Helemaal mee eens! Het deed me ook goed! @Sr...hoe kan je iemand zn amandelen voelen? Bedoel je niet haar klieren? Die zijn meestal opgezet bij griep. Oww...lees het ook al...ze heeft een darmvirus...balen zeg! @Jo...owww ziennnnn...fotooo! Hahaha! Lekker van die 500,- had ik dat maar...heb te weinig loon gekregen en ook nog steeds niets over mn ww gehoord! @ilse..oww spannend zeg! Ik ben benieuwd! @Lau...ow wat goed zeg! Wordt wel even puzzelen met Collin...dat is wel balen..daarom kijk ik altijd maar alleen naar werk voor overdag en niet in het weekend...dan werkt Steef toch altijd. Spannend hoor...een dagje meelopen...heb je er zin in? Ik ben altijd in voor een uitje...als het dus maar niet teveel geld kost. Heb deze maand nog 100,- en daar moeten we het maar mee doen. Heb net gegeten maar heb nog steeds honger...erg heh?! Hahaha!
speelparadijs kinderspeelparadijs indoor speeltuin verjaardag schoolreisje Ballorig kids tot 12 maanden gratis... denk dat rotterdam ofzo t handigst is dan?
Ilse, ze wonen in denhaag. Het is nu de 2ex dat ze bij me slapen in 4 jaar tijd, en toevallig op de dagen dat mijn kleine hoge koorts heeft. Sam, ja gelukkig wel anders zat ik met mijn handen in mijn haren want ze moet wat drinken! Ik hoop het ook, thnx! Hyves, er is met mijn hyves geklooid grrrrrrr. Zie dat alle foto's verwijderd zijn ~!@#$%^&*() Sarah, als ik ontstoken amandelen heb dan voel je 2 van die opgezwollen bobbels van buiten.
@sarah wat heb je gegeten?? Hihi erg he honger hebben en al gegeten hebben @sr miss heeft iemand je hyves gehackt?
@Ballorig: ja Rotterdam is dan denk ik het meest centraal. @Sarah: ik herken het. Ik moet na het eten ook altijd iets zoets. En vandaag heb ik zo'n zin in chocolade. Natuurlijk niets in huis. Zal je altijd zien. Moet je van 100 rondkomen? Tot wanneer dan? Moet je daar nog boodschappen van doen? @Sr: oh haha nou dan is het niet vaak, maar weer Ik moet er persoonlijk niet aan denken. Kan je goed met hun opschieten? Met je hyves geklooid? Wat raar?! Misschien even je wachtwoord veranderen?
Ja en dan op woe of do bedoel je? Ik moet nl gewoon werken in de meivakantie Ik weet niet of de anderen ook kunnen. Wanneer is de mei vakantie eigenlijk?
Jolan, ja gelukkig wel. Ilse, ik weet wat je bedoelt. Ja heb mijn ww veranderd maar ja de foto's zijn eruit, een gedoe om alles weet te uploaden pff.
Zie ik gewoon dat er hier ook een om de hoek zit... naast mijn sportschool nog wel. Wist ik veel dat dat Ballorig was hahaha
meiden..... het gaat echt bizar snel ineens, weet niet wat ik meemaak. lieke gaat net op haar knieën zitten en hoepla zo op haar billen
Wauw wat mooi!!! Is dit een verborgen talent of schildert ze vaker? haha goed zo Lieke. Morgenochtend ZIT ze op je in bed te wachten. Tikkend op haar horloge, je bent te laat ma!!
hoi meiden. Thnx voor de felicitaties. Ik heb vannacht mijn kado van reno gekregen. Hij is stiekem met Emma naar een fotograaf geweest en heeft deze foto op canvas laten drukken voor me: