haha niet handig als je een dikke toeter hebt om dan te gaan skien. 2 maanden zwanger is niet zo erg, maar 7 maanden.....
@Sam..owww schitterend! @Mama...kan je wat voelen in haar mondje? Pfff..leef gewoon helemaal mee...ik zou de moed al weer opgegeven hebben zelf! Hahaha! @Jo...leuk leuk leuk....ik zal eind dit jaar ook niet onder je raam doorlopen (daar loop ik normaal elke dag natuurlijk...hahaha!) @Jo en mama...jullie zijn toch ook in de Efteling geweest? Was dat wat met die kleintjes? Kan je ook in dingen als Carnavalfestival, droomvlucht en fatamorgana...of is dat met kleintjes niets? Weet het allemaal niet meer zo goed zelf...
ja ikvond het super! Daar kan je allemaal gewoon in alleen zou ik wel op een rustige dag gaan, want je kan niet met de wagen de rij in.
ZOE!!!!! happy birthday!!!!!! jippie!! en lekker verwend zeg! wow debby!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA streep is streep!!!! 2 x vals kan niet hoor! nu spannend de echo! ga voor je duimen!!!
Thnx!!! @Jo...we willen morgen gaan...kan wel toch? Staat ook op de site dat er dan "gezellige bedrijvigheid" is! Hahahaha!
ja morgen is een goede dag, misschien wat schoolreisjes, maar lang niet zo druk als in het weekend of vakantie. Wij zijn ook op een dinsdag gegaan, ging prima