Wat goed dat het hcg gedaald is. Hopelijk is het donderdag nog meer gedaald en kan je goed herstellen.
Danian heeft weer groente gegeten Had nu een potje van 8 maand bloemkool met aardappelen en ham. De stukjes kreeg hij moeilijk weg, dus die heb ik geprakt, maar het potje was op 10 hapjes na leeg. Ben zo trots op hem had ik het maar eerder naar de middag verschoven had heel wat gestress gescheeld Op de opvang is het waarschijnlijk ook geen probleem de vaste leidster was er niet, maar de anderen zeiden dat het geen probleem was. Dan zit ik ook op 3 flessen
Middag! Zo eens even wat bijlezen. Esmee ligt in bed en manlief is boodschappen doen voor het feestje morgen. Werd gisteren 30 en morgen vieren we het. Esmee wil op het moment niet gaan slapen. Iedere keer is het rampzalig! Het lukt wel, maar pas na een boel geouwehoer. Komt het iemand bekend voor? @Mama, wat k*t dat ze weer zo slecht reageerde op de gewone melk. Als jij geen recept krijgt voor de peptie, wie moet dat dan wel krijgen?? @Lau, wat leuk dat je een sollicitatiegesprek hebt! Ben benieuwd. @Tam, hoe gaat het nu met het eten van de groentjes? Wat fijn dat het er in de middag ineens wel in ging! @Sam, balen dat het huisje niks was. @Deb, fijn dat die vrouw van de poli je snapte en dat je nu eerder mag bloedprikken. Wat een schattige spam!! @Joa, hoe is het met jullie knul? En trek jij het nog een beetje? Ik hoop dat ik verderop goed nieuws te lezen krijg. Edit: Hij is weer thuis!!! Joepie @Mama, vervelend is dat als je uit elkaar groeit met je vrienden he. Ik herken het wel. Hier ook al wat vrienden kwijt omdat we niet meer op 1 lijn lagen. Taarentegen wel weer nieuwe vrienden die ook een huis hebben en kindjes en zo. @Jolan, er was toch een datum uit de prikken gekomen? Gewoon die doen, anders heeft die hele prikker geen zin joh. Zie nu dat je de koop hebt doorgehakt haha. Mijn man slaat over hoor. Die houdt daar niet zo van. @Guus, wat lief van je ouders dat je die fiets hebt gekregen! Zo, nu even brood eten voor Esmee weer wakker wordt. Dan gaan we even naar m'n ouders. M'n moeder had van Villa Happ nog een leuk setje gekocht voor het feestje morgen.
Nog gefeliciteerd met je man. We hebben nu 2 dagen de groente 's middags gegeven en dan eet hij het zonder tegen te stribbelen, dus we eten weer gezellig Met het gaan slapen heeft Danian eigenlijk geen probleem, dus kan je helaas geen advies geven. Lijkt me erg vervelend
@Bloempje: Ik had een paard dat op een pensionstal stond, altijd erg gezellig, maar die heb ik na de geboorte van Zoë moeten verkopen ivm tijdgebrek Maar ik wil het paardrijden wel weer gaan oppakken. Ja hebben vandaag een beetje rond gekeken, er staan wel wat leuke huizen te koop hier . Hopelijk ook nog tegen de tijd dat ons appartement verkocht is @Tam: Dat is altijd leuk als je een beetje in dezelfde fase zit, zijn ze allang bezig voor een kindje? Misschien gaat hij wel uitslapen nu de klok verzet wordt @Guusje: Morgenochtend zal ie wel lekker tot half 7 slapen!! @Sam: Ja vervelend is dat hé, gelukkig hebben we wel nog vrienden over hoor. Maar niet meer zoals eerst toen we konden gaan en staan waar we wilden. @Marloes: Ja, maar ik blijf na mijn ouderschapsverlof gewoon 18 uur werken en mijn contract wordt dan omgezet naar 18 uur. Maar dat maakte volgens de hypotheekadviseur niet uit. Het is maar dat mijn baas een briefje schrijft dat ik wel 36 uur mag werken als ik wil. @Sam: Zoë zit alleen met dr handjes op/aan haar hoofd als ze moe is. Dan gaat ze friemelen @Lau: En heeft Collin de show gestolen op de reünie? Zal vast wel @Jolan: Er is niks dramatisch aan de hand hoor , maar veel vriendschappen zijn sinds mijn zwangerschap verwaterd. Wij zijn natuurlijk nog best jong (22 en 23) en de meeste zijn nog volop aan het studeren, ieder weekend stappen etc. Dusja, ergens ook wel logisch dat je dan uit elkaar gaat groeien, al vind ik het van sommige wel jammer! Kun je haar kamer niet goed donker maken? I loveeeee onze zonwerende rolgordijnen haha . Ik zal eens kijken of ik manlief zo gek krijg om mee te gaan @Joyce: Fijn om te horen dat het hcg zo ver gedaald is. Hopelijk ben je snel weer helemaal hersteld! @Guusje: Wow wat een super cadeau!! Fotooooooo @Sam: Ooooh die Jason aan de chocola, ontaarde moeder @Tam: Wat fijn dat Danian zo goed eet, scheelt een hoop gestress @Steph: Nog gefeliciteerd met je man! Ja die niet slapen fase hebben wij ook gehad, vooral s avonds. Gaat weer over .
