September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ok dan.......hier deel 5!

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: ik heb gereageerd op je potjes-vraag. Moet je even teruglezen in deel 4!

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    wow alweer deel 5!

@eva: doe je dat dan tussen eten en bad ofzo? Ik denk dat het boekje lezen op het potje misschien wel werkt, omdat ze erg van boekjes lezen houdt en ook best lang geconcentreerd kan luisteren (heel boekje lukt meestal wel, of Jip en Janneke verhaaltje).
    Morgen maar eens proberen, alhoewel ik denk dat ze dan op de bank of het bed wil zitten en niet op het potje. Maar goed, dat gaan we dan maar invoeren.

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    ja, had het gezien!

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: het is hier ook niet meteen zo gegaan dat Aimar meteen lang bleef zitten hoor. Het begon met 2 seconden en dat werd steeds een beetje langer....En idd dat doe ik voordat hij naar bed gaat, na het avondeten.

6. Gaat lekker zo... :)

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    ah deel 5 al weer! Had het al een tijdje gezien dat we over de 5000 waren, ik dacht: ik zeg niks!

Oh ik hoop dat Mathijs door gaat. Shit hij zit op de kruk. Dat wint ie wel van Danielle denk ik.

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jeetje hoeveel delen gaan wij bij elkaar kletsen :$????

Wij zijn weer terug van verjaardag, was gezellig en leuk dat ik zo toch nog een beetje X factor heb gezien :D ;)

Missy jeetje wat een naar bericht over jouw collega :(

Queen ha ha dat filmpje ze kijkt ook super trots! Ja Kyano krijgt de deuren ook al open, mijn ouders moeten nu ook de tuinpoort elke keer op slot doen want die krijgt meneer ook open ;)
    Leuke banner!

Sannemart gelukkig de onderzoeken weer achter de rug! Hi hi zou wat zijn als je net dat kastje hebt en je zit in je meest vruchtbare dagen, tsja dan moet er toch actie komen. Gelukkig is dat bij jullie niet meer nodig :D

Pupke gelukkig de operatie is goed gegaan!

Eva jee Aimar mocht dan langzaam zijn met lopen, hiermee is hij toch wel weer super snel!

Funny dikke knuff meid! Lastig hoor misschien eens een gesprek met hubbie aangaan dat hij de komende tijd ook wat meer aandacht aan zijn gezin besteedt of is het gewoon niet te regelen met werk?

Steen oh wat leuk een veulentje!!

En nu ga ik gauw slapen want ik ben doodmoe. Maar eens even kijken of hubbie morgen op wil staan en ik zondag. Hij kan er goed tegen om een korte nacht te hebben, ik minder ;)

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh ja Jannes en andere limbomeiden we gaan wel even mailen over de kraamvisite, komt goed! Lijkt me in elk geval erg gezellig :)

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    ze waren allebei veel beter in de herkansing. Ben benieuwd...

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje deel 5 alweer !

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    shit!

Nu de vogeltjesdans voor Stacey :)

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ben het er niet mee eens...maargoed wel leuk dat Stacey nu de vogeltjesdans gaat doet!

@ Azeb: je groep 8ers zullen het wel leuk vinden dat hun juf ook de x-factor kijkt of niet?

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beetje jammer dat Mathijs er uit is :(

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    haha ja dat denk ik wel. Heb het er nog niet met ze over gehad. Kijk ook nog maar drie weken. In het verleden hebben we wel eens een poll gehad in de klas over Idols ofzo.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou er is toch niemand meer online dus ik ga off
    truste

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog even één filmpje spammen en dan ga ik mijn bed in.
    Dit is Levi vanmiddag aan de lunch. Alles komt voorbij. Hij is weer super schattig, doet een poging tot boos kijken, probeert een boer na te doen, zegt dat papa en mama mooi zijn, en gaat een karper vangen.
    Levi aan tafel video by Kaatje85_2006 - Photobucket

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen mama's,

Leuk dat jullie zo'n uitgebreid verslag hebben gedaan van X-factor :D.

@FunnyMe: ik sluit me aan bij de rest, ik zou er ook iets mee doen als ik jou was.

@Wupje: ik wil mee naar Jannes!

@Kaatje: heel leuk filmpje! Jullie gaan zeker vaak vissen, of niet?

Zo, vandaag even boodschappen doen, het huis een beetje op orde brengen, genieten van het prachtige weer en naar het ziekenhuis. Tot later!

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen!
    Aimar heeft heel de nacht doorgeslapen zonder zijn speen :) Ik hoop dat het zo goed blijft gaan. Ik hoorde hem wel al om 6:30 maar om 7:00 riep/huilde hij pas echt. Toen wilde hij echter nog niet uit zijn bed, dus licht aan en boekje gegeven. Om 7:15 pas eruit.

@ Kaatje: we hebben net samen naar het filmpje gekeken. Aimar heeft zitten schaterlachen om Levi!:)

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik vind het ook jammer zeg dat Mathijs eruit was! Denk dat ze voor Daniëlle gekozen hebben omdat Mathijs nog niet zo lang zingt.
    Maar Daniëlle ligt gewoon niet goed bij het publiek dus wat willen ze nou? Dat gaat toch niks worden.
    Net als Janna trouwens, die vervolgens het publiek vervloekte (wat ik heel onprofessioneel vond en kinderachtig). Alsof 'wij' niet kunnen inschatten wat goed is en wat niet. Ik vond haar persoonlijkheid en uitstraling gewoon vreselijk.

Deel Deze Pagina