~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Tuurlijk mag dat.
    Ik kom uit Doesburg.
    Jij dan?

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoofdpijn lijkt me zo vermoeiend!

Wat knap van Emma. :D

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat Ilse al zei... Het klinkt wel als een ontsteking oid.
    Ik had het zh even gebeld om te overleggen. Beter een keer teveel dan een keer te weinig.
    Hoe is het nu met 'm?
    Hoe ziet de wond eruit? Rood/gezwollen/viezigheid? Of gewoon zoals het hoort?

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    guusje, spannend!!!

Heb net het ziekenhuis gebeld. Niek had nu 39,2. Ze bellen zo terug, gaan even overleggen.

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!

Wat knap van Jason! :D

Enneh... die ballenbak is heel leuk voor hem, maar kan me voorstellen dat jij er iets minder blij mee bent. ;)

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36

de wond ziet er zowiezo goor uit.... het is gewoon een groot gat, mijn benen kriebelen als ik er naar kijk......

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Debby, ik heb idd de 24e pregnyl gehad. Maar mijn ei is de 26e gesprongen. En volgens mij moet ik gewoon vanaf die dag 14 dagen verder rekenen. Ik kan ook niet te vroeg testen, omdat er in de pregnyl ook HCG zit, dus dan kan het vals positief zijn.

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Tegelijk Jolan, ben benieuwd wat ze zeggen.

Hier ligt Esmee zomaar 2 uur eerder in bed dan anders.
    Vanmiddag misschien even naar Doetinchem winkelen.
    Hopelijk slaapt ze daarna nog even. Anders loopt het hele schema in de soep en zitten we met een kind dat veeeeeeeel te vroeg naar bed wil vanavond!

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik ben natuurlijk geen dokter, maar dit lijkt me niet goed hoor.
    (wil je ook niet bang maken. ;))
    Goed dat je gebeld hebt, hopelijk laten ze jullie even langskomen en kunnen ze er wat aan doen.
    Koorts heb je alleen maar als je een infectie ergens hebt.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames *zwaai*,

@Jolan en Ilse, beterschap voor jullie mannen.

@Aal, fijn dat je een leuke dag hebt gehad gisteren en super dat Jason kruipt. Dacht dat de mijne het ook zou overslaan maar sinds 2 weken kruipt de mijne nu ook, het schijnt ook beter te zijn voor hun spieren als ze eerst gaan kruipen alvorens ze lopen.
    Heerlijk een midweekje weg, pak ze in en geniet ervan.

@Guusje, ook voor jou spannende tijden. Hoop zo dat je zw bent meis, hier een flinke daling dus ongie komt SPONTAAN aan dit keer joeppieeeeeeeeeee.

@Sarah, balen dat je zus niet mee gaat.

@All, hoop dat het goed gaat met jullie.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @jolan oei 39 is natuurlijk wel hoog, ben benieuwd wat ze gaan zeggen meid!

@stephanie haha ja al die ballen, maarja als hij het leuk vindt!

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Spannend allemaal he! En dan kunnen die twee weken zoooo lang duren! Lekker veel afleiding zoeken. :)
    Of valt het mee en vliegt de tijd voorbij?
    Het wordt wel weer tijd voor een tweede streepje hier op de site.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @stephanie oh heerlijk even winkelen! Ik zie dat je alweer 31 weken bent, meid wat gaat het snel...

@hvj kruipen schijnt ook beter te zijn voor de hersentjes ofzo...Ja ik heb nu al zin om te zwemmen en we gaan naar de Efteling enzo:)

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    de wond is neit gehecht ofzo. Het moet van binnenuit dichtgroeien, vandaar dat het er akelig uit ziet, ik kan daar echt niet tegen.
    Idd, ik ben ook bang dat hij een infectie heeft, beter als er even naar gekeken wordt.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Guusje, super vrijdag de sleutel. Klus ze!

@Debby, hoop dat je je straks beter voelt. Wat knap van Emma dat ze al los kan staan, grote meid!

@Jolan, hoop dat ze er wat aan kunnen doen. Gerum je mannetje.

@Steph, shop ze straks.

@Aal, geloof ik best. Hoop dat het weer jullie meezit, lekker naar de efteling.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam

o ik dacht dat je ei sprong op de dag van de pregnyl, weer wat geleerd. Ik dacht dat de hcg van je pregnyl na 10 dagen uit je urine was maar ja je kan inderdaad maar beter zeker zijn. Anders ben je blij met een dooie mus. Ik hoop het echt voor je meid!

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oei arme niek... gelukkig heb je het zkh gebeld...

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hvj ik hoop dat je ongie doorzet (of niet natuurlijk :D). Apart kaartje heb je zeg... (lijkt die van mij wel die is ook zo vaag ;))
    Ik vind dat je nog een redelijke cyclus heb dan ook met 40 dagen. Hopelijk blijft het zo, dan kan de iui misschien in je natuurlijke cyclus??? Je ging met 1 jaar stoppen met borstvoeding toch? Ben je al aan het afbouwen?

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zeg, vraagje aan iedereen. Nemen jullie mannen vrij op de verjaardag van de kleintjes? Emma is de 17e jarig maar wij vieren het de 20e. En nu vindt reno het onzin om de 17e vrij te nemen maar ik vind dat maar raar... het is toch bijzonder die 1e verjaardag, toch een rare dag. Ik wou naar Artis gaan ofzo. Of denk ik nu raar?

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Deb...nee het vrijgezellenfeestje is de 19e...Finn is de 12e jarig...en dat is op zaterdag dus dan vieren we het ook!
    Ik vind het erg sneu! Ik weet wel dat ze niet veel geld heeft maar in de vakantie gaat ze volop werken..leen dan desnoods wat geld ofzo!
    Kan me er gewoon boos om maken!
    Ik heb nog liever dat ze Finn niets voor zn verjaardag geven en daarheen gaan! Hij weet er toch niets van!

@Jo...die wil niet naar het vrijgezellenfeestje van mn zus omdat ze geen geld heeft! En we hebben het speciaal zo goedkoopmogelijk gehouden. Oke het is €50,- maar ga dan een keer een avondje niet stappen ofzo!
    En als ze een nieuw jurkje heeft gekocht voor het trouwen zeg ik gewoon:" Oww...ik dacht dat je geen geld had!!!?"
    haha!
    Vind het gewoon raar! Het is je zus! Dan ga je toch mee!? Maar wel heel de dag mee willen met het trouwen...dat is wel goed genoeg dan! Maar als er geld uit gegeven moet worden kan het allemaal niet!
    Watskeburt met Niek??? Heb zelf denk ik even wat gemist!

@Sam...zooo nu ga je het druk krijgen! Hahaha! Top dat ie aan het kruipen is!

@Anouk...owww meid wat spannend! Ik ga heeeeeeeeel hard voor je duimen!

Deel Deze Pagina