Vanmiddag een errug leuk jurkje van Bakkaboe gescoord! Ik vrees alleen dat ik halverwege de zomer weer opnieuw moet gaan shoppen, ze is als een gek in de lengte aan het groeien.. Zoë heeft het klepje van het Kiekeboe speeldorp ontdekt, die is ze al 10 minuten open en dicht aan het doen. Dat is niet zo erg, maar het geluidje dat daarbij hoort...
Irritant is dat he als je steeds hetzelfde geluidje hoort. Danian doet dat met een deurtje en elke keer als hij die open doet hoor je ,,kiekeboe ik zie je", dus soms doen we het geluid maar ff uit
@steph gefeliciteerd met je man. En dat niet slapen herken ik wel, Jason wil smiddags vaak ook niet. Als ik hem dan op bed leg duurt het soms wel een uur voor hij in slaap valt.... @mandy hopelijk staan die huizen straks ook nog te koop en hopelijk verkopen jullie snel je huidige huis. Jason groeit ook ineens erg hard, hij heeft wat in te halen. Ik denk dat hij niet zo lang in mt 74 zal zitten...Haha leuk he die geluiden.....
hoi meiden, alles goed hier? Ik voel me een beetje bleh... hele gedoe met het ziekenhuis, dacht dat ik het van me af had kunnen zetten maar toch niet. Baal er gewoon van dat ik na 74 dagen nog steeds niet ongesteld ben. En nou heeft Reno al heel lang last zijn enkels, schouders en polsen en heeft hij gisteren de uitslag gekregen. Atrose... en hij is pas 30. Volgende week een afspraak bij de reumatoloog maar hij moet waarschijnlijk uitzien naar een andere baan omdat hij in de horeca werkt... En vanmiddag was hier mijn vriendin, had ik wel eens verteld die na een hele tijd zwanger is geworden. Dikke tranen omdat ze door hormonen depressief wordt. Heb even een potje meegejankt. Ze wilde het zo graag en nu kan ze er niet van genieten. En nu ben ik ook zoooow bang dat ik dat ook weer ga krijgen straks. Verder voel ik me gewoon niet zo lekker. Weerstand is erg laag, ben vorige week ziek geweest. Overal pukkels, 6 koortsblaasjes op mijn lip zodat ik emma niet kan knuffelen en s avonds een algeheel moe/misselijk gevoel. Ook ben ik al bijna 10 kilo afgevallen maar voel me dikker dan ooit... Het zit even niet zo mee hier dus... sorry voor mijn geklaag, er zijn ergere dingen op de wereld en alles is natuurlijk heel erg te relativeren, maar dat zie ik op dit moment eventjes niet...
@joyce, wat fijn dat t verder gedaald is!! ik blijf voor je duimen! @guusje, wat lief van je ouders geniet ervan meis! @sam, die jason, smulkont! @debby *knuffel!!!* Zo de reunie was wel oke, wel wat oude bekenden gezien, eentje waar ik heeeeel veel contact mee had, en zij was ook erg blij om mij en Collin te zien, gaan t contact weer oppakken, dus dat is leuk. Voor de rest errug druk, en Coll had t na een uur ook wel gezien dus ging de hele school bij elkaar schreeuwen. (goed zo collin laat maar weten dat t genoeg is!) Dus wij naar de verjaardag, daar is collin nog heel lief 45 minuutjes gaan slapen. Met als resultaat dat we langer konden blijven, en hij pas net in bed ligt, 1,5 uur later dan normaal.. Ik ben benieuwd wat hij gaat doen met de zomertijd.... hoop uitslapen??? Collin heeft een heerlijk schema zo met zijn eten nu.. dus hoop dat t kan blijven..
