HIEP HIEP HOERA EMMA IS 1 JAAR GEFELICITEERD!! papa en mama natuurlijk ook Veel plezier vandaag @ Sarah: Leuke jurken @ Marloes: Hopelijk blijft je ongi weg @ Kuide: Hoe voel je je? Veel plezier bij Bram vanmiddag. Ik weet niet wat me overkomt Danian hoorde ik vanmorgen om 7.30 uur nog niet, dus ben gaan kijken lag hij met z'n ogen open in bed lekker te spelen. Had hem vannacht wel ff gehoord, maar verder niet. Als het door de prikjes komt mag hij vaker prikjes hebben Gisteravond ook al bijna een heel bord nasi leeggegeten Vandaag wordt het een mooie dag, dus ga vanmiddag met Danian bij een vriendin op visite
Lieve Emma, Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! Mogen we snel een foto zien van jou, in je mooie jurk?
thnx meiden! haha wat zijn jullie enthousiast... maar helaas, emma krijgt zondag pas haar mooie jurk aan als alle visite komt...
haha... ik heb voor vandaag een andere jurk. Ook erg kleurig. D'r tweede keus jurk Let niet op hoe haar haar zit want die moet ik nog doen! Wij gaan nu naar Artis, kom vanavond weer even buurten!
Nee hoor dat heb je helemaal goed, dat is inderdaad een lui oog Hahaha ja dat heb ik ook wel eens ben je zo in gedachten met iets bezig dat je de andere helft vergeet Ik duim voor je dat het jurkje er zaterdag nog hangt en dat ie flink is afgeprijst!