HIhi sorry Jolan vergeet gewoon helemaal te reageren op jouw berichtje over Lieke die mama zegt!!!! Echt leuk zeg Vooral als ze het bewust doen he
Dank je meid. Hoe gaat het nu met Sven? Jolan, super dat Lieke mama zegt. Krijg er ook keer op keer een warm gevoel van *in love*.
Hij had vandaag controle van zijn wond en dat was niet zo goed. Het was erg geirriteerd dus we moeten nu opletten dat hij geen koorts krijgt. Ook had hij op het moment dat hij geopereerd had geen blindedarmontsteking, maar ze zagen dat hij dat dus al wel een keer eerder gehad heeft en dus heeeel erg geluk heeft gehad. Zijn blindedarm was ook vergroot en dat zou daardoor gekomen kunnen zijn. Er was wel een kans dat als hij bijv 2 dagen later gekomen was, dat het dan wel ontstoken was. Dus hij heeft gewoon echt erg geluk gehad!
joh meid, jij stoot toch niemand voor het hoofd? Ik heb het 4 maanden volgehouden en ben zoveel relaxter geworden met de flesvoeding. Ik twijfel daarom ook heel erg of ik het bij een tweede nog ga doen..... Hoewel het wel heel bijzonder is.
Idd een geluksvogel! Fijn dat het toch goed is gegaan. Nu aankijken of die geen koorts krijgt en meteen aan de bel trekken! Beterschap!
Miss dat je bij de 2e juist minder onzeker bent, omdat je al weet hoe of wat en je zou het dan bijv minder lang kunnen doen? Ik heb al wel besloten dat het bij de 2e meteen flesvoeding wordt. Maar als het kon dan zou ik het bij de 2e ook gedaan hebben.
ja echt super leuk , ze wordt nu ook gewoon sterker. Ze gaat de hele kamer rond en dat gaat steeds sneller , maar ook als ze bij me zit is ze egwoon echt sterk!
Ik hoop het niet. Netjes meid! Je moet zelf aankijken of je het tegen die tijd uberhaupt wil of niet, dat kan alleen jij bepalen. Het is idd bijzonder en zou het zo weer doen ondanks de zure momenten, alhoewel ik denk dat je bij een 2e de handigheid er in krijgt en het niet meer iets nieuws is..
ja dat is zo..... gelukkig hoef ik de keuze nog niet te maken heeee, gefeliciteerd met jason zn 10 maanden nog 2 maandjes!
Nee hij hoeft niet terug te komen, we moeten het alleen in de gaten houden. Maar ik denk dat het wel los zal lopen.
Ik werd er ook onzeker van, dus ben toen ook over gestapt, maar heb al wel voor mezelf besloten dat ik wel weer borstvoeding wil gaan geven bij een volgende. Ik weet nu dat flesvoeding geven ook onzekerheden met zich mee brengt, dus we zien dan wel hoe lang ik het vol hou.
hey meiden even ego.. heb me handen vol aan collin.. kijk maar.. Hij gaat er gewoon vandoor met de (nogal zware) water en voerbak van pim.. kan gelijk dweilen! Heb m net maar even in bad gedaan hij was zeiknat! lekker zeg dat koude water van pim