hmmm jammer.. ik zag alleen een klein meisje met bolero en dacht meteen aan jullie met de jurkjes... verder niet gekeken naar de maat. maar misschien vallen ze klein?
Jolan.. Lieke is toch niet echt mager, als je in de curve kijkt... (-1 of-2) Thom krijgt overigens ook halfvolle melk... maar volle zou hij dus ook mogen. Ukkie
jammer dat ze weg waren.... kom je niet langs een ander kruidvat? haha.. of iemand van de blijdorp dames? haha ik heb zwart en navy, een XL en een L haha, er was niet anders mee, maar passen allebei
Natja, vind het leuk dat je er toch weer vaker bent!!! en ik denk dat we het, als ik weer zwanger mag raken, weer wel weten. Vooral als het een meisje is, dan moet ik toch roze in huis hebben... maar de verrassing lijkt me ook wel leuk...(maar niet haalbaar
oh ja... twee dingen die ik de vorige keer ook had... moeilijker naar de wc kunnen en urine die anders ruikt... en van de week kwam er op eens weer een dikke druppel borstvoeding uit Thom heeft nooit een druppel gehad... maar ik ga er nog niet vanuit hoor.
@snieke leuk dat je ook weer even er bent @laura wat een gedoe allemaal, maar wel goed dat je met je g.o gepraat hebt!!!Leuke foto hahaha @marloes wij zijn denk ik zenuwachtiger dan jij
@lau wat goed van je dat je met haar hebt gepraat! over de belastindienst: volgens mij als je het terug moet betalen moet je wettelijke interest betalen. Dat is 3% en op de meeste spaarrekeningen krijg je maar 2%. Kost het me straks nog geld ook... @drinken: emma drinkt uit de fles of een beker. Ik vind zo een tuitding maar niks. Lukt voor geen meter en die ik heb lekken toch nog. @marloes: wat ben jij gemeen om ons zo in spanning te houden hoe kan je nou zo rustig zijn! Ik zeg: 25 februari gaat een mooie dag worden om uitgerekend te zijn
Meiden, wat hebben jullie weer veel gekletst. Ik ben vanmiddag goed geslaagd. Mooie jurk voor Esmee gekocht en kado's voor de verjaardag. @Natja, ik zou eerst maar eens wat minder flessen gaan geven. Dat is hoogst waarschijnlijk de reden dat ze verder slecht eet. Ze heeft gewoon geen honger! Lekvrije tuitbeker van nuby geloof ik. Fijn ding! @Jolan, hoe is het nu met Lieke? @Lau, goed dat je met je gastouder hebt gesproken! @Marloes, klinkt toch wel redelijk pupo als je het mij vraagt.
Ik kon het toch niet laten Wij konden onze nieuwschierigheid ook nooit bedwingen hoor, alleen de eerste was een verrassing
ja is misschien ook wel een deel van het probleem, maar verder wil ze niets anders drinken tussendoor en dan lijken 2 flesjes me toch wel wat weinig of zie ik dat verkeerd?
2 Flesjes is helemaal prima en meer dan genoeg aan vocht. Ik had hetzelfde 'probleem' en sinds ze nog maar twee flesjes krijgt eet ze beter en drinkt ze zelfs tussendoor wat ranja of thee. (weinig, maar iets is beter dan niets)