geen fut om bij te lezen... ben gesloopt.. coll heeft maar 1 uurtje geslapen vanmiddag.. en ligt nu in bed te gillen, hoopte dat ie wilde gaan slapen zodat ik ook kan slapen.. maar hij wil niet, dus zo maar weer eruit en spelen Heb vanmiddag 1 boterham op, die zit er nog in, maar ben wel continu misselijk en nog steeds diarree.. voel me echt beroerd.. Met coll gaat t prima.. die is weer helemaal de oude, en ontzettend druk en ondeugend! (juist nu...) ik ga me ventje maar weer vermaken *zucht*
@ Laura: Beterschap @ Mandy: Fijn dat de dag zo geslaagd was en dat ze zo verwent is hoort er toch een beetje bij he @ Aaliyah: Lekker hoor chinees moet af en toe kunnen @ Sarah: Leuke foto's van Finn zijn verjaardag Wij hebben heerlijk gezwommen Het eten is hier nog steeds een drama, dus geef Danian maar wat meer melk. Fruit eet hij wel, maar brood en warm eten een paar hapjes en daarna wil hij niet meer. (die rot tandjes ook) We geven hem ook niks anders op die tijd alleen de flessen maken we iets groter. Ik heb net een naam slinger voor Danians verjaardag besteld ben benieuwd hoelang het duurt voor dat hij binnen is. Mijn man en ik gaan in augustus een weekendje weg met z'n tweetjes. Mijn ouders gaan in ons huis op Danian passen. We gaan naar Noordwijkerhout in een 4 sterren hotel. Heb er nu al zin in.
zo nog niet bijgelezen, maar hier alvast een reactie het was super gezellig en erg druk haha, iedereen in 1 keer smiddags, op mijn vrienden na die pas bevallen zijn die kwamen in de ochtend, heerlijk kunnen knuffelen met de kleine.. bram vondt alles geweldig, vooral de slingers en ballonnen. zooo veel te zien! en superveel verwend met kados.... een houtenbak loopfiets, een tweewieler loopfiets, luxe relaxstoel van prenatal, driewieler met duwstang, duplo, uitbreiding voor treinenrails, vormenstoof, 3 maal vtech speelgoed vanons.. grote jip janneke boek, grote bal, hamertje tik, speelkleed, vrachtwagen en autotjes, geld en hetgeen ik nog vergeten ben... en dan nog te bedenken dat hij van 4 mensen nog kados gaat krijgen..... hopelijk krijgt ie volgende week op t familieweekend niet ook nog kados.... echt niet normaal.... er zijn nog een aantal mensen soep met broodjes blijven mee-eten (helaas minder dan verwacht, want heb nog veel soep over) haha... alles weer gezogen en gedweild, dus alles weer schoon... en nu heir updaten...
oja, het eigen taartje meppen was een groot succes!!!! alles zat onder en hij heeft er aardig wat van gegeten, wat geweldig is dat zeg!
geweldig zeg die trommel. dat is het enige wat ik voor bram niet heb gekregen, muziek instrumenten... een trommel en sambaballen had ik graag voor hem nog gehad... ach heb ik weer een reden om nog is iets te kopen... oja en deze wil ik graag nog... HippySkippy, de enige echte.. | HippySkippy, de vernieuwde "hippe" skippybal (zijn niet duur trouwens...)
geniet van je weekend... ff vraagje, is het wel eens leuk op je werk? lees elke keer dat t gedoe enzo is op je werk.. of heb ik t verkeerd? snap zeker gezien de situatie dat je uiteraard liever thuis bent, maar als je dan toch moet... is het nooit eens dat je denkt: ik heb lekker en leuk gewerkt? (ps ik bedoel t neit verkeerd!)
whaha..... ik denk dat ik na 1 week al zoiets zou hebben kom maar terug, alles in je eentje doen met de kleine... ik denk dat ik dan NOG MEER respect voor alleenstaande mama's zou krijgen als dat ik nu al heb!
fijn dat de dag zo geslaagd is!!! ook al zo flink verwend... hier zeiden ze: je kan wel een speelgoedwinkeltje beginnen.. wat ik heir leuk vondt is dat alle kids met bram zijn ballentoren gingen spelen!!!!
fijn dat collin weer de oude is, nu jij nog.... jullie zijn beide best veel ziek valt me op of niet? is het niet een idee om vitamine pillen of iets voor jullie weerstand op te bouwen te gaan nemen? of doe je dat al? (was maar een idee wat zomaar in me op kwam...)
heerlijk zeg lekker gezwommen... misschien een tip, of misschien doe je dat al, om zijn brood/eten spelenderwijs te geven... als hij aan het spelen is tussendoor hapjes geven.... bram eet heel vaak brood in de wandelwagen of in de auto of als ie aan het rond kruipen is.. in de stoel eet ie het bij ons minder goed..
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.wheelybug.nl/contents/media/fgw-8190-co&co-driewieler0179.jpg