~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @debby heerlijk he even het rijk voor je alleen...oh morgen gaat hij even weg nou kijk er nu al naar uit whahaha
    Trouwens dat matrozenjurkje van Emma is echt geweldig!!!!

@hvj Jason heeft nu nog steeds een hele rode bult op zijn armpje hoorde er idd bij dus geen zorgen maken , gewoon zo laten en evt verzorgen als er wat uit komt, maar verder gewoon met rust laten
    Ja het zijn niet de naaste buren helaas anders hadden we er gelijk gestaan. Maar in een flat is het moeilijk te achter halen waar het vandaan komt.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo beetje een vervelende dag gehad vandaag...

mijn beste vriendin belde. Ik zou s middags even langs gaan. Maar ze wilde naar een soort dierentuin en ik had eigelijk niet zo veel zin, emma moest nog slapen en in de wagen slaapt ze niet. Dus ik zei dat ik geen zin had.
    Belt ze later terug, maar ik was douchen en toen nam mijn man op. Moest ze heel erg huilen en ze was bang dat ik haar niet meer lief vond en ze miste me enzo... ik voelde me wel een beetje rot want ze heeft wel een beetje gelijk dat ik haar verwaarloos, maar het leven gaat zo hard... ik weet het geen excuus maar toch... zij heeft ook kids, maar die zijn ouder dan emma. Nou ja later toch nog goed uitgesproken.

Vanavond emma dr verjaardagskado opgehaald.

Een v.tech smile baby. Een spelletjescomputer voor babys. Lijkt me zooo leuk!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jep, manlief is nu ook werken. Maar ben wel blij dat we morgen allebei vrij zijn!

Thnx meid, Reno vond hem ook helemaal geweldig...

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Dat vind ik altijd zo krom, is het zondag, hele dag vrij en dan 's avonds gaan klussen ;)

@Deb: Ik heb Zoë zo'n Prenatal | ding aan gedaan en haar jurkje is nog mooi schoon!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @deb oh jeetje meid gelukkig hebben jullie het nog wel bijgepraat. Ik snap je vriendin wel maar jou ook, je hebt het druk, als je gewerkt hebt ben je moe enz.
    Ja ik vind hem echt zoo leuk, zou het echt niet erg vinden als de 2e een meisje is. Ik ben wel zo een tutmoeder hahahaha maarja Jason in een jurk is zo gay:D

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Wat vervelend dat je vriendin het zo zwaar opvatte. Of ik ben gewoon zo nuchter, geen zin = geen zin, volgende keer beter ;). Fijn dat het nu iig weer uit gepraat is!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    #2027 debby82, 13 jun 2010
    Laatst bewerkt: 13 jun 2010
    haha ja dat zou raar zijn he ;)
    sja jurkjes zijn leuk.
    Ik zit er de laatste tijd aan te denken hoe het zou zijn om een jongen te hebben... ik kan me er echt geen voorstelling bij maken. Ik voel me echt een meisjesmoeder. Nu zal dat misschien wel groeien als je een jongen krijgt en reno die wil echt graag een jongen... maar ik heb een hekel aan geweren en vechten enzo... en natuurlijk heb je hardstikke lieve jongens, maar zal die van mij natuurlijk weer net een vechtersbaas wordt

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ok zal het iig in de gaten houden dat het niet gaat infecteren mocht er wat uitkomen.

Dat is idd een nadeel, nou hoop dat ze snel stoppen met boren zodat Jason kan slapen.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja ik had haar al een tijd niet meer gezien hoor. En vroeger zagen we elkaar heel vaak dus ze had wel gelijk. En ik ben wel blij dat ze het tegen me zegt in ieder geval.
    Mijn vriendin had ook nog wel meer dingen aan haar hoofd waardoor dit net de druppel was waardoor ze zo verdrietig werd.

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ohneeeeeeeeeee zit net de filmopname's vandaag terug te kijken, staat 3/4 er niet op. Alleen het stukje dat ze d'r taartje aan het eten is. Zelfs het kaarsje uitblazen en zingen niet :(

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Ohja dat scheelt.. Idd wel fijn dat ze het eerlijk zegt, dat mag ik wel!

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @deb ja ik had dat ook tot ik hoorde dat het een jongen was, was ik ervan overtuigd dat het een meisje zou worden. Ik voelde me ook een meisjes mama haha. Maar goed toch een jongen en het gaat me volgens mij wel goed af zo hahah. Maar toch een meisje bij de 2e keer lijkt me ook heerlijk hoor...(kan ik mn oude poppen en kinderwagen tenminste weer te voor schijn halen:D)

@hvj hij slaapt nu dus ga hem in bed leggen tis ook al weer even stil dus we wachten rustig af...

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam

o jee hoe kan dat nou???????????? Heeft er niet nog iemand anders gefilmd????

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh meid wat zonde...hoe zou dat nou kunnen??:(

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik had bram een kliedershort met mouwen aangedaan!
    ideaal...

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Aal, gelukkig maar!

@Mandy, balen meid. Wel goede foto's gemaakt?

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @HVJ...waarom is je man weg? Ow lees het al....wat doet ie voor werk?
    Denk dat je een ingegrooid haartje hebt...heb ik ook wel eens..zou er niet teveel aan zitten..je handen zijn toch altijd een beetje vies.
    Finn had trouwens met de 11 maanden prik ook van die bultjes op de plaats waar de prik is gezet...net alsof het prikgaatje een pukkeltje ofzo was. Na een aar dagen was het wel weg.

