ja idd, hij denk mama is toch aan t schoonmaken, help dr wel even! dondersteen een pret dat die had.. eigenlijk had ik t niet zover moeten laten komen geheid dat ie t straks weer gaat proberen.. en dan mag t ineens niet meer gelukkig vond pim het niet erg dat coll er met zijn voer en waterbak vandoor ging haha @jolan, wat leuk dat ze ook mama zegt! jaloers!
Sorry even ego, ik word even niet goed van Lucas. Hij is al sinds gisterenochtend aan het zeuren. Hij doet niks anders dan jammeren. Dan wil hij dat ik hem oppak, maar dat is dan even goed en dan begint hij zich weer los te wurmen. En als ik hem dan weer neerleg om te spelen houd hij dat ook maar 5 minuten vol. En zo gaat dat de hele dag.
@guusje bedenk voor jezelf dat t van voorbijgaande aard is, dan kun je het misschien iets beter handelen. (dat probeer ik dan)
Dat probeer ik me ook voor te houden. Volgens mij heeft hij ook last van tandjes. Bram heeft toch ook soms moeite met z'n ontlasting? Hoe was dat toen hij tandjes kreeg? Lucas heeft nu in 2 dagen tijd al rond de 15 poepluiers gehad, die iets minder hard waren dan normaal. En volgens mij heeft hij ook last van de zomertijd, daar heb ik zelf ook altijd meer last van dan met de wintertijd.
moeilijk he.... ik kan daar ook zo slecht tegen. Maar wat maaike zegt: bedenk dat het snel weer overgaat.
@Anouk...Finn heeft als ie last van n tanden heeft ook echt 5 of 6 poepluiers per dag...vandeweek nog...er zat duidelijk een bult in zn mond en hij had elke luier vol ziten! Idd wat dunner dan normaal. Finn heeft ook wel last met zn ontlasting gehad..maar dat kan ook door zn KMA... Ik (of eerder Finn dan) heb ook wel eens van die dagen. En maar jammeren en huilen zonder tranen om niets! Wordt er soms dol van! @Sam...wij hebben de Tobi...de priori vond ik er niet echt veilig uitzien omdat je idd niet van de zijbijschermers hebt. En Finn zit er super in. Verder gaat alles zn gang hier...ik lees overigens trouw mee hoor....maar heb niet altijd even veel zin om te reageren. Het klinkt stom...maar ik kan me niet echt druk maken op dit moment over andermans flessen...slaapjes...hapjes...scheetjes... Het gaat eigenlijk wel goed hier...de eerste schok is voorbij en we zijn een beetje aan het idee gewend. Nu is het een kwestie van verdergaan en vooral niet afwachten tot er iets gebeurt. Met Finn haat het super....hij wordt soms nog wel wakker in de nacht met echt kramp...waar dat nou van komt weet ik echt niet! Hij gaat als een speer....niet te geloven...niet is meer veilig! Hij loopt lekker langs de tafel en pakt alles wat ie niet mag natuurlijk! Hahaha! Hij heeft zelfs al van bank naar tafel gestapt...al was dat meer perongeluk denk ik! Hahaha! Hij staat ook nog maar met 1 handje vast en laat vaak zelf dat handje ook los...maar dat loopt nog niet echt goed af! Hahaha! Hij snapt wel al goed dat op zn billen vallen geen zeer doet!Daar ben ik wel blij om! Met eten gaat het ook goed...sojamelk en toetjes vind ie heeeeeeeeeerlijk! Hij heeft vorige week mandarijntjes op en vandaag aardbeitjes...die vond ie maar gek! Gisteren de fotoshoot gehad bij de man van Sofia...was heel leuk...maar wel moeilijk om twee kinderen onder de 1,5 tegelijkertijd leuk op de foto te krijgen hoor! Maar er zitten gelukkig mooie tussen! Verder ben ik er eigenlijk wel al een beetje uit dat ik naar school ga volgend jaar. De studie lijkt me iig echt leuk! Ik heb alleen geen idee of er wel zo veel werk in is te vinden. Wil sowieso nog dat proefstuderen doen (ga me maar gelijk inschrijven) @Jo...waar zit jouw school? Want het lijkt me echt leuk om mee te lopen...heb alleen geen idee of ik er makkelijk kan komen ook ivm met de spits en mijn heldhaftige autorijkunsten! Hahahaha! Werk heb ik nog niet echt heel heftig naar gzocht...heb wat vacatures liggen waar op ik nog ga reageren! meeting: 2 mei is goed denk ik. Ik las al dat ik misschien een lift heb...dus dat is mooi! Hahaha!
Super om telezen dat het met finn goed gaat. En wat gaat hij hard! En ik kan me voorstellen dat je op dit moment niet zit te wachten om hier te reageren. Jij hebt wel wat anders aan je hoofd. In het onderwijs is genoeg werk te vinden. Dat wordt alleen maar meer (hoop oude mensen gaan eruit...) Mijn school is in rozenburg paar minuten van mijn huis. Ik heb een collega uit barendrecht en die gaat ook altijd met de auto. Gezellig dat je ook 2 mei komt
Oww...had Rozenburg al opgezocht...dat is een half uurtje...dan rijd ik idd langs Barendrecht. Ik ben niet zo;n held natuurlijk...zal het wel eens even aan Steef vragen...die kan altijd wel goed inschatten of ik dat aankan of niet! Hahahaha! En ik moet ook even kijken wanneer ik de auto kan nemen. Met het openbaar vervoer zal lastig zijn of niet? Heb zn rooster nog niet.
met het openbaar vervoer zou je 1 uur en 15 min onderweg zijn..... Met de auto ben je er in principe in een half uur.
@ Sarah, fijn dat alles naar omstandigheden goed gaat. En wat leuk om te lezen dat Finn zo lekker actief is. De kleine man ligt eindelijk te slapen in zn bedje, hij was zo moe. Maarja dat krijg je ervan als je maar een half uurtje slaapt, terwijl je normaal bijna 3 slaapjes op een dag doet.
Hoi allemaal, even een dikke knuffel voor iedereen! ik doe het even rustig aan op zp omdat ik een beetje was omdat ik toch niet zwanger bleek te zijn terwijl ik dat wel dacht, maar goed we gaan gewoon met frisse moed verder! hoe is het hier met de beebs? (die overigens al echte dreumesen beginnen te worden, als ik zo het fotomateriaal zie hier, van kereltjes die voederbakken omkieperen en onder de bank kruipen!)
heeej meiden, we zijn weer terug van een weekendje center parcs. Was gezellig, ontstressent en vooral leuk! Ik stroom vanaf hier weer in. Nog wat gemist? Ik zag een geprikte datum voorbij komen. Bij Jolan toch? vanaf hoelaat?
dikke knuf snieke, jammer! sarah wat gaat finn ook al hard zeg!! Wat ist hier rustig de laatste tijd..