~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja je hebt gelijk meid. Slaap lekker!

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Filmen: Geen idee hoe dat kan. Alleen wij hebben gefilmd... Gelukkig wel foto's!

@Sarah: Ja hier ook een deel bewogen foto's, m'n moeder kon niet zo goed met ons fototoestel overweg haha.
    Dan moet je wel een jurkjesmeisje krijgen, want ik vind die jurkjes ook geweldig maar past echt niet bij mijn kind... ;)
    Arme Finn, ook al kiesjes..

@Steph: Hahaha valt me nu pas op. Maar het is deze Fisher Price Pelikaan | Fisher-Price | Royalkidz Speelgoed Erg leuk ding, Zoƫ ligt steeds in een scheur als we hem laten lopen.

@Mac: Ja die van de Ikea heb ik ook, maar deze paste bij de bordjes, bekertjes en servetjes ;).

@Deb: Little people is echt een aanrader, zo leuk!! Wel duur...
    Die Pelikaan die ik aan Steph liet zien viel ook goed in de smaak!
    En uhm.. die houten puzzels met die knopjes, simpel maar leuk. Verder heeft Emma alles al denk ik :D

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    eigelijk wel erg... en dan te bedenken dat reno in het weeshuis echt helemaal geen speelgoed had...
    Ik ga er maar eens een speelgoedstop op zetten denk ik.
    (Die houten puzzels heeft ze ook al)

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Sarah, nee zit er ook niet aan. Ja precies zo ziet die bult bij haar er ook uit, ff in de gaten houden dat het niet pust. Leuk weekend gehad zo te lezen, hmm lekker roti.

@Stephanie, dank je meid. Nee dat is de datum wanneer ik mijn ongie verwacht, zwanger zijn kan niet want slik Duphaston (vandaag de laatste pilletjes achter de kiezen). Wat foto's gemaakt van je weekendje?

@Mandy, leuk die die eendje. De mijne zou er ook van in de scheur liggen haha.

@Mac, trusten meid.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he die pelikaan is ook wel leuk. Als iemand iets wil kopen dan zeg ik dat ding wel!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden ik ga slapen... welterusten!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Debby, hoe heet die rose fiets die Emma heeft? Heb trouwens die schelp kunnen vinden op mp, nog zgan (1 weekje oud) voor een mooi prijsje (lees 10 euro)!

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    SAm..hahaha ja dat is ook niks als hij dat gaat denken! Hahaha!
    Wel door Suri's gemaakt jah...echt zo'n ouwe opa stond er! Hahaha!
    Het is een heel groot festival....komen echt duizenden mensen. Ook veel van buiten Dordt Wantijfestival - Dordrecht

@Deb...Finn gaat helemaal los met zn instrumenten! Echt blazen op zn fluit...keihard trommelen...gitaar snapt ie ook...maar denk vooral omdat ie dat vaak ziet. En die xylofoon had ie zo zelf door!
    Enne...misschien wat doneren aan dat weeshuis ;) Op den duur is ze er toch te oud voor!

@Mama...ja dat is ook wel zo...Maar ik was echt een jongensmeisje...maar wilde zelf gelukkig wel als we een feestje hadden een mooie jurk! Dus maar hopen dat het zo gaat dan! Hahahaha!

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Debby, kwam dit tegen. Speelgoed van 1jr tot 2jr:

Leuk speelgoed:

Loopauto's en loopfietsjes. Om tegen te duwen als het kindje net leert lopen, of lekker op te rijden
    Zodra hij lopen kan is een een speelgoedhondje om aan een touwtje achter zich aan kan trekken of een loopstok met leuk figuurtje om vooruit te duwen erg leuk
    Little People van Fischer Price. Om al vanaf 1 jaar lekker met poppetjes, huizen, vliegtuigen en garages te spelen.
    Makkelijke prentenboekjes om woordjes te leren
    Duplo, grote blokken om al een beetje mee te bouwen
    Houten puzzel met nopjes
    Poppenwagen
    Glijbaantje
    Bal
    Een "circuit" van zachte plastic kussens om overheen / onderdoor / in en uit te klimmen
    Zandbakje of zandtafel. Water en zand samen zijn ook erg leuk!
    Op warme dagen: een badje met lauw water in de tuin met gietertjes, emmertjes en zeefje. Maar blijf altijd zelf toekijken. Er verdrinken elk jaar weer kindjes, ook in kleine laagjes water.
    Serviesje
    Een zacht beertje of doek geeft nu echt troost als pappa of mamma weg zijn
    Televisie kijken, bijvoorbeeld naar de Teletubbies. Vooral leuk als pappa of mamma ook meekijken en meepraten.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    die zijn heeeeeeeeeeeeeeeeel lief voor mama!!!!

zo word ik bijvoorbeeld elke ochtend wakker gekust door Sam! die komt dus uit bed, komt eerst naar ons toe en geeft mij een kus, negeert papa's vraag om een kus en gaat dan plassen :D

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hahahaha :D

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vrees dat je voor de verzendkosten naar india daar nog meer speelgoed kan kopen :)

maar nu ga ik echt slapen!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hier ook vaak een heel gevecht hoor... dan willen ze alle 2 op schoot en maar kussen met mij haha... kan daarna onder de douche, helemaal nat ;)

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hvj dat is een smart trike. Volgens mij hebben ze hem bij intertoys.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lief!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Thnx!

Trusten dames.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @debby er zijn wel veel inzamelplekken miss dat dat iets is? Mijn ouders hadden toen veel knuffels bijv mee genomen daarheen en die kids blij gemaakt.. ik doneer ook veel aan dat soort doelen.

@jongensmama zijn ja dat is wel zo voor jongens zijn moeders vaak heilig!!!

@marloes maar volgens mij ben jij ook gewoon een heeeeele lieve mama;)

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Marloes, ik kan me wel voorstellen dat je graag een derde wil.... Wat een lievve knuffeltjes heb je zeg!
    Zo lief zoals je dat verteld. :D

Toen Esmee ons weer zag kwam ze naar me toe en begon heel hard te gillen en wist niet hoe snel ze in m'n armen moest vliegen.
    Van papa moest ze niks hebben.. Arme papa!
    Ze was ook wel helemaal kapot van een drukke dag.

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    meiden, weer niet bijgelezen :( sorry!!

gister hield ik (wat ik gegeten had) binnen, maar snachts kwam alles eruit. Ook opa is aan de race nu, dus was druk hier vannacht..
    Collin heeft nog (klopt af) nergens last van!!

vandaag dus maar alleen water en thee... kijken hoe dat gaat..

@mac, fijn dat t zo leuk was gister! en dat bram zo verwend is.
    las nog wel wat over vitaminen, slik ik al... en Coll krijgt als t goed is genoeg binnen aan vitaminen, ik in principe ook want eet gezond.

Maar ben altijd al een kwakkel kindje geweest, net als coll dus..
    En dat coll nu weer ziek was, kwam door zijn prikjes, daar is niks aan te doen helaas :( Maar met hem gaat t nu weer toppie..
    Hij gaat zo lekker naar de gastouder, kan ik even bijtanken... nou ja.. heb om 10.00 afspraak met vacature punt van UWV..

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    succes Lau!

Deel Deze Pagina