@Mama...oww daar ook al iemand vreselijk verwend! FOTOOO'S! Hahaha!
    Balen van het filmpje! Hier waren bijna alle foto's van de ochtend die Steef had genomen onscherp...zegt ie:"Jaa..uh...ik had mn lenzen nog niet in hoor!" Hahahaha!

@Tam...balen joh dat ie zo'n erge last van zn tandjes heeft! Arme Danian!
    Fijn dat het zwemmen leuk was! Ben jein een binnenbad geweest?

@Maaike...Ook al zoveel cadeaus! Hahaha! Super! Enne...nu heel de week soep eten :p
    Wij hadden trouwens ook echt muziekinstrumenten gevraagd...hij vind het altijd geweldig als ik of mn broertje gitaar speelt en hij houdt echt van muziek lijkt het wel!
    Ik wil nog graag zo'n stoeltje kopen...maar hij heeft ook geld gekregen...dus dat kunnen we mooi daarvan doen!

@Lau..Ik hoop echt dat snel beter bent meid! Ik dacht (net als Mac) ook echt toevallig vandaag dat je misschien extra vitamine oid moet nemen.
    Lijkt me niets om ze snel iets te pakken te hebben!
    Balen hoor!

@Sam...hahah wat Mac zegt...gewoon wegsturen! met zo'n vakantieveiling heb je soms echt weekendjes voor €25,- Gewoon boeken en "cadeau" geven! Hahaha!
    En balen van dat geboor zeg! Hier afgelopen vrijdag lag Finn eindelijk te slapen...komen de buren terug van de avondvierdaagse (denk ik) en jaaa hoor...het buurmeisje had een vuvuzela gekregen...Finn weer wakker! Grrrrrrr...gelukkig werd haar papa wel boos...anders had ik dat wel geworden! Hahaha!
    Ik weet ook dat het best een lastig meisje kan zijn...maar toch!

@Deb..ik heb Finn een slab met lange mouwen aangegeven en over mn beentje ene theedoek gelegd...wilde ook echt niet dat zn mooie kleren vies werden! Hahah!
    Aachhh je vriendin...ik zou me dan gelijk zoooo schuldig voelen als iemand zo erg gaat huilen door mij! Gelukkig hebben jullie het wel uitgesproken!

Jurkjes...owwww ik hoop ook echt dat we nog een meisje mogen krijgen! Dan zou ze echt elke dag mooie jurkjes aankrijgen! Als ik nu bij de winkels loop kijk ik voor meiden mn ogen uit zulke leuke dingen zie ik hangen! Hahaha!
    Die jurkjes van Emma ook altijd! Schitterend! En dan kan je tenminste echt een feestoutfit geven met de verjaardag! Maarik wil dan gewoon dat het elke dag feest is! Hahaha!

Vandaag een heeeeeeeeeerlijk dag gehad...we zijn lekker naar een muziekfestival geweest.
    Op zaterdag is het altijd wat alternatievere muziek (wat we helemaal leuk vinden...maar helaas we hadden een verjaardag ;)) en op zondag is het multicultureel. Mn zusje moest ook buikdansen. Het was erg leuk! Heerlijk gegeten (ik en Finn roti en papa (uiteraard) nasi) Finn vond de roti erg lekker!

Hij heeft alleen weer last van zn kiesjes nu. Het kwijl loopt met liters tegelijk uit zn mond (okeee...ik overdrijf)
    Heel de tijd weer met zn vuisten in zn mond...en toen hij net aan het huilen was sloeg hij gelijk mn hand weg toen ik hem over zn gezichtje kriebelde...over zn haartjes mocht wel!

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey kletskousen!

Wij zijn weer thuis van een heerlijk weekendje!

Heb heel veel bij te lezen, ga een begin maken en kijken tot waar ik kom. ;)

@Hvj, stuit gelijk op je meubels. Erg mijn smaak! Mooi hoor.
    Zie ook dat je al bijna zou mogen testen. Hoe voel je je?

@Mac, leuk he burgers! Wij nemen denk ik ook een abonnement als de kids iets ouder zijn. Vind de prijzen wel heel erg meevallen.
    Enneh... toch wel emo ja? Ik zie nu al op tegen volgende week. Ga de hele dag zitten huilen volgens mij hahaha.

@Testers, ik had een pakket van de babyboomshop. Goedkoop en betrouwbaar!

@Lau, weer ziek zie ik? Meid, jij en Col steken mekaar om de haverklap aan. Heel veel beterschap en hopelijk blijven de ziektekiementjes een poosje weg nu.

@Tam, het 5e tandje alweer door? Jeetje, dat gaat hard!

@Bloempje, helemaal gemist dat jullie naar Hongkong zouden gaan. Hoe kom je erbij om helemaal daarheen te gaan?

@Sarah, wat een leuke foto van Finn in de zandbak :)

@Mandy, wat is Zoë al verwend zeg! Maareh... een pelikaan met ballen? hahaha
    Balen dat het filmpje niet is gelukt. :(

@All, knuff!

Ik ben weer bij :D

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

jammer van je mindere dag..

wat leuk kado zeg!
    bram heeft van ons de vtech dierendraaitol, het liedjesboek en de rol en swing bal gekregen..

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja soiets had ik ook alleen die van mij is van de ikea. 2 voor weinig geld..

Deel Deze Pagina