ilse, nee ze hebben nog niet teruggebeld.... ga zo zelf weer bellen. Ongebegrijpelijk waarom dat zo lang moet duren. Fijn dat het met jouw ventje iets beter gaat. Ach je moeder zal ook wel begrijpen als je even met niets komt toch?
Ben bang dat ze s'nachts wakker wordt van de honger?? @Natja, veel plezier vandaag! @Ilse, fijn dat je ventje zich beter voelt vandaag.
Dat zou je een keer moeten proberen, als ze dan idd wakker wordt, gewoon weer geven. Ik zou dan wel het avond eten ietsje later geven en een toetje erbij.
ruk of druk Beide he Was gisteren ook zo. Kwamen ook mensen zomaar binnenlopen zonder eerst gebeld te hebben. Maar waarom bel je niet naar de afdeling zelf? Daar weten ze nog wie hij is
Ja idd vandaag maar eens proberen. Ze krijgt al een toetje bij het eten. Denk heel die schema maar een uurtje verzetten, maar eerst proberen of ze wakker wordt vandaag.
Waarom zou ik nu door de regen naar de winkel gaan. Mijn moeder zal het toch wel begrijpen dat ik nu even geen kadotje heb...
pfff hier doodop. vannacht om 2 uur pas in bed.. wat een rit naar huis vanuit breda.... wegwerkzaamheden, wegafsluiting, ruim een half uur omgereden.. hoe weet ik ook niet, maar ben bijna bij sue geweest... om 8 uur ging de wekker, want we gingen om 9.15 met de buren zwemmen... mooi op tijd dus. 6 uur slaap. net thuis, stofgezogen enz.. en nu op de bank geploft. vandaag verder niks doen.....
geweldig die ballenbak haha.. foto! en die stoel is super, heb op je hyves gekeken! leuk hoor wat goed dat ie nu echt kruipt! go jason!
Kwam even kijken of er al meer nieuws was van Niek, maar niet dus. Ilse, hoe is het met jou vent? Mag ie morgen weer mee naar huis? Mac, ja weet dat jij hier vlakbij woont, maar wist niet in hoeverre je dat aan de grote klok hangt op het forum zeg maar. Beetje lullig als je niet wil dat iedereen het weet en ik het hier ga lopen verkondigen. Flinke rit gemaakt gister lees ik. Het is heerlijk weer om lekker niks te doen! Was hier ook de bedoeling, maaaaaar nu we alles binnen hebben heeft manlief toch besloten om te gaan beginnen. Behoorlijk oranje met heel licht grijs en een donkergrijze vloer. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden. Zal wel wennen zijn aan het oranje.
De onderste kleur oranje heb ik uitgezocht. Ach, niks bijzonders hoor. Maar wilde het graag even delen hahaha
het is dat Thom op zondag jarig was... ik kan op mijn dagen dat ik op school ben, ook geen vrij nemen...