op haar kamer....
he meiden ik breek even in bas is nog steeds niet helemaal lekker. Maar het goede nieuws is dat na de tweede spuit mijn hcg nu wel flink gedaald is van 186 naar 33. nu moet ik volgende week donderdag weer terug en dan moet het weer gedaald zijn, daar gaan ze iig wel vanuit en ik. Dus hopelijk is dat laatste beetje snel weg dan zijn we weer zh af en kan mijn lichaam zich verder weer herstellen en dan gaan we er in juli weer voor. xxx Joyce Iedereen fijn weekend.
@ Sam, Lucas zit ook opeens veel met zijn armpjes in de lucht en dan zit hij opeens met zijn haartjes te spelen. @ Laura, leuk een reunie. Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe verschillend iedereen is na een aantal jaar. @ Joyce, gelukkig is je HCG nu gedaald en hoef je geen spuit meer. Ik heb net gewoon een nieuwe mamafiets gekregen van mijn ouders!!! Ze waren hier zodat mijn vader de buggydrager op mijn fiets kon maken (manlief is niet zo handig), maar eigenlijk paste het allemaal net niet. Toen zei mijn moeder, dan ruil je deze toch in voor een andere. Maarja, wij hebben het op dit moment niet heel breed, dus ik zei dat dat niet ging lukken. En toen zegt mijn moeder opeens, dan krijg je hem van ons en moest ik gelijk met mijn vader op stap om rond te kijken. Ik voelde me eigenlijk heel erg bezwaard, want zon fiets is toch vrij veel geld en ik zei ook dat ik het niet wilde krijgen. Maar toen zei mijn vader, het maakt niet uit dat het veel geld kost, het is voor de veiligheid van mijn kleinzoon. Dus ja toen kon ik er niet meer onderuit. Ik ben er zo blij mee!
@jolan miss toch ook een verduisteringsrolgordijn? Ik zweer erbij, heb het altijd gehad+gordijnen en vond het heerlijk! Ook in de zomer bleef het dan lekker koel op mijn kamer en kon ik lekker uitslapen @jent fijn dat je hcg zo gezakt is @guusje ja ik denk ook dat hij ineens zijn haartjes ontdekt ofzo hhaha.Wat lief van je ouders!!! Ik zou me ook wel bezwaard voelen denk ik hoor, maar geniet ervan
hier gaat het slaapritme van jamy gewoon door heeft vanmorgen tot 8 uur geslapen 9 uur lag hij weer terug half 12 was hij wakker en ligt er nu weer een kwartiertje in dus ben benieuwd hoelaat hij nu wakker is
Wat Sven en ik nou net weer mee maakten...Sven had allemaal gekke dingen op Jason's hoofd gezet en ook een doosje chocopinda's. Die viel dus wij opruimen en klaar. Sven ging ff roken en we zaten een beetje grapjes te maken, ik moest iets raden. Hij was klaar en ik ging Jason uit zn eetstoel halen allemaal chocolade in op zn gezicht en handje!!! We vonden hem al zo stil, lagen er allemaal pinda's naast hem hahaha. We hebben zo gelachen en hij stiekem maar smullen...Gelukkig is hij niet gestikt in een pinda!