Oh bah, van die lekkere zure zeker. Hier eergisteren ook weer 2, maar kan niet goed zien of er weer wat aan komt. Ze bijt m'n vingers er bijna af met die 6 tanden die ze al heeft als ik wil kijken
Ja echt heel zuur, ik rook het van een afstand al....Hihi met 6 tanden zou ik ook niet durven kijken. Ik denk dat het bij Jason zn anderen voortand is.
Pagina 163 (ff een kladblok voor mezelf hihi). Ben net thuis en ga nu pitten, morgen kom ik teruglezen en reageren. Trusten
Goedemorgen, Hoe is het met de rest van de kleintjes gegaan met het verzetten van de klok? Danian was helaas vannacht wakker om 2.30 uur nieuwe tijd en om 6.30 uur nieuwe tijd. De speen gegeven en geslapen tot 7.50 uur We schuiven alles gewoon een uur op en dan zien we wel hoe het vanaf morgen loopt. Vanmiddag gaat mijn man de andere autostoel in de auto zetten. Danian is dinsdag 9 maand, dus dan mag het Hij vind de maxi cosi niks aan, dus ben benieuwd wat hij hier van gaat vinden.
joyce, wat super dat de 2e spuit geholpen heeft hopelijk is volgende week alles weg. aaliyah, ja een verduisteringsrolgordijn zou misschien wel helpen. We hebben alleen draai-kiep ramen, daar kan je helaas niet alles voor hangen Haha geweldige foto's van jason met zn choco pinda avontuur. tamtam, super dat danian zn groente nu goed eet, geweldig! Dat geluidje wat jij noemt, zit niet hier ophet kiekeboe speeldorp... stephanie, balen dat het slapen even niet zo lekker loopt bij esmee. Alleen overdag of ook s avonds? Hier was het ook toen ze ziek was en de week erna. Nu gaat het over het algemeen weer prima. Kom jij ook 2 mei? mandy, ja dat is vervelend wat die vriendinnen betreft. Ik schreef 2 weken terug ook een verhaal (soortgelijk). Het is balen, maar helaas....... Hihi geweldig he dat klepje van het speeldorp. Dat is ook lieke dr favoriet . Welk jurkje heb je gekocht? Ik heb er vrijdag ook 1 van bakaboe gekocht, een witte. Super lief Zag nog een andere, die ga ik morgen nog halen. Die witte ga ik even een maatje groter doen, want die zit nu goed, maar het is echt een zomer jurkje.... debby, even een hele dikke knuffel voor jou meis! laura, mooi dat de reunie leuk was Gister op kraamvisite geweest, was echt leuk! Heerlijk weer zo'n klein hummeltje, dan is lieke echt al groot!!! Lieke heeft ook een nieuw jasje. maat 86!!! Is natuurlijk nog wel te groot, maar 80 zat goed en ze moet er nog de hele zomer mee doen.
@tamtam balen zeg dat het afgelopen nacht niet zo lekker ging, hopelijk blijft het niet zo. @jolan oh dat is balen ja van die ramen..Leuke jas ik had de foto's gezien op je hyve! Lieke lijkt idd nog groter zo naast zo een klein hummeltje hihi
Dat geluidje wat ik bedoel zit ook bij een ander speeltje Bij die kleintjes lijken die van ons echt al groot he. Terwijl ze ,, nog maar" 9 maand zijn. Leuke jas hoor. Heb voor Danian ook een jas maat 86 gekocht. Een stoere spijker jas.