@debby jeetje heftig meid,artrose zo jong! Heeft hij ook nog ergens anders papieren voor, zodat hij wel makkelijk ander werk kan vinden? Klote hoor, dat je er even door heen zit!!! Even huilen kan zo goed zijn, heb ik gisteren ook even gedaan... Hopelijk knap je snel weer op! Logisch dat je bang bent dat je ook weer depressief wordt, maar er over praten helpt denk ik al en ook gewoon goed met je h.a bespreken als je weer zwanger bent. @laura fijn dat je een leuke dag hebt gehad
@Tam: Wordt Danian niet héél boos als dat geluidje er dan niet meer uit komt? Dat is hier helaas het geval en huilen is nog erger dan die Fisher Price geluiden @Sam: Ik hoop het ook, de meeste appartementen hier worden best vlug verkocht, maar er staan er 2 al maanden te koop Vindt jij het ook zo moeilijk wat je nu moet kopen? Ik koop vooral dingen met korte mouw waar ook een romper met lange mouw onder kan. Dan zit ik altijd goed @Deb: Logisch hoor dat je er even doorheen zit! Reno artrose, wat kl*te mijn moeder heeft het ook en je kunt met voeding ook heel veel, al geloven niet alle artsen daar in. Misschien iets om eens naar te kijken? En je gaat gewoon lekker genieten van je volgende zwangerschap, je weet nu dat je gevoelig bent voor zon depressie dus kunt op tijd ingrijpen zodat je er niet in weg zakt! Heleeee dikke knuffel voor jou @Lau: Altijd leuk om oude bekenden weer tegen te komen, zeker als het nu nog zo goed klikt! Ja met zomertijd gaat ie vast heerlijk uitslapen
Was net trouwens een broodje hamburger aan het eten, zat een heel skelet in. BAH! Allemaal stukjes bot, echt te ranzig voor woorden. De hamburgers van de Lidl zijn niet aan te raden. Wil ik ook eens goedkoop boodschappen doen..
@mandy ik heb echt geen verstand van verkoop enzo, maar hij zal vast snel weg zijn. En het ligt ook aan de ligging, miss ligt jullie appartement wel gunstiger dan die 2 die nu zo lang al te koop staan. Ja ik vind het heel moeilijk, durf ook niet te veel te kopen, want ben bang dat hij het zo niet meer aan kan. Had mn mn schoonmoeder wat dingen van Mexx gehad, 1 truitje past hij bijna niet meer, zit echt strak..en ook een truitje van Elmo, zit erg strak...Vind dat zo zonde! Ik prop hem er nog wel in. Maar ik koop nu wel wat dingen bij Wibra heb afgelopen donderdag (met Debby) nog wat leuke dingen gekocht daar en bij Hans Textiel hadden ze wat leuke dingen die ik nog wil halen. ieeek een skelet!!! De hamburgers van de Digros roeleren..die zijn zooo lekker!
@Sam: Ja ik heb laatst ook wat leuke dingen gehaald bij de Wibra en Hans Textiel. Dan doet het wat minder pijn als ze er na een paar weken alweer zijn uit gegroeid . Is de Digros hetzelfde als de Dirk vd Broek? Daar hebben ze idd lekkere hamburgers Die andere 2 appartementen zijn in dezelfde straat, maar de ene is niet zo mooi van binnen en de andere is op de 2e verdieping, ook niet ideaal. Achja we zien wel, als we het over 6 maanden pas verkopen is het ook goed .
Haha idd is toch minder erg dan he. Ja Diros is hetzelfde als de Dirk en Bas. Ja jullie hebben geen haast toch, dat scheelt ook al weer! Phoe ik heb net Jason ff verschoond, fles gegeven en op bed gelegd, hij stonk niet normaal!! Had ie hele erge diarree, dus ik gok dat er over een week weer een tandje door is..