ik had ook veel zin tijdens de zwangerschap, maar vooral toen ik gestopt was met de pil!!! Die rotpil demt ook mijn behoeftes......... (ja toch weer die hormonen...)
Hahah ja echt he!! Kon er geen genoeg van krijgen Nu maar weinig zin...hier ook al een tijdje geleden..
ik weet het wel hoor... maar ik heb een keer mega veel bloedverlies gehad na de sex. Echt een plas. Was niks maar toen durfte ik niet meer. Vanaf 6 weken sliep ik 14 uur per dag en was voor de rest nog steeds doodmoe. Dus nee geen zin. En daarna ging emma steeds trappen als we iets wilden doen en dan lagen we in een deuk.
Bij mij ook! Ik ben nu ook weer gestopt en de zin werd wel ietsje meer maar is nog steeds niet om over naar huis te schrijven maarja dat heeft weer met andere dingen te maken...
Mja, ik heb alleen geen mensen in mijn omgeving die gewoon sex willen, ze willen altijd meer, dan zit er gelijk weer iets achter, of komen er gevoelens (van zijn kant) bij kijken.. allemaal gedoe.. haha! Nee ik wacht braaf tot mijn Prince in shining armor on his white horse voorbij komt galopperen (en wel stopt voor mijn deur ofcourse!)
@steph...wauwwww mooi buikie hoor! Heb je het idee dat ie groter is dan rond deze tijd bij Esmee? Of sowieso anders? Hoe groot en zwaar is Esmee nu? Wist idd nog dat ze een van de grootste was...maar nu niet meer toch? @Deb...ik zou ook in shock zijn hoor...als het er twee waren geweest ipv alleen Finn...maar wel heeeeeeeeel leuk! Spannend hoor! Zie je dat ook al gelijk op je echo binnekort? Kan best zo zijn dat deze zwangerschap heel anders gaat voor je (hoop ik iig!) Een vriendinnetje van school van vroeger heeft een tweeling en die heeft helemaal geen zware zwangerschap gehad (voor zover dat kan natuurlijk) Ik vind het zo spannend voor jullie joh! Enne...die laatste is errugg duidelijk! Hahaha Kan niet anders nu heh! @Mama...hoe is het vandaag gegaan? We hadden trouwens kaartjes gekregen met Finn zn verjaardag...en ze waren maar beperkt geldig! Maar het was iig errrrug leuk! @Lau...nou ik zou ook helemaal flabbergasted zijn hoor....dat verwacht je toch niet! Ik zou het toch aankaarten hoor! Je betaald er niet voor niets voor! @Jo...gefeliciteeeerd! Wat houdt deze functie nu extra in voor je? Ow lees het al! Nou dan kom ik mooi bij jou stage lopen! En een dikke kus voor Lieke! @Natja...ow balen meid! SNap dat je dat niet leuk vind! Moeten Mika en Isabella nu ook geopereerd worden? Geen idee wat je met die pap moet doen...Finn heeft daar geen geduld voor 's ochtends en tussendemiddag eet ie heel goed brood. Wij hebben trouwens diezelfde beker en die lekt echt geen druppel! Zit je ventieldingetje er wel goed in dan? Finn krijgt nog 2 flessen. @Snieke...kus voor jou! @Sam...naja..haar moeder wilde geen oma worden...hahaha! Wat raar zeg! Hoop toch niet dat ze om die reden heeft gewacht ofzo! Wel leuk voor haar zeg! Ik heb een vermoeden dat 1 van mn vriendinnetjes misschien wel zwanger is...maar weet het niet zeker. @Marloes...oeewwww spannennnnnnddd! Ik zeg..testen halen en doennnn! Je kan ons toch niet zo in de spanning laten zitten joh! Hahahahhahahahaha! Grote baby's....Finn was ook een van de grootste...en nu nog steeds dacht ik. Denk dat ie nu op 11,1 zit en bijna 80 cm. Het stomme is dat maat 80 echt niet meer past! Sex...mmmm hier juist meestal degene die het vaakst wil! Hahaha! Een week na de bevalling mocht het van mij wel weer...maar Steef durfde nog niet! Hahaha! Ook toen ik zwanger was wilde ik wel vaak hoor! I Love it! Hahaha Nou we zijn toch nog naar de Efteling geweest vandaag! We hadden met Finn zn verjaardag kaartjes gekregn van mn schoonmoeder. Dus gelijk maar gegaan...het was zulk lekker weer! Finn heeft het heeeeeeeeeeeel erg naar zn zin gehad! Het enige wat ie eng vond waren de stukjes donker in de droomvlucht en de trollenkoning. verder vond ie alles heel erg leuk! Carnaval was alleen dicht ivm onderhoud....dat was wel jammer! Enne...Damnnn...wat schijven jullie veel! Pfffffffffff...
@sarah leuk naar de efteling (nu we het over sex hebben moet ik meteen denken aan die andere benaming flauw he..)
dat weten we nog niet... morgen komt de normering voor alle vakken binnen. Om half 1 hebben wij een vaststellingsvergadering en vanaf 13.00 uur gaan we bellen. we bellen trouwens altijd iedereen, gezakt of geslaagd. Maar zoals het er nu voorstaat heb ik een klas vol geslaagden! al is het voor 1 meisje nog wel spannend... haar lievelingsvak was uitslapen
Zo en dan ga ik nu op MP op zoek naar een piano!! Hahha sorry moet het even delen, maar ik mis mn piano nu toch al best een tijd. Heb hem toen weggedaan wegens ruimte gebrek maar nu pas het wel goed...het kriebelt
Hahah ja dat lijkt me vooral erg grappig die ouders.. Bij ons werd toen ook iedereen gebeld. Ik was net niet thuis toen ze belden....
zo meiden, ik ga eindelijk douchen, nog maar wat sollicitaties de deur uit gedaan.. zucht zou vroeg gaan slapen.. ow moet ook nog was opvouwen (me bed ligt vol!) niet te veel kletsen he!