Sam, mijn kleine heeft morgen de testprik van tbc en donderdag gaan ze kijken of het goed is. Fijn dat het goed was bij de fysio vrijdag. Joanita, fijn dat je kleine weer thuis is. Beterschap en geniet ervan. Sm, tijd en zin om zijn dochter te zien??? Wat een eikel zeg, je hebt er goed aan gedaan om d'r bij je te houden. Lau, lekker vers is de mijne ook gek op. Het is ook gezonder en lekkerder he, dus die kleintjes weten wat ze willen haha. Je hond een speeltje voor Collin haha. Nog gefeliciteerd met je tante en oom. Sarah, *zwaait terug*. Mama, je zit op een gegeven moment ook niet meer op 1 lijn en de interesses beginnen te verschillen vandaar dat men gauw uit elkaar groeit wat ook best jammer is. Tamtam, fijn dat het ietjes beter gaat met je pols. Sam, dat doet de mijne alleen om te kijken of ze een speldje/elastiekje erin heeft zitten om die vervolgens eruit te trekken haha. Joyce, super dat je hcg gedaald is en ben je af van die spuit/zh gedoe. Hoop dat het in Juli goed raak is! Guusje, aah wat lief van je ouders. Gefeliciteerd met je nieuwe fiets, veel fietsplezier! Sam, groot gelijk heeft Jason genieten van die choco haha. Lief foto! Tamtam, super dat het eten goed gaat bij Danian nu. Steph, nog gefeliciteerd met je man. Mama, tjah als kids eenmaal wat ontdekken kunnen ze het tig keer herhalen hahah. Debby, hier een dikke knuff meid. Het zit niet mee zo te lezen, hoop dat je je gauw lekkerder in je vel voelt! Lau, altijd leuk om contacten weer op te pakken. Hahah die Collin was het goed zat, tjah hij denkt saaie boel hier hihi. Mama, ieuw een skelet. Weg eetlust, kan je zoiets niet aangeven bij Lidl? Zo je meid al 6 tandjes en flink gegroeid, gaat snel allemaal he. Sam, stinkende diarreen kan idd duiden op tandjes. Hoop dat hij er niet al teveel last van gaat krijgen. Jolan, leuk he zo een hummeltje. Mooie jas heeft Lieke en wat is ze al groot geworden joh. Tamtam, ik besef de tijdverschil zelf nog niet en mijn kleine denk ik ook niet.
Zo weer bijgelezen. Hier gaat het goed allemaal, we waren een paar daagjes bij mams gaan logeren de kleine en ik. Gisteren een familiediner gehad, was heel gezellig. Wel was mijn kleine 2 dagen uit haar doen, s'nachts niet willen slapen met als gevolg dat ik slaap tekort kom. Morgen krijgt de kleine een tbcprik (en donderdag terugkomen om te kijken of het goed is) en moet ik mijn verwijsbriefje ophalen bij de ha om een echo te laten maken van mijn nieren (uit de urine konden ze niks zien). Zometeen ff wandelen, maar eerst mijn slaapkoppie wakker maken want het is bijn 12u!!!!
goede morgen allemaal hoe ging t met de rest van de kids? collin kwam om 8.30 nieuwe tijd! deze mama heel erg blij.. Hij ligt dan ook net pas weer in bed.. en hoop dat ie tot uur of 2/3 slaapt.. dan zit ie in een heeeeerlijk ritme vind ik zelf... Ben benieuwd hoelaat hij naar bed gaat vanavond en weer opstaat morgen! Verder hier vanmorgen grote schoonmaak gehouden.. heerlijk! Rest van de dag lekker niksen!
Pfff we zijn ff aan het kijken voor een autostoeltje, maar weten echt niet welke we moeten nemen... Sven wil niet al te duur, maar ik wil ook weer niet te goedkoop. Weet iemand misschien welke een beetje goed uit de testen zijn gekomen??
We hebben de Maxicosi priori gezien, maar is dat wat? Weet iemand dat, kan me wel herinneren dat ik er hier iets over voorbij heb zien komen.
Lau, heerlijk kind uitgeslapen en huisje schoon. Sam, ik heb er geen kaas van gegeten. Mijn kleine doe ik nog steeds in de maxi-cosi in de auto (ze past er nog goed in), we maken ook geen lange ritten. Maar goed het wordt tijd voor een autostoel, moet ook gaan orienteren welke goed is. Hier net geluncht, van het wandelen gaat niks komen. Mijn kleine ligt na haar boterham te slapen nu.
Jason zit ook nog in de maxicosi hoor, maar we willen wel gaan kijken, want hij groeit erg hard in de lengte ineens. Die van mij ligt ook op bed, normaal doe ik hem rond deze tijd nooit, maar ik denk dat het toch wel goed is, hij was best moe.
Ok dus ben niet de enige wiens kind er nog inpast. Ik heb net ff gekeken naar autostoeltjes en werd al dizzy van al die merken en prijzen, weet bij god niet welke ik moet kiezen. Waar moet je zoal op letten vraag ik me af? De mijne was ook moe, ze dronk haar melk bij de boterham half slapend op.
Wij hebben ook de maxi cosi priori. Mijn man gaat hem nu in de auto zetten en dan gaan we hem testen, dus daarna kan ik je meer vertellen
Succes morgen met de prik hopelijk krijgt de kleine er geen last van. Vervelend dat ze zo uit haar doen was hopelijk gaat dat snel beter