ik hoop het ook niet. Verder ging trouwens alles super met lieke. De arts vond haar helemaal leuk, maar lieke sloofde zich ook aardig uit hahahahaha. (en ach, volgens mij zeggen ze dat tegen alle moeders ) Ze zei overigens dat ik helemaal mocht stoppen met opvolgmelk en gewoon alles halfvolle melk geven...... Nou ik heb nog 4 pakken staan, dus die gaan eerst op.
@jolan hopelijk heeft ze niet veel last van de prikjes. Kan je die pakken niet terug brengen dan? Als ze nu al die melk mag hebben of vindt ze het niet lekker? Scheelt toch een hoop geld merken wij nu ook met de boodschappen
ik heb geen testen in huis heb nog wel even geduld... heb wel 2 'klachtjes' die ik herken van de vorige keer... maar hoeft nu natuurlijk helemaal niet zo te zijn he
gelukkig kan ik daar wel tegen... en zonder testen, kun je ook niet veel he... moet donderdag wel naar de hema... 80 'ik ben geslaagd-tompouchen' halen voor de examenleerlingen... wat zal m'n teamleider raar opkijken als hij op de bon leest... 1 zwangerschapstest
Nee het was zo'n aanbiedingspakket van friso: 4 pakken in een doos. Ik heb er al 1 uitgehaald gister. Ach heb het nu toch al gekocht. Krijgt jason ook geen opvolgmelk meer?
ja ze m oest wel even huilen, maar was snel weer over en kon weer lachen en had weer de grootste praatjes. Ze ligt nu heerlijk te slapen.
@jolan nee allang niet meer. Het hoeft niet meer dus doen wij het ook niet en hij vindt deze melk ook veel lekkerder, dus waarom dat dure spul dan nog kopen? @marloes ooh spannend ik duim voor je
Thom krijgt ook alleen nog maar halfvolle melk, maar hij wil hem wel warm.. koud vindt hij het echt vies. maar misschien stap ik nog wel over op voeding 3... Hij heeft nu nl veel hardere ontlasting.. van die harde keuteltjes. maar misschien is het wel op te lossen met wat extra fruit ofzo
ja precies, vind ik ook hoor!!! Ik ga ook stoppen zodra deze pakken op zijn. Geef jij nog melk voor het slapen gaan?
hier heel gezeik met de belastingdienst waardoor ik opeens 4600 euro extra terugkrijg. Ik gebeld. Moet ik een bezwaarschrift gaan indienen omdat ik te veel geld heb teruggekregen. Lekker omgekeerde wereld...
Jason krijgt het ook warm hoor, heeerlijk vindt ie het, hij zou er wel wat flessen van op kunnen hoor! (daarom mijn vraag ook hoeveel ze van gewone melk mochten). Met harde ontlasting miss meer drinken en extra granen?
opvolgmelk: hier wel nog. Heb nog anderhalf pak in huis. Duur vind ik het niet. 6 euro voor een pak. En ik vind het zo een gedoe met houdbaarheid van verse melk...
@jolan ja voor hij om 7 uur naar bed gaat krijgt hij nog wel een fles. Dat blijft ook nog wel even zo denk ik.