zo dames wij zijn klaar voor t weekend weg, als bram zo wakker wordt ff fruit eten en dan gaan we. vanmorgen nog ff verjaardagsbezoek gehad, en bram kreeg 2 superleuke sambaballen en een mooie trommel met stokken!!! 559762 Mijn Eerste Trommel en (de blauwe) Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.detweelingwinkel.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/s/a/sambaballen_roze_blauw.png
Haha dat zou wat zijn ja, lig je daar een beetje gezellig te doen op de bank (of eethoek, aanrecht wat dan ook ) staat die makelaar daar met z'n fototoestel.. @Marloes: Balen.. op naar de volgende ronde! Groot gelijk dat je hebt gemaild, beloofd = beloofd. @Snieke: Zorgen dat er goede foto's op Funda komen te staan, je moet de mensen binnen krijgen dmv je foto's. Niet teveel persoonlijke foto's in huis ophangen/neer zetten, dan krijgen mensen geen 'thuis gevoel'. En verder moet je gewoon veel geluk hebben in deze kl*te tijd. @Sam: Balen dat je weer niet lekker in je vel zit, gelukkig bijna 4 dagen vrij @Mac: Leuk!! Fijn weekend
Bakkaboe uitverkoop, heb me gelukkig kunnen beheersen en alleen maar 2 broekjes en 2 shirtjes gekocht . Bij de Hema hadden ze wéér de rompers die ik wil niet in 86/92 . Dus nu hebben we alleen maar van die vreselijke vrolijke gekleurde dingen.
Hoeveel eten jullie kindjes ongeveer? Zoë kreeg eerst nog 2x180+6 en 1x150+5 en vandaag zijn we overgestapt op volledig halfvolle melk. Was ze net stik chagrijnig van de honger en heeft 1,5 rijstewafel weg gewerkt. Wat ze nu krijgt is niet weinig toch? Al zal ze die plens opvolgmelk wel missen... 08.00u 1 boterham zonder korst + beker melk 10.00u fruit 13.00u 2 boterhammen zonder korst 15.00u rijstewafel/krentjes/fruit o.i.d. 17.30u groente 19.00u fles melk
@Mama...hier gisteren ook niet alle rompers die ik wilde! Ik wil ook gewoon witte en witte zonder mouwen...maar die liggen er dus weer niet! Ik set Finn zn schema wel neer maar kan je denk ik nog niet vergelijken omdat ie nog twee flessen opvolgmelk krijgt. maar hier is ie: 9.00 Fles 210+8 11.00 tussendoortje (koekje...ontbijtkoek...rozijntjes) 13.00 1 of 1,5 boterham en een beker sojamelk 15.30 1 of 2 stuks fruit (en als het warm is extra drinken) 18.00 avondeten en een beker drinken 20.00 fles 180+7 (of minder...hij hoeft niet zoveel meer de laatste tijd) Ga maandag trouwens maar eens bellen over die provocatie...duurt me wel ene beetje lang nu... Morgen vrijgezellenfeestje van mn zus! Heb er zin in!
Ga jullie toch even laten zien wat we allemaal gaan doen...Hahaha! Gewoon omdat ik het zelf zo leuk vind! We beginnen bij mn moeder thuis...met een kleine high tea...allemaal zelf wat gemaakt. Dan hebben we om 14.00 een workshop Originele, hippe, goedkope workshops en citygames - Zeepketting daarna gaan we naar de stad en gaan we dit doen: Originele, hippe, goedkope workshops en citygames - Vrijgezellengame en daarna gaan we lekker eten bij Yama Yama...een japans restaurant (errruggg toepasselijk met Nederland-Japan in de middag! Hahahaha) Yama-Yama.nl Japanse Restaurant Dordrecht - All You Can Eat
@Sarah: Dankje! Ben benieuwd of Finn ook meer honger krijgt als hij dalijk van de opvolgmelk af is. Heb iig bedacht om om 15.00u een vullender tussendoortje te geven en na het avondeten kwark. Klinkt leuk!!! Veel plezier morgen
Thom eet nu... 2 boterhammen en een fles halfvolle melk (150cc) fruit 2 boterhammen en een fles halfvolle melk (150cc) avondeten met meestal yoghurt of kwark en er staat altijd een beker diksap voor hem klaar, eigenlijk geen tussendoortjes.
kijk alles komt goed.. maar goed dat ik toch gemaild had Sorry, het had een extra handdoek moeten zijn, ga vandaag opsturen. Groet Jan Geert
Heb er ook echt zin in zeg! Hahaha een keertje zonder gezin (of is dat heel erg....OOPS) @Marloes...kijk, dat is netjes!
Maxime eet nu Ontbijt: fles opvolgmelk (of dreumesmelk nu dan) + 1 boterham (incl korstjes want die vindt ie het lekkerst) Fruit + diksap (10.30) Lunch: fles gewone melk + 1 boterham Fruit + diksap (15-16u) Koekje of soepstengel (17 u) en nog wat diksap Avondeten: met de pot mee + yoghurt toe (18.30) en dan alle etensresten verwijderen, wassen, tandenpoetsen, en nest in. De soepstengel werd door het kdv geintroduceerd, omdat meneer altijd zo chagrijning werd aan het eind van de dag. En omdat we meestal niet al te vroeg eten werkt het wel prima zo.
ooooow en dames, Maxime kan staan! (ja ik weet het 3 maanden later dan de rest) maar hij een paar dagen geleden zomaar ineens op in de box, en sindsdien staat ie overal, in zijn bed, in de box, aan de buitenkant van de box, tegen de kinderstoel, in bad Hij probeerde ook al zijn voet te verplaatsen maar toen keek ie wel heel bangig
word weer helemaal blij van mijn mooie roze handdoeken, badmatten en andere roze frutsels in de badkamer...
@Snieke...zoooowwwww! Hahahaha! Super goed hoor! Heb net een brooddeeg ding gemaakt met Finn voor vaderdag. hij vond het maar gek! Hahaha! En hij werd heeeeeeel boos toen ik het in de oven zette! Hij heeft er gewoon even voor gezeten om te kijken wat er gebeurde... NIet zoveel natuurlijk...dus toen ging ie ook maar weer weg! Hahaha!