Die stoffen hadden wij ook in onze handen van de week, zijn erg leuk!!! Ik heb net nog 2 hele leuke oranje shirts bij hema gescoord voor 3 euro!!
niek ook, maar we hebben geduld We hebben al een wintersport vakantie geboekt, dus zou niet handig zijn als ik dan zwanger ben hahaha. Maar eind dit jaar, moet je niet onder mn raam lopen, want dan krijg je de pil in je nek
@All, zwaai. @Debby, van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd meid met je zwangerschap super! @Mandy, gefelicitereeeeeeeeeeeerd met Zoë haar 1e verjaardag!
Spannend Jolan, ben benieuwd hoeveel meiden er volgend jaar deze tijd zwanger zijn. Krijgen we een babyboom.
Bedankt voor alle felicitaties @Jolan: Poppenwagen Lea - Pinolino - Houten poppenwagens Hij is heel stabiel, ze loopt er veel makkelijker mee als met zo'n loopwagen!
Rode vlekkerige wang en chagrijnig. Het zal toch niet...... Ik hóóp dat het door een doorkomend kiesje komt. Probeer morgen als de rode wang weggetrokken is nog een keer 20cc en als het dan weer terug komt weten we genoeg.
nee dit is de laatste zwangerschap als alles goed gaat. En we hebben al een zaadtest gehad en die was in principe goed alleen waren er weinig zaadjes mobiel... Dit was meer een contra test...